خانهاخبار
HMD در نمایشگاه MWC 2018 از محصولات جدید نوکیا رونمایی خواهد کرد

HMD در نمایشگاه MWC 2018 از محصولات جدید نوکیا رونمایی خواهد کرد

یکی از مدیران اجرایی HMD Global اعلام کرده است که این شرکت برای رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه MWC 2018 آماده خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

شرکت HMD Global، تأیید کرده است که محصول عالی و چشمگیری را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. Juho Sarvikas، مدیر اجرایی بخش محصولات شرکت HMD که در تولید و عرضه‌ی گوشی‎های اندرویدی «نوکیا» نقش دارد، در توئیتر اعلام کرده است که تیم این شرکت به شدت مشغول هستند تا برای رویداد خبری خود در نمایشگاه MMC 2018 آماده شوند. البته اعلام نشده است چه محصولات احتمالی در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهند شد. 

از جمله محصولاتی که ممکن است در نمایشگاه MWC در ماه فوریه به نمایش گذاشته شود، می‎توان به نوکیا 4، نسخه 2018 نوکیا 6 و نوکیا 7 اشاره کرد. همچنین نسخه 4G گوشی فیچر فون نوکیا 3310 نیز احتمالاً معرفی خواهد شد. همچنین شایعاتی پیرامون رونمایی از گوشی‌های پرچم‎دار جدید نوکیا 9 و نسل دوم نوکیا 8 وجود دارد.

image

در سال گذشته در کنگره جهانی موبایل، HMD Global تعدادی گوشی جدید با برند «نوکیا» معرفی کرد؛ گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 3 در ماه فوریه 2017 به نمایش گذاشته شد و نوکیا 5 و نوکیا 6 نیز به صورت رسمی، رونمایی شدند. ضمن اینکه نسخه جدید نوکیا 3310 با طراحی متفاوت به نمایش گذاشته شد. با توجه به اینکه مدیر اجرایی شرکت HMD Global وعده داده است که کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه MWC 2018، چشمگیر خواهد بود؛ به‎نظر می‌رسد تعدادی پرچم‌دار جدید به همراه گوشی‌های میان‏‌رده این شرکت معرفی شود.

در رابطه با پرچم‌دار احتمالی نوکیا، باید گفت که نوکیا 9 احتمالاً طراحی بدون حاشیه خواهد داشت و با دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی عرضه می‎شود. این مدل از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند و نمایشگر 5.5 اینچی 5.5 اینچی از نوع آمولد با نسبت ابعاد 2 به 1 دارد. برای عکاسی سلفی، HMD از سنسور 5 مگاپیکسلی روی پرچم‌دار جدید نوکیا استفاده کرده است و نوکیا 9 را با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 ارائه می‌دهد. برخلاف پرچم‌دار نوکیا 8، گفته شده است که اچ‌ام‌دی گلوبال حسگر اثرانگشت را در پنل پشتی نوکیا 9 جای می‌دهد؛ این در حالی است که نوکیا 8 از یک سنسور اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

image

تصویر فاش شده از گوشی نوکیا 9

مدل 2018 گوشی نوکیا 6، اولین محصولات سازنده‎ی فنلاندی در سال 2018 است که برچسب قیمتی 230 دلاری دارد. این مدل، به پردازنده اسنپدراگون 630 کوالکام مجهز شده است و با چهار گیگابایت رم عرضه می‏‌شود؛ علاقه‌مندان می‏‌توانند گوشی جدید نوکیا را در دو مدل با 32 و 64 گیگابایت حافظه خریداری کنند. برخلاف رویه مرسوم مبنی بر حذف حاشیه‎های اضافی از اطراف نمایشگر و استفاده از صفحه‌نمایش کشیده 18:9، خبری از آخرین تِرِندهای رایج بازار در نسل جدید نوکیا 6 نیست و این مدل، نمایشگر 5.5 اینچی FHD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد. نسخه 2018 گوشی نوکیا 6 فاقد دوربین دوگانه و یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد؛ قابلیت عکاسی Bothie به شما اجازه می‏‎دهد به صورت هم‌زمان از هر دو دوربین استفاده کنید. گوشی جدید نوکیا 6، فناوری صدای OZO Audio دارد که ثبت صدای 360 را امکان‌پذیر خواهد کرد.

شما کاربران جی‌اس‌ام چه انتظاراتی از گوشی‌های جدید نوکیا دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
حذف کن دیگه حاشیه هارو چیه اخه اینا