خانهاخبار
پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ به عرضه رسمی نزدیک‌تر شدند

پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ به عرضه رسمی نزدیک‌تر شدند

به‌تازگی، مدل‌های مختلفی از سری Galaxy S9 سامسونگ در چین تأییدیه دریافت کرده است که می‌تواند عرضه احتمالی آن‌‌ها را در ماه مارس تأیید کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲

سامسونگ در اواخر ماه فوریه از گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد؛ به همین جهت، این شرکت باید تأییدیه‌های لازم را به منظور عرضه کهکشانی‌های خود در بازارهای مختلف به‌دست آورد. به‌تازگی، چندین گوشی جدید سامسونگ که گمان می‌رود از سری Galaxy S9 باشند، موفق شده‌اند تأییدیه 3C چین را به‌دست آورند.

در میان این مدل‌ها، سه گوشی با شماره مدل SM-G9650/DS، SM-G9600/DS و SM-G9608/DS لیست شده است و به‌نظر می‌رسد تمامی آن‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد؛ بعید است نسخه تک‌سیم در بازار چین عرضه شود. نسخه SM-G9608/DS، مدل تایوانی گلکسی اس 9 است؛ دو مدل دیگر در بازار چین با نام‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه خواهد شد. با توجه به روندی که سامسونگ برای عرضه گوشی‌های هوشمند خود درنظر گرفته است، احتمال افزایش حافظه در تمامی مدل‌ها وجود دارد؛ هرچند باید از کارت حافظه میکرو SD به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید و به دلیل مشترک بودن اسلات سیم‌کارت و کارت حافظه، باید قید استفاده از یکی از سیم‌کارت‌ها را بزنید.

image

همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، دریافت تأییدیه 3C برای عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ بدین جهت ضروری است که سامسونگ، بدون دریافت آن نمی‌تواند اعضای جدید سری Galaxy S را در بازار چین عرضه نماید. اطلاعات تازه منتشر شده، صحت بیشتری به گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر عرضه احتمالی پرچم‌داران سامسونگ در سه ماهه اول سال 2018 می‌بخشد. لازم به‌ذکر است که در طی چند سال اخیر، سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند در چین، یک روند نزولی را در پیش گرفته و اخیراً به دو درصد رسیده است. 

پیش‌بینی می‌شود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای پیش‌فروش در تاریخ 1 مارس، ارائه خواهند شد؛ این در حالی است که عرضه آن‌ها به بازار از تاریخ 16 مارس آغاز می‌شود. البته باید اشاره کرد که زمان عرضه‌ی احتمالی، مربوط به بازارهای عمده است و احتمال در بازارهای دیگر، پرچم‌داران سامسونگ با مدتی تأخیر عرضه شوند. رئیس سامسونگ در چین، اخیراً اعلام کرده بود که قیمت Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای عرضه در بازار چین، کم‌تر از سایر بازارها است؛ با این‌حال، مشخص نیست چه تغییراتی در قیمت پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل اعمال خواهد شد.

باید اشاره کرد که در میان جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، مدل «پلاس» با تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ در مدل «پلاس» از دوربین دوگانه استفاده شده است و شش گیگابایت رم دارد. از سوی مقابل، Galaxy S9 با چهار گیگابایت رم و دوربین تکی 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ البته دوربین از یک لنز با F1.5 استفاده می‌کند. براساس گمانه‌زنی‌ها، حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل خواهد شد تا دسترسی به آن ساده‌تر شود؛ همچنان قابلیت‌هایی نظیر اسکنر تشخیص عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره به همراه پرچم‌داران جدید سامسونگ ارائه خواهد شد. در نسل قبل، حسگر اثرانگشت در کنار دوربین اصلی جای گرفته بود اما برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، تغییراتی روی جای‌گیری حسگر اثرانگشت و فلاش LED دوگانه اعمال خواهد شد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۳
حمید خوبه خودت داری میگی ال جی هیچوقت جزو بهترین ها نبوده ممنون

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳
حمید خالی بند برو سایت dxomark ببین ال جی اگه جزو 10 تای اول بود هرچی خواستی بگو.حتی پسرفت هم داشته و دوربین g6 از g5 هم ضعیفتر عمل کرد .گوشی هاش هم بوت لوپی پیکسل سوزه و همه اش هنگ میکنه Hang Is Good

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۲
بابا برو جمعش کن الجی هیچ وقت جز بعترینا نبوده بعدش سامهنگ بوده الجی تو جی فایو جی فوزر و جی 3 و وی 30 بهترین دوربین هستن

جعفر

۱۳۹۶/۱۱/۲
بعدشم قطع می شه??

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
طبق روال که باشه سامسونگ با معرفی نوت 9 همه برند ها رو یک جا میبلعه میذاره کنار.از نظر دوربین که فعلا هنگ تی سی جایگاهی نداره فک کنم هشتمه .نوت8 هم از نظر عکاسی دومه و از نظر کلی پنجم.که با معرفی اس9 بر میگرده جایگاه اصلیش یعنی اول.ال جی هم که کلا هیچوقت از نظر دوربین جزو بهترین ها نبوده همون dxo که زیاد بهش اشاره میکنی ال جی رو حساب هم نمیکنه. در کا هنگ تی سی در مقابل سامسونگ عددی حساب نمیشه و باید با glx رقابت کنه که شکست میخوره