خانهاخبار
رسمی: گوشی‎ تاشوی سامسونگ در سال 2019 عرضه خواهد شد

رسمی: گوشی‎ تاشوی سامسونگ در سال 2019 عرضه خواهد شد

براساس اعلام رسمی رئیس تجارت موبایل سامسونگ، این شرکت اولین گوشی تاشوی خود را در سال 2019 معرفی و عرضه خواهد کرد. این گوشی تاشو به تبلتی با نمایشگر 7.3 اینچی تبدیل می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۲۲

به‌تازگی، رسانه‌های کُره‌ای گزارشی را مبنی بر معرفی اولین گوشی تاشوی سامسونگ در دسامبر 2018 منتشر کرده بودند. در جریان یک رویداد خبری در نمایشگاه CES 2018، رئیس تجارت موبایل سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرده است که اولین گوشی تاشوی این شرکت در سال 2019 معرفی خواهد شد.

سال گذشته، دی‌جی کوه اعلام کرده بود گوشی تاشوی سامسونگ به شرطی در سال 2018 معرفی خواهد شد که این شرکت بر مشکلات فنی موجود در تولید آن فائق آید. براساس ادعای رئیس واحد «موبایل» سامسونگ، مشکلات فنی در تجربه کاربری باعث شده است در تولید گوشی جدید تاشوی خود با مشکل مواجه شود؛ با این‏‌حال، سامسونگ به سختی تلاش کرده است تا این مشکل را برطرف کند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‎های کُره‎ای ادعا می‎کنند گوشی تاشوی سامسونگ در ماه نوامبر به تولید انبوهخواهد رسید تا شرکت کُره‌ای آن‎را در ماه دسامبر عرضه کند. گفته شده است که گوشی تاشوی سامسونگ به داخل تا می‎شود؛ دستگاه تاشوی سامسونگ در نگاه کلی، مانند یک گوشی‎هوشمند است و هنگامی‎که آن‌را مانند کتاب باز کنید، به نمایشگر 7.3 اینچی دسترسی خواهید داشت. در واقع با باز شدن دستگاه، کاربران می‌توانند از آن مانند یک تبلت استفاده کنند.

image

رئیس واحد موبایل سامسونگ در مورد دیگر محصولات این شرکت در سال 2018 نیز نکات جالب‌توجهی را ارائه داده است. دی‌جی کوه ادعا می‌کند که در کنگره جهانی موبایل، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ این در حالی است که در سال 2017، پرچم‌داران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با یک ماه تأخیر در ماه مارس ارائه شده‏اند. با توجه به اینکه پرچم‌‏داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه فوریه معرفی خواهند شد، انتظار می‌رود هر دو گوشی برای عرضه در ماه مارس آماده شوند. برای مقایسه با نسل قبل، باید اشاره کرد که پرچمداران 2017 سامسونگ با وجود معرفی در ماه مارس، در ماه آوریل وارد بازار شده‎اند.

دی‌جی کوه همچنین اعلام کرده است که سامسونگ، بیکسبی 2.0 را در اواخر سال جاری میلادی ارائه می‎دهد و این دستیار صوتی، به تمامی محصولات جدید شرکت کُره‌ای تا سال 2020 راه پیدا خواهد کرد.

در رابطه با گوشی تاشوی جدید سامسونگ، هنوز مشخص نیست که این مدل با چه نامی وارد بازار خواهد شد. پیش‎تر در جی‎اس‌ام گفته شد که گوشی تاشوی سامسونگ، شماره مدل SM-G888N0 ندارد؛ این در حالی است که گفته می‎شد مدل مذکور مربوط به پرچم‌دار تاشوی کُره‌ای‌ها خواهد بود و حتی این گوشی در وب‌سایت سامسونگ نیز فاش شده بود.

گوشی جدیدی که با شماره مدل SM-G888N0 در دست توسعه قرار دارد، در واقع یک گوشی جان‎سخت با بدنه‎ی مقاوم است؛ به‏‌نظر می‎رسد این مدل عرضه محدودی خواهد داشت. به‌‏نظر می‎رسد سامسونگ این گوشی را تنها در بازار کُره جنوبی عرضه خواهد کرد. شرکت کُره‏‌ای، گوشی دیگری را با نام گلکسی اس 8 اکتیو ارائه داده است که نسخه مقاوم پرچم‌‏داران 2017 گلکسی اس 8 محسوب می‎شود و حاشیه‌های باریک دارد؛ ضمن اینکه به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، قدرت پردازشی آن‏‌را تأمین می‏‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ذولفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
بسیار بسیار طراحی سخیف و بدی داره

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
آشغاله به تمام معنا این چه وضع طراحیه

علی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
اقا نترس زلزله هم کار دستمون نده با این هوای الوده و امواج پارازیت سرطان میگیریم , اونم نشد با این وضعیت اقتصادی و کسادی بازار باید خودمون بریم تو قبر بخوابیم ... یه جورایی الان که فکر میکنم همون زلزله سریع تر و تمیز تره :)

ali

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
از کی تاحالا سامسونگ ویندوز فون داشته که توی این عکس توی صفحه نمایش سیستم عامل ویندوز فون داره نمایش میده؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
خدا کنه تا ۲۰۱۹ زنده باشیم و پوشش خبریشو از GSM دنبال کنیم....
نمی دونم چرا یه حسی بهم میگه این زلزله ها آخرش کار دستمون میده