خانهاخبار
بهترین پاوربانک‌های ارزان قیمت موجود در بازار (بهمن 96)

بهترین پاوربانک‌های ارزان قیمت موجود در بازار (بهمن 96)

اگر در فکر خرید پاوربانکی ارزان قیمت برای گوشی هوشمند خود هستید مدل‌هایی که در ادامه این مطلب معرفی کرده‌ایم انتخاب خوبی برای خرید هستند.
۱۳۹۶/۱۱/۲

پاور بانک یا شارژر همراه یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی است که هر کاربری باید آن را تهیه کند. حتی اگر استفاده زیادی از گوشی هوشمند خود ندارد و باتری آن نیاز شما را در طول روز پاسخ می‌دهد، داشتن یک پاوربانک کوچک می‌توان در مواقع ضروری شما را از گرفتاری نجات دهد.

در ادامه بهترین پاوربانک‌های 5 هزار و 10 هزار میلی‌آمپر را به شما معرفی می‌کنیم که با قیمتی کمتر از 100 هزار تومان می‌توانید از بازار تهیه کنید.

 

Xiaomi Mi Power Bank 2 – 10000 mAh

image

پاور بانک‌های شیائومی یکی از مقرون‌ به صرفه‌ترین پاور بانک‌های موجود در بازار را تولید می‌کند. مدل Mi Power Bank 2 جدیدترین سری از شارژرهای همراه این شرکت است که بدنه‌ای فلزی و ظرفیتی 10 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد. این دستگاه دارای یک خروجی 2.4 آمپری است و به صورت سریع می‌توان آن را شارژ کرد.

قیمت فعلی: حدود 90 هزار تومان

 

Energizer UE10013 – 10050 mAh

image

ظرفیت اسمی پاور بانک UE10013 شرکت انرجایزر اندکی از 10 هزار میلی‌آمپرساعت بیشتر است. بدنه این پاوربانک از جنس فلز ساخته شده است که در برابر ضربه از ان محافظت می‌کند. Energizer UE10013 دارای یک خروجی 2 و یک خروجی 2.4 آمپری است و می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

قیمت فعلی: حدود 85 هزار تومان

 

Silicon Power S100 – 10000 mAh

image

پاور بانک مدل S100 سیلیکون پاور ظرفیتی 10 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد و از جنس پلاستیک ساخته شده است. این پاور بانک دارای دو خروجی 2.1 آمپری است و از قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 80 هزار تومان

 

Adata PT100 – 10000 mAh

image

پاوربانک 10 هزار PT100 ای‌دیتا می‌تواند حداقل 2 بار گوشی هوشمند شما را شارژ کند. این پاوربانک دارای یک پورت خروجی 1 آمپری و یک پورت خروجی 2 آمپری است و از شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 75 هزار تومان

 

Microsoft DC-32 – 5200 mAh

image

پاوربانک 5 هزار مایکروسافت بدنه‌ای کوچک و سبکی دارد که به راحتی قابل حمل است. این پاور بانک 2 پورت خروجی 2 آمپری دارد و می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

قیمت فعلی: حدود 75 هزار تومان

 

Energizer UE8003 – 8000 mAh

image

پاور بانک UE8003 انرجایزر ظرفیت اسمی معادل 8 هزار میلی‌آمپرساعت دارد. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی 2.1 آمپری است و قادر است به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند. از دیگر ویژگی‌های پاوربانک  Energizer UE8003 پشتیبانی از شارژ سریع است یعنی علاوه بر اینکه می‌تواند دستگاه‌های دیگر را به سرعت شارژ کند، خود نیز با سرعت بالا شارژ می‏شود.

قیمت فعلی: حدود 65 هزار تومان

 

Romoss Sense Mini – 5000 mAh

image

این پاوربانک 5 هزار میلی‌آمپرساعتی از شرکت روموس تنها 1 پورت خروجی 2 آمپری دارد و قادر است گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها را با سرعت بالا شارژ کند. قابلیت شارژ شدن پاور بانک به صورت سریع یکی از ویژگی‌های خوب Sense Mini روموس است.

قیمت فعلی: حدود 65 هزار تومان

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

حسام

۱۳۹۷/۵/۱۰
جواب بده

حسام

۱۳۹۷/۵/۱۰
ارزون ترین قیمت پاور چقدر است لطفا جواب بده

یوسف

۱۳۹۶/۱۱/۴
من یه پاور تسکو 20000 گرفتم واقعا عالیه
الان 1 ساله دارمش هنوزم مثل روز اول کار میکنه . فول شارژ که میشه بالای 10 تا گوشی ایفون 7 رو شارژ میکنه!!!!
فقط 18 تا 20 ساعت طول میکشه که دوباره شارژ بشه و یکم سنگینه ولی به شارژی که میده واقعا میارزه
کلا خیالم رو از شارژ راحت کرده

مانی

۱۳۹۶/۱۱/۴
پاور بانگهایی که بالای 2آمپر توانشونه فست شارژ دارن، البته برای دستگاه مصرف کننده، خود پاور بانک با توجه به توان شارژر و حجم باطریشون بالای 5ساعت زمان نیاز دارن برای شارژ!

مانی

۱۳۹۶/۱۱/۴
معتبرترین پاور بانکهای موجود بازار اول شیائومیه، بعد انرجایزر!
بقیشون فقط باطری هستنو در طراحی برد هیچ دقتی نداشته و ندارن، و نهایتاً منجر به خرابی دستگاه مصرف کننده میشن