خانهاخبار
شیائومی 29 ژانویه از Mi box 4 در چین رونمایی می‌کند

شیائومی 29 ژانویه از Mi box 4 در چین رونمایی می‌کند

شیائومی بعد از گذشت دو سال بلاخره قصد دارد که نسخه جدیدی از ست‌تاپ باکس اندرویدی خود را عرضه کند.
۱۳۹۶/۱۱/۸

نسل سوم از ست‌تاپ باکس شیائومی با نام Mi Box 3  اواخر سال 2016 در چین عرضه شد و مدل بین المللی آن با زبان انگلیسی و سیستم عامل پیش‌فرض Android TV 6 راهی بازارهای جهانی شد. حالا که تقریبا یک سال از زمان عرضه آن محصول گذشته شده، اینطور به نظر می‌رسد که باید منتظر یک نسخه جدیدتر از این دستگاه باشیم.

image

دستگاه می‌باکس با تجهیز به دستیار صوتی گوگل و طبق دستورات صوتی کاربران می‌تواند وضعیت آب و هوا را به شما اطلاع دهد، وسایل هوشمند خانه مانند چراغ‌ها را کنترل کند، فیلم دلخواهتان را پخش کند و به طور کل به مرکز کنترل هوشمند خانه شما تبدیل شود. طبق گزارش منتشر شده در Gizmo China، نسخه جدید این دستگاه پا را از این هم فراتر گذاشته و با تجهیز و استفاده از هوش مصنوعی رفتار کاربران را دنبال و محتوایی طبق سلیقه آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

image

در حالی که نسخه Mi Box 3 کماکان از قدرت کافی به عنوان مرکز سرگرمی در یک خانه را دارد هنوز مشخص نیست که نسخه جدید این دستگاه قرار است به چه قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شود. می‌باکس 3 ویدیوهای 4K را با سرعت۶۰ فریم در ثانیه پخش می‌کند، برای انتقال تصاویر با این کیفیت از درگاه HDMI 2.0a بهره می‌برد و به سیستم عامل اندروید تی‌وی 6 مجهز شده است. استفاده از سیستم عامل اندروید تی‌وی این امکان را به کاربرا می‌دهد تا تقریبا تمام برنامه‌های اندرویدی، مانند برنامه‌های پخش ویدیوی آنلاین یا بازی‌ها را درون تلویزیون‌های عظیم‌الجثه خود اجرا کرده و لذت ببرند.

نسخه بین‌المللی Mi Box علیرغم وعده‌های فراوان، هیچ‌گاه به روزرسانی اندروید تی‌وی 7 را دریافت نکرده بود. همچنین وجود رقیبان قدرتمندی مانند Fire TV آمازون، روکو، اپل تی‌وی و دیگر دستگاه‌های ست‌تاپ باکس هوشمند مانع از این شده بود که این محصول چندان دیده شده یا نقدهای مثبتی را دریافت کند.

image

طبق تصویر پوستری لو رفته، شیائومی قصد دارد در ۲۹ ژانویه، نسخه جدیدی از این محصول را معرفی کند. حالا باید منتظر ماند و دید این شرکت برای نسخه تازه این دستگاه چه برگ برنده‌ای در دست دارد تا کاربران را مشتاق به خریدش کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ho3in

۱۳۹۶/۱۱/۸
عالیه?? . آفرین به شیائومی