خانهاخبار
CES 2018: لورآل برچسب هوشمند سلامت UV Sense را معرفی کرد

CES 2018: لورآل برچسب هوشمند سلامت UV Sense را معرفی کرد

گجت‌های سلامتی این روزها به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. پس از معرفی برچسب My UV Patch که نسل اول برچسب پوستی برای نمایش سطح اشعه مضر UV به شمار می‌رود، لورآل برچسب پیشرفته دیگری به نام UV Sense معرفی کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۲
image

کمپانی نامی لورآل پاریس که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی سابقه درخشانی دارد هم در کنار سایر سازندگان محصولات هوشمند به نمایشگاه جهانی CES 2018 آمده است تا دستگاه تازه‌ای را به نام UV Sense از سری پوشیدنی‌های هوشمند My UV Patch معرفی کند. خانواده My UV Patch درواقع سری محصولات هوشمند و رو به رشد لورآل هستند که ابتدا در سال 2016 میلادی و توسط لا روش پوزی، برند زیرمجموعه این سازنده، معرفی شدند. اولین محصول این سری هم یک حسگر برچسبی انعطاف پذیر هوشمند بود که کاربر آن را روی پوست بدنش می‌چسباند. این برچسب به کاربر کمک می‌کرد وضعیت پوست را در معرض اشعه‌های مخرب UV که از خورشید ساطع می‌شد، پیگیری کند. حالا گجت UV Sense با طراحی و ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به آن معرفی شده و به نظر می‌رسد قرار است این محصول اولین قدم‌های پیشرفت و جدیت برند لورآل را در زمینه تکنولوژی و آنچه به عنوان تکنولوژی گجت‌های هوشمند می‌شناسیم، به نمایش بگذارد.

image

این برچسب پوشیدنی تازه هم مانند My UV Patch به هیچ باتری یا شارژری برای روشن شدن و اجرای فعالیت‌ها نیاز ندارد. UV Sense که در ابعاد 2 در 9 میلی متر ساخته شده است، درواقع انرژی موردنیازش را از اشعه‌های UVA و UVB می‌گیرد که برای تخمین و تحلیل میزان تاثیر آن‌ها طراحی شده است. لورآل یک چسب مخصوص هم برای چسباندنش طراحی کرده و آن را به همراه گجت در جعبه اصلی ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند این گجت را با استفاده از چسب قوی سازنده روی ناخن خود بچسبانند و به مدت چند هفته‌ نگه دارند. UV Sense همچنین در صورت استفاده و چسباندن روی ناخن کاربر قادر است به مقدار کافی نور آفتاب را به خود جذب کند و فعال باقی بماند. لورآل همچنین لینک دانلود اپلیکیشن مخصوص گجت سلامتی مذکور را در جعبه محصول قرار داده است تا کاربران آن را روی دستگاه‌های هوشمندشان نصب کنند و با کمک چیپست NFC موجود در این برچسب هوشمند به آن متصل شوند. اپلیکیشن UV Sense همه داده‌های گردآوری شده توسط برچسب سلامت را در قالب معیارهایی برای نشان دادن میزان در معرض نور خورشید قرار گرفتن و خطرات آن برای کاربر به نمایش درمی‌آورد. UV Sense علاوه بر توضیح خطرات سطح دریافت UV، همچنین توصیه‌های ایمنی به کاربر ارائه و به آن‌ها توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند تاثیرات اشعه‌های مخرب را محدود کنند.

لورآل همچنین می‌گوید کمپین تبلیغاتی اطلاع رسانی درباره اشعه‌های UV که این برند قبلا راه انداخته بود هم بسیار موفق بوده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این برند اعلام کرده است از زمان عرضه My UV Patch در سال 2016، حدودا 34% از کاربران این گجت بیش از گذشته به استفاده از ضدآفتاب روی آورده‌اند و بیش از 37% آن‌ها هم سعی می‌کنند در سایه تردد کنند و کمتر در معرض تابش شدید خورشید قرار گیرند. لازم به ذکر است که علاقه‌مندان My UV Patch احتمالا باید یک سال دیگر منتظر بمانند تا نسل تازه این برچسب‌های هوشمند به عرضه جهانی برسند. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)