خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌داران سری P20 هوآوی در 7ام اسفند

احتمال معرفی پرچم‌داران سری P20 هوآوی در 7ام اسفند

در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر مختلف منسوب به پرچم‌داران تازه هوآوی بودیم. حالا یکی از منابع چینی در خلال گزارش مدعی شده است که این غول تکنولوژی قصد دارد اواخر ماه فوریه از سری P20 با سه مدل مختلف پرده بردارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

گزارش تازه‌ای توسط یک منبع چینی منتشر شده است که ادعا می‌کند کمپانی هوآوی قصد دارد P20، گوشی پرچم‌دار بعدی خود را 26 فوریه (7 اسفند) رسما معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، هوآوی معمولا هر سال در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا حداقل از یک گوشی تازه رونمایی می‌کند. این سازنده چینی سال گذشته از گوشی‌های P10 و P10 Plus در خلال رویداد مذکور پرده برداشت. همچنین معرفی گوشی‌های سری P10 هم در نمایشگاه سال 2016 اتفاق افتاد. حالا در شرایطی که کمتر از دو ماه زمان به برگزاری MWC 2018 باقی مانده، یک منبع چینی مدعی شده است که این غول تکنولوژی در معرفی گوشی پرچم‌دار بعدی‌اش هم روند قبلی را در پیش می‌گیرد.

image

گوشی P20 هوآوی قرار است با طراحی ظاهری جدید و همچنین مشخصات فنی به‌روزرسانی شده معرفی شود. انتظار می‌رود که این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 داشته باشد و حاشیه‌های صفحه‌اش هم به حداقل رسیده باشند. در تصاویر رندر شده و همچنین شماتیک فاش شده قبلی شاهد بودیم که دوربین اصلی گوشی مذکور با لنز سه گانه طراحی شده بود. البته هنوز خبر موثقی در این باره منتشر نشده است و این تصاویر هم از چینش عمودی و همچنین افقی برای دوربین اصلی خبر داده‌اند. کمپانی هوآوی در خلال سال‌های گذشته بارها از کیفیت دوربین دوگانه در پرچم‌دارهایش تعریف کرده و حالا قرار است قدرت عملکردش را با دوربین سه گانه به محک بگذارد. پیش بینی می‌شود که این پرچم‌دار تازه از پردازنده تازه هوآوی یعنی Kirin 970 قدرت بگیرد و 6 گیگابایت هم رم داشته باشد. گفته شده است که حافظه داخلی نسخه پایه P20 احتمالا 64 گیگابایت و ظرفیت باتری آن هم 4000 میلی آمپر ساعت است.

image

البته این گوشی احتمالا تنها گوشی هوشمند تازه هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 نخواهد بود. انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی یک نسخه دیگر هم به نام P20 Plus را در کنار پرچم‌دار مذکور معرفی کند. این نسخه همان‌طور که از نامش برمی‌آید از صفحه نمایش بزرگ‌تری بهره می‌برد ولی مشخصات فنی هر دو مدل احتمالا یکسان باقی خواهد ماند. نکته جالب توجه اینجاست که شایعه شده هوآوی احتمالا یک گوشی دیگر هم به نام P20 Pro به این سری اضافه می‌کند. تصاویر شماتیک این گوشی هم چندی پیش در فضای وب منتشر شد و از حاشیه بالای صفحه مشابه با آیفون 10 و همچنین دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی خبر داد.

image

گوشی P20 Pro هوآوی علی‌رغم دو گوشی P20 و P20 Plus اصلی قرار است از صفحه نمایش عریض‌تر و نسبت نمایش متفاوت بهره ببرد و طراحی حاشیه و احتمالا دوربین اصلی‌اش هم متفاوت باشد. همچنین در تصاویر قبلی شاهد بودیم که دو گوشی اصلی این سری قرار است همچنان از دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت در پنل جلو بهره ببرند، اما تصویر شماتیک منسوب به P20 Pro نشان می‌دهد که حسگر مذکور با توجه به صفحه نمایش کشیده و حاشیه‌های بسیار باریک از طراحی پنل جلو حذف شده و به پنل پشتی درست زیر لنزهای دوربین اصلی منتق شده است. قیمت نهایی گوشی‌های مذکور در حال حاضر مشخص نیست اما منبع انتشار این خبر تازه مدعی شده است که هوآوی قصد دارد با این پرچم‌داران تازه به جنگ اپل برود. به همین خاطر ممکن است گوشی‌های خانواده P20 این سازنده چینی با قیمتی حدودا نصف قیمت فروش آیفون 10 وارد بازار شوند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
سال بعد ۵ تا دوربین میزنه فقد پول دوربین اضافه میگیره

amir

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
میتونست تو ظاهر خیلی بهتر باشه

ark

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
جفتش دوتاس

فرزاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
مگه داریم از این بهتر??

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
تصویر اولی آدمو ناامید میکنه
تصویر دومی ولی??
خدا کنه دومی باشه خیلی نایسِ