خانهاخبار
تیم کوک: در آپدیت بعدی آی‌اواس ماجرای کند شدن آیفون‌های قدیمی پایان می‌یابد

تیم کوک: در آپدیت بعدی آی‌اواس ماجرای کند شدن آیفون‌های قدیمی پایان می‌یابد

اپل اعلام کرده کاربرانی که نتوانسته‌اند باتری آیفون‌شان را تعویض کنند در آپدیت بعدی آی‌اواس می‌توانند بخش مدیریت توان آیفون را غیر فعال کنند و از کند شدن آیفون قدیمی‌شان جلوگیری کنند.
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

موضوع کند شدن آیفون‌های قدیمی به‌دلیل ضعیف‌تر شدن عملکرد باتری همچنان روی خط اخبار رسانه‌هاست. اپل رسما این اتفاق را تایید کرد و اعلام کردن مشتریان آیفون ۶ به بعد می‌توانند برای تعویض باتری گوشی‌شان به نمایندگی‌های اپل مراجعه کنند. 

image

اپل تلویحا مدتی بعد اعلام کرد در آپدیت‌های بعدی آی‌اواس امکان غیرفعال کردن مدیریت باتری را فراهم می‌کند تا عملکرد پردازشی گوشی تحت تاثیر ضعف باتری قرار نگیرد. حالا تیم کوک در مصاحبه‌ای که اخیرا با شبکه NBC داشته باز هم این موضوع را تایید کرده است. 

تیم کوک رسما اعلام کرده که در آپدیت بعدی آی‌اواس (به ورژن آن اشاره‌ای نشده) امکان غیرفعال کردن power management فراهم می‌شود. بدین‌ترتیب با غیر فعال کردن این گزینه آیفون‌هایی که باتری آن‌ها به مرور زمان تضعیف شده همچنان با حداکثر توان پردازشی کار می‌کنند. اما طبیعتا این توان بالا باعث می‌شود تا باتری زودتر تمام شود و کاربر نیاز به شارژر پیدا کند.

در حال حاضر آپدیت ۱۱.۲.۵ آی‌اواس در مراحل انتهایی بتا قرار دارد و به‌زودی نسخه نهایی آن منتشر می‌شود. مشخص نیست که در همین نسخه شاهد امکان غیرفعال کردن مدیریت توان خواهیم بود یا در نسخه‌های بعدی که در ماه فوریه یا مارس منتشر می‌شوند قابلیت مذکور به آی‌اواس اضافه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
انسان یعنی تا این حد حسود ندیده بودم. مرد حسابی توانت نمیرسه بخری چرا از رو حق حرف نمیزنی. همه عالم میگن سرعت آیفون ایکس بالاترین سرعت تو کل گوشی های هوشمند جهان هس اونوقت تو میگی کندترین. تو ایران انقدر از حق طرفداری نمیشه که وضعمون اینه.

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
کند ترین گوشی دنیا بعد هنگ تی سی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
تیم کوک چه پیر شده
(خیلی زود بود ولی دعایت گرفت مادربزرگ... پیر شدم...)