خانهاخبار
زمان معرفی و عرضه پرچم‎داران Galaxy S9 سامسونگ اعلام شد

زمان معرفی و عرضه پرچم‎داران Galaxy S9 سامسونگ اعلام شد

آن‌طور که پیداست، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در اوایل ماه اسفند معرفی خواهند شد و در هفته آخر این ماه نیز، راهی بازار می‌شوند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۶

امسال، شرکت سامسونگ مجدداً از اعضای جدید سری Galaxy S در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد؛ سال گذشته به دلیل مشکلات باتری فبلت گلکسی نوت 7، سامسونگ رونمایی از پرچم‏داران Galaxy S8 را به ماه مارس موکول کرده بود. به‌تازگی، اطلاعات جدیدی منتشر شده است که زمان احتمالی معرفی، پیش‌فروش و عرضه گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را مشخص می‎کند.

افشاگر معروف توئیتر، ایوان بلس مدعی شده است که یکی از مقامات ارشد در یک شرکت مطرح سازنده کیس‌ برای گوشی‌های هوشمند، ادعا می‌کند پرچم‎دار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در 26 فوریه معرفی خواهند شد؛ به عبارت بهتر، می‌توانید منتظر رونمایی رسمی از اعضای جدید سری Galaxy S در هفتم اسفند ماه باشید. سه روز پس از رونمایی رسمی و در تاریخ 1 مارس (10 اسفند)، پیش‎فروش پرچم‎داران 2018 سامسونگ آغاز خواهد شد و شرکت کُره‎ای درنظر دارد تا در تاریخ 16 مارس، سری پرچم‌‏داران Galaxy S9 را به فروش برساند. دی‌جی کوه، رئیس سامسونگ نیز مدتی پیش اعلام کرد که شرکت متبوع خود، محصولات جدیدی را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهند گذاشت؛ هرچند، زمان عرضه آن‌ها را مشخص نکرده است.

image

البته به‌نظر می‌رسد زمان اعلام شده برای معرفی رسمی جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus نادرست باشد؛ سامسونگ، معمولاً اعضای جدید سری Galaxy S را یک روز مانده به برگزاری نمایشگاه MWC معرفی می‌کند. با این‌حال، ایوان بلس مدعی است که امسال، روند متفاوتی برای پرده‌برداری از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus اتخاد خواهد شد و در روز اول برگزاری کنگره موبایل بارسلون، هر دو مدل به صورت رسمی معرفی می‏‌شود.

با وجود اینکه مشخص نیست زمان اعلام شده برای معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس صحت داشته باشد، ادعای ایوان بلس برای زمان پیش‌فروش و عرضه این دو گوشی رده‌بالا به بازار منطقی‌تر به‎نظر می‎رسد؛ سامسونگ چنین روندی را در طی چند سال اخیر در دستور کار خود قرار داده است. وب‎سایت SamMobile ادعا می‎کند که گزارش منتشر شده برای عرضه پرچم‏داران گلکسی اس 9 در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) صحت دارد. با این‌حال، تاریخ اعلام شده برای عرضه کهکشانی‌های جدید سامسونگ در بازار ایالات متحده یا کره جنوبی است؛ شاید در این تاریخ، پرچم‌‏داران 2018 سازنده‌ی کُره‌ای در هر دو بازار عرضه شود. به همین جهت، ممکن است Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با مدتی تأخیر در بازارهای دیگر به فروش برسد؛ همچنین احتمال دارد که سامسونگ، تغییراتی را در جدول زمانی خود برای پیش‌فروش و عرضه پرچم‌‏داران جدیدش به وجود آورد.

آن‌طور که گزارش اخیر نشان می‌دهد، ظرفیت باتری پرچم‎داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نسبت به نسل قبل تغییر چشمگیری نخواهد داشت. ضمن اینکه جانشین گلکسی اس 8 با یک دوربین راهی بازار خواهد شد؛ برخلاف مدل «Plus» که از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‎کند یا به عبارت بهتر، دوربین دوگانه دارد. از دیگر تفاوت‎ها میان Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus می‌توان به مقدار حافظه‎ی رم اشاره کرد؛ مدل 5.8 اینچی به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و نسخه 6.2 اینچی از شش گیگابایت رم استفاده می‏‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
رضا یا همون حمید هنگی بی کیفیتی از ویژگی های محصولات بوت لوپی هنگ جیه Hang Is Good :))))))))))))))))))))))))))

رضا

۱۳۹۶/۱۱/۲
غرق کیفیت یا غرق ب کیفیتی!

soroosh

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
غرق کیفیت

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
بهترین پرچمدار سال 2018 بدون هیچ شکی با فاصله زیاد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
ایوان بلس(?) چیز جدیدی افشا نکرده
مطالب جی.اس.امو دیده و عیناً انعکاس داده