خانهاخبار
پرچم‌دار Huawei P20 Pro با دوربین سه‌گانه و حاشیه‌های باریک فاش شد

پرچم‌دار Huawei P20 Pro با دوربین سه‌گانه و حاشیه‌های باریک فاش شد

به تازگی، تصویر جدیدی منتشر شده است که پرچم‌دار Huawei P20 Pro را با دوربین سه‌گانه و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

گوشی‌های پرچم‌دار جدید برای عرضه به بازار، باید دو ویژگی داشته باشند؛ مشتریان به دنبال محصولاتی مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ هستند و تمایل دارند گوشی‌ با دوربین قدرت‌مند خریداری کنند. این قابلیت‌ها در بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار وجود دارد اما تنها تعداد محدودی، ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهند. اخیراً اعلام شده بود که شرکت HMD Global به دنبال توسعه پرچم‌دار نوکیا 10 با دوربین پنج‌تایی است اما هوآوی نیز تصمیم دارد تا پرچم‌داران Huawei P20 را با دوربین سه‌گانه ارائه دهد.

هوآوی یکی از پرفروش‌ترین و تأثیرگذارترین سازندگان در بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود؛ به همین جهت، تغییرات و نوآوری‌هایی که محصولات این شرکت ارائه می‌دهند، به سرعت به ویژگی مرسوم در میان گوشی‌های پرچم‌دار تبدیل خواهد شد. هنوز مشخص نیست استفاده از سه دوربین در پنل پشتی، چه مزیت‌هایی را برای پرچم‌دار P20 Pro هوآوی به همراه دارد اما شرکت چینی با سری «میت 10»، به خوبی نشان داده است که در ساخت گوشی‌های هوشمند دوربین‌محور تا چه اندازه مهارت دارد. به همین جهت، انتظارات زیادی از پرچم‌داران Huawei P20 وجود دارد که با دوربین سه‌گانه راهی بازار خواهند شد.

image

در میان گوشی‌های هوشمندی که هوآوی از سری P20 عرضه خواهد کرد، مدل «پرو» یا نسخه «پلاس» با طراحی مانند آیفون 10 اپل عرضه خواهد شد؛ حاشیه‌های اطراف نمایشگر به طور چشمگیری کاهش یافته است و به منظور جای‌گیری سنسور دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ایجاد شده است. به‌تازگی، تصویر رندر شده‌ای به‌دست آمده است که تغییرات احتمالی را در پرچم‌دار جدید هوآوی به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تغییرات، دکمه‌ی Home که در پی 10 و پی 10 پلاس در پایین صفحه‌نمایش وجود داشت، از P20 Pro حذف شده و با کلیدهای نرم‌افزاری جایگزین می‌شود. در پنل پشتی، دوربین‌ها به صورت عمودی جای گرفته‌اند؛ انتظار می‌رود هوآوی از لنزهای ساخت لایکا برای دوربین اصلی پرچم‌داران جدیدش استفاده نماید.

گمانه‌زنی‌ها، حاکی از آن است که هوآوی تصمیمی برای معرفی پرچم‌داران جدید خود در نمایشگاه MWC 2018 ندارد؛ به‌نظر می‌رسد رونمایی سامسونگ از سری Galaxy S9 در ماه فوریه، باعث شده است تا شرکت چینی به دنبال تاریخ دیگری برای ارائه‌ی پرچم‌داران جدید خود باشد. البته هوآوی تنها شرکتی نیست که از معرفی پرچم‌داران جدیدش از سری P در نمایشگاه MWC 2018 خودداری خواهد کرد؛ شرکت ال‌جی، روند مشابهی را برای معرفی جانشین LG G6 اتخاذ خواهد نمود.

image

تصویر شماتیک که پیش‌تر از Huawei P20 Pro فاش شده بود

در حالی‌که اعلام شده بود سه گوشی Huawei P20، Huawei P20 Pro و Huawei P20 Plus از سری P در سال 2018 معرفی خواهد شد، رولند کوانت، افشاگر معروف توئیتر مدعی است تنها دو گوشی رده‌بالا از سری P20 در سال جدید میلادی ارائه می‌شود. همچنین احتمال دارد هوآوی به دنبال رونمایی از نسخه ارزان‌قیمت پرچم‌داران جدیدش باشد و این مدل با نام تجاری P20 Lite عرضه خواهد شد.

البته هنوز کاملاً مطمئن نیستیم Huawei P20 به عنوان جانشین پرچم‌داران Huawei P10 و Huawei P10 Plus ارائه شود؛ شرکت چینی هوآوی، نام تجاری P11 را نیز به ثبت رسانده و حتی صفحات آزمایشی در وب‌سایت رسمی این شرکت برای P11 و P12 ایجاد شده است. به همین جهت، کاملاً مشخص نیست Huawei P11 جانشین P10 خواهد بود یا هوآوی با تغییر روند نام‌گذاری پرچم‌داران سری P، گوشی P20 را ارائه می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۱/۲۶
خدایی 3تا دوربین مسخره بازی دیگه هواوی گوشی خوبیه ولی برندش به قیمتاش نمیرزه مثلا میت10پرو 3600 قیمتشه خب چه کاری آدم میره نوت 8 میخره من خودم میت 9داشتم ولی هرکی میدید میگفت گوشی چند خریدی میگفتم 2100 جا میخورد

علی جمشیدیان

۱۳۹۷/۱/۷
عزیزم خفنترین گوشی سامسونگ یعنی اس 9 پلاس نمره دوربینش شد 99 نمره دوربین پی 20 شد 102 پی 20 پرو شد 109 10 نمره اختلاف خخخخخ اره سامسونگم خوبه

رضا

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
خخمخ شما اول برو مقایسه ها رو ببین بعد بیا بگو
میت 10 پرو که اپل 10x رو ترکوند
بعدش هانر 9 هم که گلکسی اس 8 رو ترکوند
چی میگی واسه خودت
دوربیناشم که ترکونده
لطفا اول مقایسه کنید بعد حرف بزنید اینم واسه اینه که بهتون زور اومده هواوی ترکونده این حرفا رو میزنید

Javad

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
با این که طرف دار هواوی هستم اما با این دوربین سه گانه دیگه شورشو در اوردن همون دوگانه کافیه

Ali

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
باش???