خانهاخبار
Telegram X؛ سریع‌تر، زیباتر و کاراتر از تلگرام فعلی

Telegram X؛ سریع‌تر، زیباتر و کاراتر از تلگرام فعلی

شرکت تلگرام به تازگی اپلیکیشن جدیدی به نام تلگرام ایکس را برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس منتشر کرده است که بسیار سریع‌تر از اپلیکیشن فعلی تلگرام است و ممکن است روزی جانشین آن شود.
۱۳۹۶/۱۱/۳
image

پیام‌رسان تلگرام در کشور ما کاربران زیادی دارد و آنچنان با زندگی ایرانی‌های گره خورده است که بدون آن بسیاری از کارها لنگ می‌ماند. این اپلیکیشن به دلیل رایگان بودن و برخورداری از امنیت مناسب به شدت در حال گسترش میان کاربران دیگر کشورهای جهان است که در آنجا WhatsApp حرف اول را می‌زند.

متن باز بودن و API قوی این پیام‌رسان سبب شده است تا برخی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای جایگزین و غیررسمی بسازند که حتی از اپلیکیشن رسمی تلگرام نیز بهتر کار می‌کند و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت تلگرام به تازگی اپلیکیشنی به نام Challegram، که بر پایه TDLib (Telgram Database Library) توسعه یافته است، را خریداری کرده و نام آن را به Telegram X تغییر داده است. این اپلیکیشن علاوه بر امکانات پایه اپ رسمی تلگرام، ویژگی‌هایی دارد که استفاده از آن را برای کاربران جالب می‎‌کند.

Telegram X بسیار سریع‌تر و روان‌تر از اپلیکیشن اصلی تلگرام است و ظاهری متفاوت دارد. کاربران در Telegram X می‌توانند چت‌ها را با Long-Press ببینند، حالت شب را فعال کنند و اندازه متن‌ پیام‌ها را تغییر دهند.

هنوز مشخص نیست که Telegram X روزی جایگزین اپلیکیشن فعلی تلگرام می‏شود یا خیر ولی ممکن است تلگرام از این اپلیکیشن جدید برای تست برخی ویژگی‌ها استفاده کند.

image
image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
حافظه داخلی-اندروید-دیتا- پوشه org.thunderdog.challegram

جواد

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
در تلگرام x متاسفانه ویژگی long press تو ios وجود نداره ولی در اندروید هست

علی

۱۳۹۶/۱۲/۷
من که خیلی راضی هستم واقعا سرعت انتقال دیتا عالیه و چند برابر تلگرام هست و دوستان نگران نباشید همونطور که جی اس ام هم توضیح داده تلگرام ایکس زیر مجموعه خود شرکت تلگرام هست پس به دلتون بد راه ندید .

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
دوست عزیز اگه تو اپل استور مشخصات تلگرام رو نگاه کنی تو مشخصات سازننده نوشته telegram LLC که همون شرکت تلگرامه و فرقی ندارن

ناشناس

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
اصلا نصب نکنید اصلا