خانهاخبار
سامسونگ دعوت‌نامه مراسم معرفی Galaxy S9 را منتشر کرد

سامسونگ دعوت‌نامه مراسم معرفی Galaxy S9 را منتشر کرد

براساس دعوت‌نامه‌ای که توسط سامسونگ منتشر شده است، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در تاریخ 26 فوریه به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۱۱/۵

سامسونگ، امروز به‌ صورت رسمی دعوت‎نامه‌هایی را برای اصحاب رسانه منتشر کرده است که زمان معرفی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به صورت رسمی تأیید می‎کند. براساس اعلام این شرکت، اعضای جدید سری Galaxy S در رویدادی موسوم به Unpacked معرفی خواهد شد؛ سامسونگ از این نام برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‏‌کند.

زمان اعلام شده برای رونمایی از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در 25 فوریه (6 اسفند) با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد؛ ضمن اینکه، پرچم‌داران 2018 سامسونگ یک روز مانده به برگزاری نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.

image

در دعوت‌نامه سامسونگ به صورت مشخص به Galaxy S9 اشاره نشده است؛ شرکت کُره‌ای، هیچ‌گاه در دعوت‌نامه‌های خود، نام پرچم‏داران جدیدش را فاش نکرده است. با این‌حال در دعوت‌نامه‌ای که اخیراً توسط سامسونگ منتشر شده، عدد 9 جلب‌توجه می‌کند که با رنگ بنفش از پس‎زمینه مشکی متمایز شده است. در کنار این عدد، عبارات «The Camera» و «Imagined» درج شده است؛ این موضوع تأیید می‌کند که دوربین اصلی، دستخوش تغییر شده است.

یکی از قابلیت‌های اصلی دوربین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، امکان تغییر اندازه دهانه لنزی است؛ گفته می‎شود دوربین 12 مگاپیکسلی، به کاربران اجازه می‎دهد تا اندازه دیافراگم را بین F1.5 تا F2.4 تغییر دهند و بسته به شرایط محیط، عکس‌های متفاوتی به ثبت برسانند. علاوه‌براین، قابلیتSuper PD AutoFocus برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است. در ادامه، باید به شایعه تازه منتشر شده پیرامون جانشین Galaxy S8 اشاره کرد که تأیید می‎کند این مدل، قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ 480fps و رزولوشن 1080p FHD خواهد داشت؛ نسل قبل، تنها می‌تواند با نرخ 240fps و رزولوشن 720 HD فیلم‎برداری نماید.

image

گمان می‎رود سامسونگ، گوشی پرچم‌دار جدید خود را به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد کرد؛ مدل‌هایی که در اروپا و آسیا (به جزء چین) عرضه می‌شوند، از تراشه پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی اگزینوس 9810 استفاده خواهند کرد که هشت هسته پردازشی دارد و بر مبنای فرآیند پردازش 10 نانومتری اختصاصی این شرکت شکل گرفته است. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام نیز توسط سامسونگ با لیتوگرافی 10 نانومتری، ساخته می‎شود.

شایعه شده است Galaxy S9، نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد خواهد داشت؛ این در حالی است که نسخه Plus به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع سوپر آمولد مجهز می‎شود. پیش‌بینی شده است که اعضای جدید سری Galaxy S، به ترتیب با باتری 3000 و 3500 میلی‎آمپر ساعت عرضه خواهند شد؛ ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل، بدون تغییر مانده است و ضمن اینکه، گمان می‌رود سرعت شارژ پرچم‌داران جدید سامسونگ مانند Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus باشد.

دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که پرچم‌داران این شرکت در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد؛ وی به این موضوع اشاره کرد که زمان عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در مراسم معرفی رسمی، اعلام خواهد شد. هرچند، افشاگر معروف توئیتر مدعی است که پرچم‎دار جدید شرکت کُره‌ای، در تاریخ 1 مارس پیش‌فروش خواهند شد و در تاریخ 16 مارس، می‌توانید آن‌ها را در بازارهای عمده خریداری کنید. به همین جهت، ممکن است Galaxy S9 با مدتی تأخیر در دیگر بازارها عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۶
پشتش که کلی فرق کرده جلوش هم که بهترین طراحی رو داره مرض ندارن تغییر بدن.اس8 که پرفروش ترین پرچمدار آندرویدی سال 2017 شد اینم میشه پرفروش ترین پرچمدار سال 2018

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۶
بزرگترین برند موبایله و خبر ها و شایعه های اطرافش هم زیاده مثل هنگ تی سی نیست که تا روز معرفی اسباب بازی هاش یک خبر هم در موردش نیاد چون کسی اهمیت نمیده خخخخخخخخخخخ

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۶
تو نترکی مراقب گوشی های هنگ جی باش دوباره سایه نندازه و پیکسل نسوزونه مثل پیکسل 2 که گند زد و همچنین بوت لوپ که ویژگی بارز محصولات هنگ جیه Hang Is Good

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۵
بهترین پرچمدار سال 2018 همینه بدون هیچ شکی

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۵
بدبختی شروع شد بازم یه بمب جدید تو راهه ??