خانهاخبار
پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ در فیلم‌برداری عملکرد خیره‌کننده‌ دارد

پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ در فیلم‌برداری عملکرد خیره‌کننده‌ دارد

جزئیات تازه‌ای از پرچم‌داران 2018 سامسونگ منتشر شده است که احتمال عرضه آن‌ها را با مشخصات خیره‌کننده در زمینه‌ی فیلم‌برداری، تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱

شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‎‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه آینده میلادی در نمایشگاه «کنگره جهانی موبایل» بارسلون رونمایی خواهد کرد و گمانه‌زنی‌ پیرامون کهکشانی‌های این شرکت، همچنان ادامه دارد. به‎تازگی، یک شایعه‌پرداز که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به پرچم‎داران جدید سامسونگ و اچ‎تی‎سی دارد؛ به عبارت تجاری «Film Your Story As You Intended» برای Galaxy S9 اشاره می‎کند. فونت به کار گرفته شده و شمای کلی عبارت تبلیغاتی، با آنچه که سامسونگ معمولاً برای تبلیغ گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند؛ هم‎خوانی دارد. به همین جهت، محتمل است که این شرکت، از این عبارت برای تبلیغ دوربین گوشی‌های پرچم‏دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus استفاده نماید.

image

اخیراً شرکت سامسونگ با خالقان محتوا و به خصوص افرادی که در یوتیوب محبوب هستند، وارد همکاری شده است تا محصولاتش تبلیغ شوند؛ آنچه در این عبارت تجاری جلب‌توجه می‎کند، عدم نیاز به یک دوربین حرفه‌ای برای خلق محتوا یا ضبط یک فیلم است و پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ، به خوبی از عهده‌ی انجام این کار برخواهند آمد.

براساس شایعات، پرچم‌دار 5.8 اینچی سامسونگ به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که دهانه لنزی آن، F1.5 است؛ هرچه ضریب‌ F کم‌تر باشد، دوربین در جذب نور عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. باید اشاره کرد که حتی می‌توانید اندازه دهانه لنز را به صورت دستی تنظیم کنید و این مقدار تا F2.4 قابل تنظیم است. از سوی دیگر، Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که سنسورهای آن، به ترتیب لنزی با F1.5 و F2.4 دارند. شرکت ال‌‍جی در نیمه دوم سال 2017، پرچم‌دار LG V30 را عرضه کرده است که دوربین اصلی آن، لنزی با F1.6 دارد؛ به‌طور مشابه، پرچم‎داران سری Mate 10 هوآوی به دوربین دوگانه با F1.6 مجهز شده‌اند. باید دید که عملکرد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تا چه اندازه از این دو گوشی بهتر است.

image

گمانه‌زنی‌ها، حاکی از این موضوع است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تنها از نظر عکاسی از یک‌دیگر متمایز نشده‌اند. به‌نظر می‌رسد مدل 6.3 اینچی، با شش گیگابایت حافظه رم وارد بازار خواهد شد؛ این در حالی است که در نسخه کوچک‌تر، تنها از چهار گیگابایت رم استفاده شده است.

پرچم‌داران 2018 سامسونگ در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد؛ در نمونه‎های درنظر گرفته شده برای بازار چین و ایالات متحده، شرکت کُره‌ای از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد کرد. در حالی‌که قلب تپنده‌ی نمونه‌های جهانی، پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ است.

از جمله تغییرات احتمالی در طراحی کهکشانی‌های جدید سامسونگ، می‌توان به انتقال حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی اشاره کرد. سنسور اثرانگشت در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، همچنان در پنل پشتی جای می‌گیرد اما گفته شده است که سامسونگ، حسگر اثرانگشت را مانند Galaxy A8 و Galaxy A8+ به زیر دوربین اصلی منتقل خواهد کرد تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. در نسل قبل، بسیاری به جای‌گیری سنسور اثرانگشت در کنار دوربین اصلی خرده گرفته بودند زیرا با توجه به ابعاد کشیده پرچم‌داران سامسونگ، دسترسی به آن دشوار بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
تو اول یاد بگیر که اون دوربین DSLR هست نه DLSR بعد در مورد نتایج به قول خودت ع 11 پلاس حرف بزن.باید به حال خودت تاسف بخوری که هنوز نمیدونی دوربین dslr چیه که در موردش نظر میدی.در مورد دوبین نوت 8 هم همینو میگفتی که هیچ فرقی با اس8 نداره ولی آخرش ضایع شدی و نوت 8 به راحتی هنگی u11 رو شکست داد.در مورد اس9 هم همینطوره وقتی معرفی شد و تست هاش اومد تا یه مدت دیگه پیدات نمیشه :دی

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۲
u11 جلو اس8 شبیه اسباب بازی بود مقایسه u11 با اس9 مثل مقایسه فرغون با فراری ه :)))))))))))))))))

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲
شما بهتره یه فکری به حال برند مورد علاقه خودتون بکنین که این روزا وضع خوبی نداره و هر روز تولیدش رو پایین تر میاره که جلو ضرر بیشتر رو بگیره u11 پلاس هم نهایت در حد پیکسل گوگل خواهد بود و پیشرفت زیادی نداره دوربینش هم که تکیه و بدرد نمیخوره

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲
نداریم بهتر از این گوشی رو دستش نمیاد سامسونگ چند لول از بقیه جلوتره حداقل در بین گوشی های آندرویدی

مانی

۱۳۹۶/۱۱/۲
اینکه مطلب که فقط درباره اندازه دیافراگمه، هروق تونستن مثل HTC با 1دوربین کار 2تا دوربینو انجام دادن بدون نویز و نقص (U11)صحبت از تکنولوژی بکنن!!!
فقط تبلیغات کاذبه!