خانهاخبار
سونی رسما اعلام کرد به عرضه گوشی‎های هوشمند ادامه خواهد داد

سونی رسما اعلام کرد به عرضه گوشی‎های هوشمند ادامه خواهد داد

براساس اعلام رسمی مدیرعامل سونی، این شرکت همچنان در بازار گوشی‌های هوشمند باقی خواهد ماند؛ البته این موضوع به معنای رقابت سونی با سازندگان مطرح نیست.
۱۳۹۶/۱۱/۲

فروش گوشی‌های هوشمند سونی در بازار، چندان امیدوارکننده نیست؛ این بازار در اختیار پنج شرکت مطرح است و همین موضوع باعث شده تا فروش سازندگان دیگر در بازار کم باشد. با این وجود، سونی مدعی است که تمایلی به خروج از بازار گوشی‌های موبایل ندارد؛ هرچند، این موضوع بدین معنی نیست که گوشی‎های هوشمند، آینده فناوری هستند. به گفته‌ی رئیس سونی، این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند باقی خواهد ماند زیرا بدین شکل می‎تواند در بازار ارتباطات همچنان حرفی برای گفتن ارائه دهد و بر تغییرات بعدی نظارت داشته باشد.

سونی تمایل دارد تا به عنوان یک تأمین‎کننده عمده برای تولید سنسورهای دوربین برای سازندگان دیگر باقی بماند. هیرای، به طعنه اعلام کرد که شرکت متبوع‌اش برای «کمپانی‌های کوچک» در کوپرتینو، کُره‎ جنوبی و چین، سنسور تصویر تأمین می‌کند؛ به عبارت بهتر، رئیس سونی به شرکت‎های مطرحی نظیر هوآوی، سامسونگ/ال‌جی و اپل که سهم قابل‌توجهی از فروش گوشی‌های موبایل را به محصولات خود اختصاص داده‌اند، طعنه زده است.

image

در همین رابطه، کاز هیرای، رئیس سونی اعلام کرده است:

(بحث) در رابطه با گوشی‎های هوشمند امروزی نیست؛ به فراتر از این محصولات نگاه می‎کنیم و اینکه مایل هستیم به عنوان یک بازیگر کلیدی در شکل‌گیری آن نقش داشته باشیم. بنابر دلیلی که گفته شد، می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که سونی نه در تجارت گوشی‎های هوشمند، بلکه در کسب‌وکار مربوط به حوزه ارتباطی باقی خواهد ماند.

با توجه به گفته‌های رئیس سونی، این شرکت به عرضه گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد؛ البته هدف ژاپنی‎ها رقابت با شرکت‌های مطرح نظیر اپل، سامسونگ یا هوآوی نیست.

شرکت سونی، اخیراً به صورت رسمی اعلام کرده است که در نمایشگاه MWC 2018 به منظور رونمایی از گوشی‏‌های جدید خود حضور پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه سازنده ژاپنی، تأیید کرده است محصولاتی مجهز به نمایشگر اولد با رزولوشن 4K عرضه می‎کند تا بتواند کاربران را شگفت‌زده نماید.

image

پیش‌بینی می‌شود گوشی‏‌های پرچم‌دار جدید سونی با بهره‌گیری از زبان طراحی «میرای» ارائه شود؛ سونی به مدت چندین سال، از زبان طراحی OmniBalance استفاده کرده است و حتی گوشی‌های Xperia XA2 و Xperia L2 که در سال جدید معرفی شده‌اند، فاقد تغییرات چشمگیر در زمینه‎ی طراحی هستند. انتظار می‏‌رود پرچم‌داران سونی با زبان طراحی جدید خود، نسبت به دیگر گوشی‌های این شرکت متمایز شوند.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی Xperia XZ Pro توسط سونی در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر معرفی احتمالی جانشین Xperia XZ1 مطرح شده است؛ البته مشخص نیست این شایعات تا چه اندازه صحت دارد. انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید سونی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام که در ماه دسامبر رونمایی شده است، عرضه شود. سونی در کنگره جهانی موبایل 2017 نیز از دو گوشی پرچم‌دار Xperia XZ Premium و Xperia XZs رونمایی کرده بود؛ XZ Premium به صفحه‌‏نمایش 4K مجهز شده است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۱۱/۸
xz premium از اس 8 م موقع کار و فیلمبرداری 4k کمتر داغ میکنه :|
کلا گوشیای جدید سونی مشکل گرم شدن گوشی رو حین فعالیت سنگین حل کردن و بهتر از برندای دیگم عمل میکنن!
شما که سونی داری مطمینا فنش هستی!پس باید پیگیر خبراش باشی!و مطمینا باید بدونی این حل شدست و همین جی اس ام براش یه مطلب رفت توسط مریم فانی که سونی دیگه همچین مشکلی نداره!
پس این نظرتو...خوبی؟ :)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳
این مشکل داغ کردن و سونی اگه بتونه حله کنه یه قدم بزرگ به جلو برداشته من اکسپریا xz رو دارم و تجربه کردم مشکل داغ کردن گوشی بسیار آزار دهنده هست حتی با یک برنامه کوچیک گوشی مثل بخاری داغ میشه نگین که ریست کنم که همه این راه هارو رفتم حتی فلشم کردم درست نشد که نشد

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
امیدوارم بترکونه سونی.

erfan

۱۳۹۶/۱۱/۲
هواوی با تبلیغات بالا نیومد. هواوی به نیاز مردم نگاه کرد بعد امکاناتشو ارائه داد. اون سامسونگه ک با تبلیغات اومد بالا

King

۱۳۹۶/۱۱/۲
باید صبر کرد و دید فروش گوشی های جدید سونی که طراحیشون تغییر کرده چطوره
من خودم طرفدار سونیم ولی آخرین گوشی که خریدم z5 بوده و هنوز دارمش چون سری های آخرش چیز خاصی ارائه نداد امیدوارم سونی بیفته رو قلتک