خانهاخبار
دستور طراحی دوباره برای پرچم‌دار LG G7

دستور طراحی دوباره برای پرچم‌دار LG G7

پس از انتشار خبرهای مختلف درباره ضررهای مالی بخش موبایل ال جی و تغییر استراتژی‌های این سازنده در معرفی گوشی‌های هوشمند، حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند ال جی طراحی و توسعه G7 را نیمه کاره رها کرده است و قصد دارد این گوشی را از نو طراحی کند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۶

به نظر می‌رسد که معرفی پرچم‌دار بعدی ال جی یا همان G7 به تأخیر بیافتد. خبرگزاری Korea Herald گزارش کرده که جو سانگ جین، نایب رئیس هیئت مدیره و همچنین مدیر عامل ال جی، دستور بازبینی در توسعه و ساخت گوشی مذکور را صادر کرده است. این منبع همچنین ادعا می‌کند در صورتی که انتظار می‌رفت G7 در فوریه امسال معرفی شود، رونمایی رسمی آن احتمالا به ماه آوریل موکول خواهد شد. اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد، پرچم‌دار تازه ال جی در خلال برگزاری MWC 2018 معرفی نمی‌شود و احتمالا تنها شاهد رونمایی از دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ خواهیم بود؛ چرا که چند روز پیش گزارش نهایی درباره این موضوع منتشر شد و از معرفی رسمی آن‌ها در فوریه خبر داد.

image

خبرگزاری Korea Herald درباره صحت این گزارش می‌گوید خبرش را براساس ادعای یکی از مقامات رسمی ال جی که درخواست کرده نامش فاش نشود، منتشر کرده است. طبق ادعای این فرد، به همه کارمندانی که توسعه G7 را دست داشته‌اند گفته شده است که باید این پروژه را نیمه کاره رها کنند و بازبینی و توسعه‌اش را دوباره از نو شروع کنند. این اقدام از سوی جو سانگ جین ممکن است به همان موضوع ضررهای مالی مداوم در بخش موبایل ال جی مربوط باشد. او چند روز پیش در خلال برگزاری نمایشگاه مصرف کنندگان CES 2018 در آمریکا اعلام کرد که ال جی قصد دارد هر زمان که نیاز بود، یک گوشی تازه روانه بازار کند و دیگر صرفا جهت رقابت با سایر سازندگان به معرفی گوشی هوشمند تازه اقدام نمی‌کند. جو سانگ جین همچنین در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد که در نظر دارد نام تجاری گوشی‌های هوشمند ال جی را هم تغییر دهد. از طرفی توسعه گوشی G7 تقریبا پایان یافته بود و در مراحل نهایی به سر می‌برد. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که کمپانی ال جی تغییرات چشم‌گیری را در طراحی آن اعمال نکند؛ از طرفی نباید اظهارات تازه مدیر عامل سازنده‌اش را هم نادیده گرفت. به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد هر چه در توانش است را در جهت بهبود وضعیت مالی بخش موبایلش به کار بگیرد و جو سانگ جین هم ظاهرا قصد دارد از G7 تنها در صورتی رونمایی کند که معرفی آن در شرایط حساس کنونی واقعا ارزشش را داشته باشد.

گوشی G7 ال جی هم احتمالا با حاشیه‌های بسیار باریک و طراحی اصطلاحا بدون حاشیه مانند آخرین پرچم‌دار این سازنده یعنی V30 معرفی می‌شود و بدن آن هم از جنس فلز و شیشه خواهد بود. انتظار می‌رود که دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی‌اش تعبیه شود اما هنوز مشخص نیست تکلیف حسگر اثرانگشت آن چه می‌شود. ال جی ممکن است تا زمان معرفی این گوشی قادر باشد حسگر اثرانگشت را زیر صفحه نمایش تعبیه کند و شاهد معرفی G7 با این تکنولوژی پیشرفته باشیم. همچنین پیش بینی می‌شود این گوشی از پردازنده 64 بیتی پرچم‌دار تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد و به 6 گیگابایت رم مجهز شود. گوشی مذکور همچنین احتمالا از صفحه نمایش بزرگ P-OLED با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید اوریو و پوسته اختصاصی ال جی هم به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سامهنگو می گی دیگه

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۲
آره جون خودت متوهم دقیقا انو از کجات آوردی که للجی همش زیر سایه سامهنگ همش ضرر می کنه فعلا که سامهنگ زی الجیه و سر اس 8 وگو اس 8 پلاس وی ضرر کرد

رضا

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
من از 4 سال پیش G2 دارم روزی 5 ساعت با موبایل حرف میزنم تلگرام و واتس اپ و اینترنت جای خود تا حالا هیچ مشکلی نداشتم ولی انتظار داشتم ال جی تو بازاریابی و عرضه محصول خیلی بهتر از این باشه شاید مشکل از مادیران باشه الان تو بازار موبایل ال جی هیچی نداره

امین

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
باید از صفر شروع کنن یعنی گوشی های کلاسیک و پله پله بیان بالا

King

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خب خب خب
پس اینطور که معلومه LG داره کم کم از رقابت خودش رو کنار ميشه.حیف شد برند خوبی بود ولی زیر سایه سامسونگ همش تو بخش موبایل ضرر میکرد.
و چینی ها رو هم فراموش نکنیم که بازار موبایل LG رو گرفتن.