خانهاخبار
مشخصات و حافظه رم نسخه‌های مختلف Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

مشخصات و حافظه رم نسخه‌های مختلف Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، اطلاعاتی پیرامون نسخه‌های مختلف گوشی Galaxy S9 سامسونگ به‌دست آمده است که عرضه مدل 5.8 اینچی را با چهار گیگابایت رم تأیید می‌کند. نسخه پلاس با شش گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ، بدون شک جزو موردانتظارترین گوشی‎های سال 2018 هستند و اطلاعات جدیدی پیرامون این دو مدل به‎دست آمده، است. براساس پست منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی Weibo، گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نسخه‎های مختلف با حافظه رم و فضای ذخیره‎سازی متفاوتی عرضه خواهند شد.

اطلاعات به‎دست آمده، گفته می‎شود توسط یک منبع مطلع اعلام شده است؛ گمان می‎رود یکی از کارمندان سامسونگ یا افراد نزدیک به این شرکت، این اطلاعات را فاش کرده باشد. در همین رابطه، اعلام شده است که Galaxy S9 با تنها چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌توانید آن‌را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید. در حالی‌که در نسخه Plus، حافظه‌ی رم شش گیگابایت است و شرکت سامسونگ درنظر دارد تا این گوشی را در مدل‎های مختلفی با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه ارائه دهد. همچنین اعلام شده است که نسخه 512 گیگابایتی از گوشی‌های پرچم‌دار 2018 سامسونگ نیز عرضه می‎شود؛ هرچند، احتمالاً Galaxy S9 Plus تنها گوشی خواهد بود که با چنین ظرفیتی عرضه می‎شود. ضمن اینکه عرضه‌ی نسخه 512 گیگابایتی Galaxy S9 Plus به احتمال زیاد، محدود خواهد بود؛ سامسونگ سال گذشته، نسخه محدودی از Galaxy S8 Plus را با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه کرده بود.

image

از نظر طراحی، پرچم‌داران جدید سامسونگ تفاوت چندانی نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus نخواهند داشت و ظاهر مدل‌های پیشین را تداعی می‎کنند. با این وجود، گفته شده است که حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش در گوشی پرچم‌دار «گلکسی اس 9» کمی‎ باریک‎تر نسبت به نسل قبل خواهد بود.

پنل جلوی گوشی Galaxy S9 Plus مدتی پیش فاش شد؛ به همین جهت، گمان می‌کنیم که این مدل حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل دارد. با توجه به ابعاد احتمالی، گمان می‌رود نسخه Plus گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل، نمایشگر بزرگ‏تری داشته باشد؛ ممکن است این مدل با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی یا 6.4 اینچی ارائه شود. در حال‌حاضر، سامسونگ فبلت Galaxy Note 8 را با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی ارائه می‌دهد که بزرگ‌ترین گوشی عرضه شده توسط سامسونگ است؛ ضمن اینکه Galaxy S8 Plus با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی همراه شده است. رزولوشن نمایشگر در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نسبت به نسل قبل، بدون تغییر خواهد بود؛ هر دو مدل، نمایشگر Infinity Display دارند که رزولوشن QHD+ (یا 1440 در 2960 پیکسل) برای آن‏ درنظر گرفته شده است.

سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار 2018 خود در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد؛ گفته شده است که این شرکت، کهکشانی‌های جدیدش را پیش از نمایشگاه MWC ارائه می‌دهد و سپس، آن‌ها را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. با این وجود، همچنان ممکن است Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در یک رویداد جداگانه در ماه مارس معرفی شود؛ پس از معرفی Galaxy S7 در نمایشگاه MWC، این شرکت رونمایی از پرچم‌داران Galaxy S8 را به ماه مارس موکول کرد.

شرکت سامسونگ، هنوز شایعات مربوط به زمان معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود را تأیید نکرده است. به همین جهت، توصیه می‌شود با دیده شک و تردید نسبت به شایعات پیرامون Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نگاه کنید.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
هر چقدر هم بد باشه به داغونیه هنگ جی g5 ماژولار مسخره نیست گوشی های بوت لوپی که هر روز یه جاش خراب میشه
Hang Is Good هنگ جی

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
خیلی بیریخته

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
سه شرکت سامسونگ اپل و هواوی همیشه رو به جلو هستن و نمودار پیشرفتشون صعودی هست درجا زدن کار شرکت های کوچیکه که هر روز پسرفت میکنن همین اچ تی سی با معرفی u11 پسرفت بزرگی داشت به نسبت اچ تی سی 10.فکر کنم همه مردم هم با نظر من موافق هستن

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
نداریم بهتر از تو واقعا نداریم.زیباییش محصور کننده اس

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
طراحی سامسونگ چند سال از بقیه جلوتره.فن های هنگ تی سی سکوت اختیار کنین متشکرم