خانهاخبار
ایسوس Zenfone Max Plus با قابلیت تشخیص چهره معرفی شد

ایسوس Zenfone Max Plus با قابلیت تشخیص چهره معرفی شد

ایسوس به تازگی گوشی ذن‌فون مکس پلاس (M1) را به خانواده ذن‌فون مکس خود که به ظرفیت بالای باتری شناخته می‌شوند، اضافه کرد. مکس پلاس با ویژگی‌های به روز شده و جدید در آمریکای شمالی پا به میدان گذاشته است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
image

ذن‌فون مکس پلاس از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با نسبت ابعاد فوق عریض ۱۸:۹ بهره‌مند است و از باتری آن ۴۱۳۰ میلی آمپر ساعت گنجایش دارد. به نظر می‌رسد کلمه پلاس که به نام مدل جدید اضافه شده به دلیل افزایش ابعاد نمایش‌گر بوده است و شامل ویژگی اصلی خانواده مکس یا همان ارایه ظرفیت باتری بالاتر نمی‌شود. نسخه مکس از یک نمایش‌گر ۵.۵ اینچی در کنار بانری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره مند است. طبق ادعای ایسوس باتری نسخه پلاس تا ۲۶ روز در حالت استندبای دوام خواهد داشت و این در حالی است که این زمان برای نسخه مکس ۳۸ روز عنوان شده بود. البته می‌توان از هر دو گوشی به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

image

در بخش دوربین، مکس پلاس به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 مجهز است و در بخش پشتی گوشی نیز دوربین اصلی دوگانه لنز ۱۶ مگاپیکسلی واید با زاویه ۱۲۰ درجه حضور دارد که در حالت کلی نسبت به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نسخه مکس ارتقا یافته است.

اما ویژگی اصلی این گوشی که آن‌را از سایر گوشی‌های خانوداه ذن‌فون متمایز می‌کند و در زمره گوشی‌های مجهز به جدیدترین فناوری امنیتی قرار می‌دهد، قابلیت تشخیص چهره گوشی و باز کردن قفل آن با استفاده از این ویژگی است. قابلیتی که پیش از این گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۸، آیفون X و وان پلاس 5T به آن مجهز شده‌اند. البته مانند بسیاری از تولید کنندگان اندرویدی، ایسوس نیز اسکنر اثر انگشت را در گوشی خود حفظ کرده است.

image

از سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750T و پردازش‌گر گرافیکی Mali-T860MP2، حافظه داخلی ۳۲/۱۶ گیگابایتی، رم ۳/۲ گیگابایتی و بدنه آلومینیومی اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی نسخه ۷.۰ اندروید است که با رابط کاربری ZenUI 4.0 همراه شده. این گوشی از ماه فوریه و رنگ‌های نقره‌ای-لاجوردی، مشکی عمیق و طلایی (Sunlight Gold) به بازار عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahan

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
مطمئن هستین که دوربین جلوش ۱۶ست؟!من واقعا گیج شدم.تو چندتا سایت دیگه گفته مجهز به دوربین سلفی ۸ و بعضی دیگه میگن دوربین سلفی ۱۶داره .اخرشم نفهمیدم کدوم درسته واقعا

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سونی تو طراحی از ایسوس هم جا موندی، اینم کم حاشیه زد حالا باز برو حاشیه زیاد کن تو