خانهاخبار
آیفون 6.1 اینچی اپل در سال 2018 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

آیفون 6.1 اینچی اپل در سال 2018 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

آن‌طور که پیداست، اپل درنظر دارد تا آیفون 6.1 اینچی ارزان‌قیمتی را در سال جدید میلادی معرفی کند که نزدیک به 700 تا 800 دلار قیمت خواهد داشت؛ این مدل به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۱/۹

تحلیل‌گر ارشد مؤسسه KGI Securities در جدیدترین گزارش خود، به مشخصات‎فنی احتمالی آیفون 6.1 اینچی اپل اشاره کرده است؛ به گفته‌ی وی، آیفون جدید اپل با صفحه‌نمایش LCD در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد.

پیش‌تر اعلام شده بود که آیفون LCD جدید کوپرتینویی‎ها، بخشی از قابلیت‌های آیفون 10 را به همراه دارد؛ از جمله ویژگی‌هایی که برای این مدل درنظر گرفته شده است، می‌توان به سیستم تشخیص چهره Face ID اشاره کرد که احتمالاً با تاچ آیدی جایگزین می‎شود. با این‎‌حال، شرکت اپل ناچار است تغییراتی را در آیفون 6.1 اینچی جدیدش اعمال کند تا بتواند این مدل را با قیمت کم‎تری نسبت به دو آیفون OLED دیگر خود، ارائه دهد.

همان‌طور که گفته شد، آیفون جدید اپل فاقد نمایشگر اولد است؛ ضمن اینکه مینگ‎چی کو به عرضه‎ی این گوشی با یک دوربین و عدم پشتیبانی از قابلیت «لمس سه‌بعدی» اشاره دارد؛ در سال 2017، آیفون 8 تنها گوشی اپل بود که با یک دوربین در پنل پشتی عرضه شد و دو مدل دیگر یعنی آیفون 8 پلاس و آیفون 10 به دوربین دوگانه مجهز شده‌ بودند. همچنین پیش‌بینی شده است آیفون 6.1 اینچی اپل، فریم از جنس آلومینیوم خواهد داشت؛ البته به طور دقیق، مشخصن نشده که پنل پشتی از جنس شیشه است یا خیر. در صورتی‌که آیفون LCD جدید اپل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده باشد، ممکن است این مدل مانند آیفون‌های 2017 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نماید؛ هر سه گوشی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

image

 در ادامه، نیز به این موضوع پرداخته شده است که آیفون جدید اپل، فاقد برد انباشته خواهد بود و باتری آن مانند آیفون 10، طراحی به شکل L ندارد؛ به همین جهت، آیفون 6.1 اینچی ساخت شرکت واقع در کوپرتینو، برد معمولی خواهد داشت و به باتری مستطیلی‌شکل نظیر باتری به‌کار گرفته شده در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مجهز می‌شود.

مینگ‌چی کو مدعی است که آیفون جدید اپل به عنوان یک مدل میان‎رده عرضه خواهد شد؛ قیمت احتمالی این گوشی، نزدیک به 700 تا 800 دلار است. پیش‌تر پیش‌بینی می‌شد آیفون 6.1 اینچی کوپرتینویی‎ها، 650 تا 750 دلار قیمت داشته باشد. شرکت اپل در سال 2017، آیفون‌های LCD و آیفون OLED خود را در یک مراسم خبری در ماه سپتامبر معرفی کرد؛ انتظار می‎رود این روند در سال جدید، ادامه پیدا کند و به همین جهت، قابل پیش‌بینی است که آیفون 6.1 اینچی مجهز به نمایشگر LCD به همراه نسخه جدید آیفون 10 با نمایشگر 5.8 اینچی OLED و مدل «پلاس» آیفون 10 با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع OLED در یک مراسم خبری در سپتامبر 2018 معرفی شود.

تحلیل‌گر ارشد مؤسسه KGI Securities به فروش بالای آیفون جدید اپل، امیدوار است و پیش‌بینی می‎کند که نزدیک به 50 درصد از عرضه‌ی آیفون‌های 2018 این شرکت به مدل 6.1 اینچی اختصاص خواهد یافت. حتی در ادامه، اعلام شده است که تقاضا برای این مدل تا سال 2019 همچنان در سطح بسیار مطلوبی باقی خواهد ماند. به‌نظر می‌رسد آیفون LCD جدید، محصول مورد انتظار طرفداران شرکت اپل است و با برچسب قیمتی مناسب، انتظار آن‌ها را برآورده می‌سازد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱۱/۹
خب چرا دو سیم کارته نوشته آیفون ایکس رو. تک سیم کارته هس آیفون که

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۹
آیفون۲۰۱۸ شهریورماه فصل برداشتِ عسلِ گَوَن است
تا اون موقع هم کی مُرده کی‌زنده....