خانهاخبار
رندر پرچم‌دار LG G7 فاش شد

رندر پرچم‌دار LG G7 فاش شد

براساس تصویر تازه منتسب به پرچم‌دار LG G7 می‌توان گفت که این گوشی حاشیه‎های باریکی خواهد داشت و احتمالاً، نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۲

با گذشت یک سال از زمان معرفی LG G6 در اوایل 2017، طرفداران ال‌جی منتظر اعلام جزئیات بیشتر پیرامون نسل جدید این گوشی هستند. به‌تازگی، تصویر رندر شده‌ی از گوشی LG G7 به‏‌دست آمده است که نشان می‎دهد این مدل با طراحی بدون حاشیه و دوربین سلفی دوگانه چگونه به‏نظر خواهد رسید.

پنل جلوی LG G7 در تصویر جدید به نمایش گذاشته شده است. این تصویر، تأیید می‎کند که کُره‏ای‌ها پرچم‎دار خود را با طراحی بدون لبه ارائه می‎دهند و آن ‏را به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز خواهند کرد. در بالای نمایشگر، بلندگوی مخاطب جای گرفته است و در سمت راست و چپ آن، تعدادی سنسور قرار دارد؛ البته اگر کمی به تصویر دقت کنید، تشخیص دو سنسور برای دوربین سلفی در کنار بلندگوی مخاطب ساده خواهد بود. در سمت چپ گوشی، دو کلید فیزیکی به صورت مجزا برای تنظیم حجم صدای خروجی قرار گرفته است. پیش‌بینی می‎ود که در پنل پشتی، حسگر اثرانگشت به همراه دوربین اصلی جای بگیرد. توجه داشته باشید که این تصویر، در حال‎حاضر، تأیید نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن نگاه کنید.

image

در رابطه با گوشی مذکور، باید اشاره کرد که مشخصات‌فنی LG G7 نیز اخیراً فاش شده است. گفته می‎شود پرچم‎دار جدید ال‌جی، نمایشگری بدون حاشیه از نوع OLED خواهد داشت؛ البته اندازه صفحه‌نمایش، فاش نشده است. ضمن اینکه انتظار می‌رود این مدل به چهار دوربین مجهز شده باشد؛ علاوه‎بر دوربین اصلی دوگانه، ال‌جی از دو سنسور در جلوی گوشی استفاده خواهد کرد. تصویر تازه فاش شده نیز، این موضوع را تأیید می‎کند.

هنگامی‌که LG G7 با پشتیبانی از شارژ سریع 4.0 کوالکام در وب‌سایت شرکت سازنده، لیست شده بود؛ گمان می‌رفت این گوشی با تراشه قدیمی اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه شود. با این‎حال، خبرگزاری محلی در کره جنوبی اعلام کرد که پرچم‏دار 2018 ال‌جی مانند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مدل به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز شده باشد؛ سال گذشته، LG G6 با سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت عرضه شد. با این وجود، شرکت ال‌جی موفق به ثبت یک پتنت شده است که ادغام سنسور تشخیص عنبیه و دوربین سلفی را با یک‌دیگر میسر خواهد کرد.

شرکت ال‌جی، جانشین LG G6 را در اواسط بهار وارد بازار خواهد کرد؛ عرضه‌ی این گوشی، نزدیک به یک ماه به تعویق افتاده است. GizmoChina در توضیحات خود از دلایل تأخیر در عرضه‌ی LG G7، اشاره می‌کند که مقامات ال‌جی تصمیمی برای عرضه‌ی پرچم‌دار خود با تراشه قدیمی‌تر ندارند؛ احتمالاً به خاطر دارید که LG G6 با پردازنده‌ی قدیمی اسنپدراگون 821 معرفی شده بود. به همین جهت، ال‌جی تصمیم گرفته است تا زمانی که تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام موجود شود، برای عرضه‌ی پرچم‌دار جدیدش منتظر بماند. با وجود عدم معرفی LG G7 در نمایشگاه MWC، شرکت‌های مطرح نظیر هوآوی و سامسونگ از پرچم‏داران جدید خود در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد. هوآوی، سری P20 را با سه مدل پرچم‏دار معرفی خواهد کرد؛ سامسونگ نیز به دنبال عرضه‌ی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنگره جهانی موبایل است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی gsm

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
خدا کنه این محصولش دیگه مشکل بوت لوپ نداشته باشه تو فامیل g4 و g3 داشتن و هر دو بوت لوپ شد متاسفانه.مشکل دیگه اینه که شکل آیکون ها بصورت سایه میمونه رو گوشی معمولا صفحاتی که زیاد استفاده میشه مثل تلگرام.اگه این مشکلات رو به همراه باتری ضعیفو حل کنه میتونه با بقیه رقابت کنه وگرنه مثل پرچمداران قبلی این برند محکوم به شکسته

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
چرا با کمبود اسنپ۸۴۵ مواجه بشن؟
خب بسازن زیاد هم بسازن. دیگه آمد پلاستیک
از الماس ۹۰ قیراطی که نیست