خانهاخبار
CES 2018: نمایش خصوصی Galaxy X سامسونگ با صفحه نمایش تاشو

CES 2018: نمایش خصوصی Galaxy X سامسونگ با صفحه نمایش تاشو

پس از نمایش اولین پروتوتایپ گوشی سامسونگ با صفحه نمایش منعطف در نمایشگاه MWC 2017، گزارش شده که این سازنده نسخه‌های دیگری را هم از این گوشی در نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآورده است.این گوشی تاشو ظاهرا در دو نسخه با طراحی ظاهری و ویژگی تاشونده متفاوت تولید می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۲۳

کمپانی سامسونگ هم در کنار سایر سازندگان در نمایشگاه جهانی CES 2018 حاضر شد و برخی محصولات هوشمند تازه‌اش را ازجمله تلویزیون، رایانه و ملزومات خانگی هوشمند معرفی کرد. این غول تکنولوژی همچنین در یک جلسه خصوصی گوشی تازه‌اش را با طراحی صفحه نمایش تاشو برای برخی مشتریان به نمایش گذاشت. در این باره گزارش شده است که سازنده کره‌ای مذکور یک گوشی هوشمند را با طراحی صفحه نمایش منعطف و قابلیت تاشوی رو به بیرون و رو به داخل در خلال یک جلسه کوچک و خصوصی به برخی مشتریان خود نشان داده است.

کمپانی سامسونگ قصد دارد برنامه تولید این گوشی نوین را از نوامبر سال جاری میلادی آغاز کند و آن را در سال 2019 به فروش عمومی برساند. گفته می‌شود که نرخ خمیدگی پنل نمایش این گوشی در حالت تاشونده رو به داخل بسیار بیشتر از حالت تاشونده رو به بیرون است. البته لازم به ذکر است که حالت تاشونده رو به بیرون مستلزم دستیابی و بهره گرفتن از تکنولوژی پیشرفته‌تری است.

image

اگر خاطرتان باشد، کمپانی سامسونگ در فوریه سال گذشته هم یک گوشی با صفحه نمایش منعطف را در یک جلسه خصوصی و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2017 برای برخی از کاربران به نمایش گذاشت. پیش بینی می‌شود که این غول تکنولوژی حالا در خلال CES 2018 نسخه به روزرسانی شده همان گوشی خلاقانه را دوباره به نمایش درآورده باشد. گفته می‌شود که این سازنده از کاربران مختلفی برای حضور در جلسه خصوصی و کوچک خود دعوت کرده بود تا بازخورها و نظرهای مختلف مشتریانش را درباره گوشی مذکور تخمین بزند.

یکی از نمایش‌دهندگان محصولات هوشمند حاضر در نمایشگاه CES 2018 که اتفاقا در جلسه سامسونگ هم حضور داشته است می‌گوید گوشی تاشو این سازنده صفحه نمایش 7.3 اینچی از نوع OLED منعطف دارد. این گوشی‌ برخلاف انتظار قبلی ظاهرا در دو نسخه با قابلیت تاشو رو به بیرون و تاشو رو به داخل به نمایش درآمده‌اند. میزان انحنا در نسخه تاشونده رو به داخل 1R گزارش دشه در حالی که این نرخ در مدل تاشونده رو به بیرون معادل 5R است. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که هر دو گوشی تاشو قرار است مانند یک برگه کاغذی به راحتی تا شوند و هر دو طرف کاملا روی هم قرار گیرند. گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از آن بودند که این گوشی‌های تاشو نوین احتمالا به پنل شیشه‌ای مجهز نمی‌شوند و به جای آن از پلیمر OLED بهره می‌برند.

اجرا و تعبیه ویژگی انحنا روند پیچیده و بسیار دشواری است و گوشی‌های هوشمندی که از صفحه نمایش منعطف بهره می‌برند، ممکن است در صورت سقوط از ارتفاع و اصابت به زمین به آسانی بشکنند.گزارش شده است که دپارتمان تحقیق و توسعه کمپانی سامسونگ برای حصول اطمینان از کیفیت و مقاومت صفحه نمایش‌ این گوشی‌ها، پنل آن‌ها را روزی 20 میلیون بار به زمین پرت کرده است. همچنین بر اساس این گزارش‌ها، روند توسعه محصولات مذکور به پایان رسیده و سازنده آن‌ها در انتظار تکمیل برنامه تولید و عرضه به سر می‌برد. یکی از مقامات این غول تکنولوژی هم چند روز پیش اعلام کرد که در سال 2019 شاهد معرفی و عرضه اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو خواهیم بود. پیش بینی می‌شود که پنل‌های نمایش موردنیاز این نسخه‌ها هم توسط خود سامسونگ تامین شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی gsm

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
بیخود؟؟؟؟؟؟؟؟ ببین بیکاری چه کار میکنه با بعضی ها . خخخخ
سامسونگ همه ش نوآوریه گوشه ای از این نوآوری ها رو در این نمایشگاه شاهد هستیم

مانی

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
کلا چیز بیخودیه، مثلا خواستن نوۀوری داشته باشن بعد 6سال تولیدش کردن که یهچیزی برا رو کردن داشته باشن!
نواوری ینی اینکه Viva حسگر اثر انگشتو گذاشته زیر صفحه نمایش، نه این مسخره بازیها

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
مدل تاشو به بیرون، مثل کیف پول زنانه میمونه
اون که مثل دفترِ خوبه