خانهاخبار
گوشی Moto E5 موتورولا با حسگر اثرانگشت متفاوت فاش شد

گوشی Moto E5 موتورولا با حسگر اثرانگشت متفاوت فاش شد

شرکت موتورولا در حال توسعه‌ی گوشی جدیدی با نام Moto E5 است که حسگر اثرانگشت آن با لوگوی شرکت سازنده در پنل پشتی، ادغام خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۸

شرکت موتورولا در حال‌ آماده‌سازی گوشی‌های جدید خود برای رونمایی رسمی آن‌ها در سال 2018 است. به‎تازگی، تصویری از مدل Moto E5 به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی آن‌را به نمایش می‎گذارد. این مدل از یک سنسور اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند و لوگوی شرکت «موتورولا» در پایین دوربین جای گرفته است.

به‌نظر می‌رسد گوشی جدید Moto E5 فریم فلزی خواهد داشت؛ ممکن است مدل مذکور بدنه‌ای تماماً فلزی داشته باشد. مدل فاش شده، نسخه «طلایی رنگ» گوشی جدید شرکت آمریکایی موتورولا را فاش می‎کند که یک رنگ مشترک میان محصولاتی است که در طی چندین سال اخیر عرضه شده. موتورولا از رنگ طلایی برای میان‎رده‌های دیگر خود نظیر Moto G5 و Moto G5 Plus استفاده کرده است؛ باید اشاره کرد که در حال‌حاضر، مشخص نیست Moto E5 در چه رنگ‌های دیگری عرضه می‌شود زیرا تصویر به‌دست آمده، تنها رندری است که از گوشی جدید موتورولا در اختیار داریم. البته با توجه به روندی که شرکت موتورولا در طی چند سال اخیر اتخاذ کرده است، به‌نظر می‌رسد گوشی جدید Moto E5 تنها در یک رنگ عرضه شود و احتمالاً تنوع رنگ بیشتری خواهد داشت؛ به همین جهت، می‏‌توان انتظار داشت که این مدل در رنگ‌های مشکی، نقره‎ای یا خاکستری تیره عرضه شود.

image

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی جدید موتورولا به‎دست نیامده است اما گفته می‎شود که این گوشی در دو نسخه «پلاس» و «پلی» نیز عرضه خواهد شد؛ به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که در مجموع سه مدل مختلف از گوشی Moto E5 معرفی شود. احتمالاً گوشی Moto E5 Play، Moto E5 و Moto E5 Plus به صورت هم‎زمان عرضه خواهند شد.

همان‌طور که اشاره شد، گوشی جدید موتورولا به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد؛ هرچند، تشخیص سنسور اثرانگشت در وهله اول ممکن است کمی دشوار باشد. به‌نظر می‌رسد لوگوی شرکت موتورولا روی حسگر اثرانگشت جای می‎گیرد. در پنل پشتی، سازنده‌‏ی آمریکایی از یک دوربین استفاده خواهد کرد و ماژول دوربین به رنگ مشکی، از بدنه متمایز است؛ در پایین دوربین اصلی، فلاش LED وجود دارد که عکاسی در محیط‎های کم‌نور را امکان‏‌پذیر خواهد کرد. به‎نظر می‎رسد حتی برای دوربین سلفی نیز از فلاش LED استفاده شده است.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل، هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما گمان می‌رود Moto E5 به درگاه میکرو یواس‌بی مجهز شده باشد؛ به همین جهت، خبری از پورت USB Type-C در گوشی جدید موتورولا نیست. ضمن اینکه گمان می‌رود این مدل به پردازنده ساخت مدیاتک مجهز شده باشد و احتمالاً جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز به همراه گوشی‎های سری Moto E5 موتورولا ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
از وقتی فروختنش گوشی هاش شبیه گوشی های فیک شده، چقد پایینرده تولید میکنه