خانهاخبار
زمان معرفی Galaxy S9 تأیید شد؛ منتظر رونمایی رسمی در اسفند ماه باشید

زمان معرفی Galaxy S9 تأیید شد؛ منتظر رونمایی رسمی در اسفند ماه باشید

رئیس بخش موبایل سامسونگ، به‌تازگی تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

سال گذشته، شایعه شده بود که سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی  پرچم‌دار Galaxy S9 را زودتر از نسل قبل معرفی کند؛ به همین جهت، شایعات به رونمایی احتمالی از این مدل در نمایشگاه CES 2018 اشاره داشت. سامسونگ در ماه ژانویه از پرچم‌دار خود رونمایی نخواهد کرد؛ با این وجود، شایعات متعددی مبنی بر معرفی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه فوریه وجود دارد.

شرکت سامسونگ، به‎تازگی تأیید کرده است که پرچم‎دار جدیدش را برای سال 2018 در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه معرفی می‏کند. این نمایشگاه از تاریخ 26 فوریه آغاز به کار خواهد کرد؛ تقریباً یک ماه تا زمان معرفی Galaxy S9 باقی مانده است. با این‌حال، سامسونگ درنظر دارد تا کهکشانی‌های جدیدش را یک ماه زودتر نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ارائه دهد؛ پرچم‌داران این شرکت کُره‎ای در یک رویداد خبری در ماه مارس 2017 معرفی شده بودند.

image

در طی یک کنفرانس خبری در لاس وگاس، رئیس بخش موبایل سامسونگ تأیید کرده است که معرفی Galaxy S9 در ماه آینده میلادی در نمایشگاه MWC 2018 صورت می‎گیرد. وب‌سایت ZDNet این گزارش را به نقل از دی‌جی کوه منتشر کرده است. وی همچنین مدعی شده که زمان عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در رویداد خبری معرفی پرچم‏داران جدید این شرکت، اعلام خواهد شد.

شرکت سامسونگ، هنوز هیچ‌یک از شایعات دیگر را پیرامون پرچم‎داران جدیدش تأیید نکرده است. به همین جهت، باید نزدیک به یک ماه دیگر منتظر بمانیم. با وجود عدم اعلام رسمی، گفته می‎شود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نیمه ماه مارس به بازار عرضه خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
دوست عزیز سامسونگ هم هر سال دو پرچمدار معرفی میکنه نه هر ۶ ماه اون کسی هم که تازه اس۸ خریده یا باید صبر کنه واسه پرچمدار بعدی یا زودتر بخره یا عوض نکنه
کسی مشتری رو مجبور نکرده که هر گوشی جدیدی رو بخره
سالی دوتا پرچمدار میاد که براساس سلیقه هست یکی با قلم دوست داره نوت میخره یکی هم نه سری اس میخره
مثلا بنده منتظرم اس۹ بیاد تا قیمت اس۸ بیاد پایین تا بخرمش من هم به روز بودن برام مهمه ولی شرایط اقتصادی فعلی باعث میشه که قانع باشیم

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
سامسونگ به خرید مشتری ها اصلا اهمیتی قایل نیس چون فقط سود براش مهمه. خب طرف تازه اس8 خریده این همه پول داده بابت اس8 اومده 6ماه نشده اس9 داده بیرون خب اینکه خیلی بده. اپل میاد هرسال یه پرچمدار میده بیرون تا خرید رو با ارزش بکنه چون میدونم تا 1سال دیگه گوشیم آخرین تکنولوژی هس که دارمش

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
از چند ماه قبل دارین رونمایشش میکنین... چیزی مونده که ندونیم و نبینیم از این گوشی؟!!!...

مهمان

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
تکراری !

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
بزن دس قشنگه رو??