خانهاخبار
ال‌جی تأیید کرد؛ پرچم‌دار G7 طبق برنامه معرفی خواهد شد

ال‌جی تأیید کرد؛ پرچم‌دار G7 طبق برنامه معرفی خواهد شد

مقام رسمی ال‌جی، تأیید کرده است شایعات پیرامون تأخیر در عرضه پرچم‌دار جدید این شرکت صحت ندارد؛ نام این گوشی در زمان مناسب، اعلام خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۶

با نزدیک‌تر شدن به ماه فوریه، شایعات پیرامون گوشی‌های پرچم‎دار جدید افزایش یافته است. در حالی‌که گمان می‌رفت رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌جی از سری G برای مدتی به تعویق افتاده، این شرکت در یک بیانیه به وب‌سایت Android Central اعلام کرده است که آماده‎سازی نسل جدید LG G6 طبق برنامه پیش‌ می‎رود و عرضه آن به تعویق نیافتاده است. علت اینکه به‌نظر می‌رسید LG G7 فعلاً عرضه نخواهد شد، این بود که شایعاتی مبنی بر توسعه مجدد این مدل منتشر شده بود. سخنگوی ال‌جی که تأخیر در عرضه پرچم‌دار این شرکت را تکذیب کرده، هنوز اشاره‎ای به نام رسمی جانشین LG G6 نداشته است اما به این موضوع اشاره می‎کند که «نام رسمی در زمان مناسب، اعلام خواهد شد».

image

یکی‌دیگر از دلایلی که برای تأخیر در عرضه LG G7 عنوان شده بود، این موضوع است که به دلیل عملکرد ضعیف بخش موبایل، ال‌جی تصمیم دارد تا استراتژی جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند اتخاذ کند و به همین جهت به عرضه سالانه گوشی‏‌های هوشمندش خاتمه خواهد داد. به همین جهت، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه ارتقا یافته پرچم‌دار LG V30 با پشتیبانی از هوش مصنوعی در ماه فوریه منتشر شده بود؛ بدین شکل، عمر محصولات ال‌جی افزایش خواهد یافت و خریداران، می‌توانند انتظار داشته باشند که مدت زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از پرچم‏داران این شرکت بیشتر شود.

با اینکه ال‌جی اعلام کرده است تأخیری در عرضه‌ی پرچم‌دار جدیدش وجود ندارد، مشخص نیست آیا LG G7 به طور هم‌زمان با پرچم‌داران سری Galaxy S9 سامسونگ معرفی خواهد شد یا شایعات پیشین مبنی بر رونمایی از این مدل در ماه مارس یا حتی آوریل، صحت دارد. این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که احتمالاً LG G7 در سال گذشته، مجدداً توسعه یافته است و ال‌جی، احتمالاً زمان کافی برای آماده‌سازی جانشین G6 تا پیش از ماه فوریه در اختیار دارد.

image

حتی در صورتی‌که LG G7 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نشود، شرکت کُره‌ای تنها سازنده‌ای نیست که کنگره جهانی موبایل را برای معرفی پرچم‌دار جدیدش از دست می‌دهد. شرکت هوآوی نیز که در حال آماده‌سازی پرچم‏داران سری Huawei P20 یا Huawei P11 است، تصمیم دارد تا از رقابت مستقیم با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خودداری کند؛ به همین جهت، این دو مدل را در ماه فوریه معرفی نخواهد کرد.

در رابطه با شایعاتی که پیرامون LG G7 منتشر شده است، می‌توان به عرضه این مدل با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر OLED اشاره کرد. ضمن اینکه انتظار می‌رود جانشین LG G6 مانند نسل قبل به دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز باشد؛ حتی ET News به احتمال عرضه LG G7 با دوربین سلفی دوگانه و اسکنر عنبیه چشم اشاره دارد. سامسونگ از اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 استفاده کرد و این ویژگی کاربردی به همراه گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 ارائه شد؛ انتظار می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ نیز به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز شده باشند. ال‌جی، احتمالاً پرچم‌دار جدید خود را به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد کرد؛ نام این مدل در لیست محصولات مجهز به پردازنده پرچم‏دار کوالکام، جلب‌توجه می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۷
بدرد نمیخوره سایه میندازه پیکسل میسوزونه و در نهایت بوت لوپ میشه

امین

۱۳۹۶/۱۱/۷
حیف که گوشی هاش همه ش بوت لوپ میشه واقعا حیف