خانهاخبار
معرفی پرچم‎دار سامسونگ در 6 اسفند؛ تأخیر در رونمایی از Huawei P20

معرفی پرچم‎دار سامسونگ در 6 اسفند؛ تأخیر در رونمایی از Huawei P20

خبرگزاری ETNews، گزارش جدیدی را منتشر کرده است که زمان احتمالی برای رونمایی از پرچم‌داران سری Galaxy S9 سامسونگ را فاش می‌کند. ضمن اینکه گمان می‌رود Huawei P20 در ماه آینده میلادی، معرفی نخواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۳

شرکت هوآوی، سامسونگ و ال‌جی در سه ماهه اول امسال از گوشی‌های رده‌بالای جدید خود رونمایی خواهند کرد. هوآوی با سری P20، سامسونگ با Galaxy S9 و ال‌جی با نسخه ارتقا یافته فبلت V30 طرفداران را هیجان‌زده می‌کنند. به‎تازگی، خبرگزاری کُره‌ای ETNews گزارش داده است که پرچم‏‌داران 2018 هوآوی از سری P20 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهند شد و سامسونگ با رونمایی از سری Galaxy S9، در رویداد پیش‌رو توجهات را به سوی محصولات خود جلب خواهد کرد.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رونمایی خواهند شد؛ ETNews حتی گزارش داده است که این دو گوشی رده‌بالا در بعد از ظهر، معرفی می‌شود. لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، ایوان بلس به رونمایی از پرچم‌داران 2018 سامسونگ در تاریخ 26 فوریه اشاره کرده بود؛ نمایشگاه MWC 2018 از این تاریخ، آغاز به‎‌کار خواهد کرد و شرکت کُره‎‌ای، معمولاً پرچم‌دارانش را یک روز مانده به برگزاری کنگره موبایل بارسلون ارائه می‎دهد. به همین جهت، زمان اعلام شده قابل پیش‌بینی بود.

Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهند شد؛ البته برخی مدل‌ها با پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ در اروپا و آسیا عرضه می‎شود و نسخه‌های مجهز به تراشه پرچم‎دار 2018 کوالکام، برای عرضه در چین و ایالات متحده درنظر گرفته شده است. همچنین انتظار می‌رود ظرفیت باتری در هر دو مدل نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ثابت مانده باشد زیرا دریافت تأییدیه از سوی رگولاتوری آناتل برزیل، نشان می‏دهد که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از یک باتری 3000 و 3500 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‎کنند.

image

لیست مشخصات Galaxy S9 سامسونگ

از دیگر تغییرات چشمگیر پیرامون اعضای جدید سری Galaxy S، می‌توان به تجهیز این دو گوشی به دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.5 اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، از لنزی با دهانه دیافراگم F1.5 استفاده خواهد شد که کاربر می‌تواند اندازه دهانه لنزی دوربین را به صورت دستی تغییر دهد. البته در میان پرچم‏داران 2018 سامسونگ، Galaxy S9 Plus احتمالاً عملکرد بهتری خواهد داشت زیرا از دوربین دوگانه استفاده می‏کند.

پیش‌بینی شده است Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نیمه مارس، وارد بازار خواهند شد؛ گمان می‌رود در تاریخ 25 اسفند، سامسونگ فروش پرچم‎داران جدیدش را در بازارهای عمده آغاز خواهد کرد. علاقه‎مندان در صورت تمایل، می‌توانند جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را در تاریخ 1 مارس، پیش‌خرید کنند که احتمالاً هدایای ویژه‎ای برای آن‎ها درنظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری ETNews همچنین اعلام کرده است که نسخه ارتقا یافته فبلت پرچم‌دار LG V30 در تاریخ 25 فوریه معرفی نخواهد شد. شرکت ال‏‌جی به دلیل تغییراتی که در سیاست‌های بخش موبایل خود ایجاد کرده است، تصمیم دارد تا تنها زمانی گوشی جدید ارائه دهد که نیاز به معرفی آن‌ها باشد؛ در غیر این‌صورت، به فروش محصولات قدیمی‌تر خود ادامه خواهد داد. به همین جهت، پرچم‌دار LG G7 که جانشین جی 6 می‏‌شود؛ در نمایشگاه MWC 2018 ارائه نخواهد شد.

image

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، هوآوی تصمیمی برای معرفی Huawei P20 و Huawei P20 Plus در کنگره جهانی موبایل ندارد؛ گفته می‌شود این شرکت به دنبال برگزاری یک مراسم خبری اختصاصی است که احتمالاً در اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل، پرچم‌داران جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند. ویژگی بازر Huawei P20 و مدل Plus، تجهیز این دو گوشی به دوربین سه‌گانه است که از لنزهای لایکا در توسعه‎ی دوربین استفاده می‎شود.

خبرگزاری ETNews در حال‌حاضر، اشاره‌ای به محصولات سازندگان دیگر نظیر HMD Global یا سونی نکرده است زیرا گمان می‌رود این دو شرکت، پرچم‏‌داران جدید خود را به صورت رسمی در اواخر ماه فوریه معرفی خواهند کرد.

شما کاربران جی‌اس‌ام، منتظر معرفی گوشی پرچم‎‌دار جدید کدام‌یک از سازندگان مطرح هستید؟ 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سعیدfm

۱۳۹۶/۱۱/۶
هوابی و خلاقیت خواستی یه چیزی گفته باشیا هواویه که فقط کارش کپی زدن از این و اونه

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۴
اگه به امثال تو باشه که هزار بار هم بگن بازم نمیفهمی همونطور که تغییرات رو تو خبر های مختلف گفتن بازم نگرفتی مطالب رو البته از یک هنگ تی سی فن بیش از این انتظاری نیس

amin_7h5

۱۳۹۶/۱۱/۴
من منتظر نوت ۹ ام.

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۴
دیگه تمام مشخصات و ظاهرشو میدونیم چه شکلیه.....خلاصه میکنیم s8 2018

مهراد

۱۳۹۶/۱۱/۳
فقط منتظر هواوی
قصد خرید Mate 10 pro داشتم که بعد از خبرهایی که از گوشی سریP شنیدم تصمیم گرفتم صبر کنم