خانهاخبار
ویدیوی لو رفته از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 Plus سامسونگ

ویدیوی لو رفته از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 Plus سامسونگ

به‌تازگی، ویدیویی به‌دست آمده است که نسخه «Plus» گوشی Galaxy S9 را با دوربین دوگانه، نمایشگر کشیده و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

شرکت سامسونگ، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را نزدیک به یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. گفته شده است که این شرکت، پرچم‌داران جدیدش را در یک رویداد خبری در اواخر ماه فوریه ارائه می‌دهد؛ به همین جهت، اعضای تازه نفس سری Galaxy S سوژه شایعه‌پردازان در طی چندین ماه اخیر شده‎اند.

به‌تازگی، ویدیویی منتسب به نمونه آزمایش گوشی پرچم‌دار Galaxy S9+ سامسونگ به‎دست آمده است که این گوشی را با ضخامت بیشتر، فاش می‎کند؛ ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد در نسخه «Plus» گوشی Galaxy S9 سامسونگ، حاشیه‌ی پایین صفحه‎نمایش افزایش یافته است.

باید گفت که در این ویدیو، گوشی فاش شده از رابط‎کاربری مشابه با نسل قبل استفاده می‌کند؛ به همین جهت، ممکن است ویدیوی به‌دست آمده جعلی باشد. ضمن اینکه برخی از شرکت‌های چینی، علاقه دارند تا نمونه‌های ساختگی گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy سامسونگ و آیفون‎‌های اپل را پیش از معرفی رسمی ارائه دهند و این احتمال وجود دارد که سری Galaxy S9 نیز مورد توجه سازندگان چینی قرار گرفته باشد.

به همراه این ویدیو، تعدادی تصویر نیز به‌دست آمده است که گفته می‌شود Galaxy S9 Plus را فاش می‌کند. در تصاویر به‌دست آمده، نسخه «نقره‌ای» این فبلت 6.2 اینچی فاش می‌شود؛ همان‌طور که از پرچم‏دار جدید سامسونگ انتظار داشتیم، مدل فاش شده به دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در زیر دوربین مجهز شده است. ضمن اینکه جک هدفون نیز از پایین گوشی حذف نشده است. مانند آنچه که در ویدیوی فاش شده شاهد هستیم، حاشیه‌ی پایین نمایشگر نسبتاً افزایش یافته است؛ به همین جهت، امکان دارد تصاویر به‌دست آمده مانند ویدیوی مذکور جعلی باشند.

براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9+ به ترتیب به نمایشگر 5.8 اینچی و 6.2 اینچی مجهز خواهد شد که نسبت ابعاد 18.5 به 9 دارد و از نوع Super AMOLED است. گفته می‎شود سامسونگ، پرچم‌داران جدیدش را با نمایشگری با رزولوشن QHD+ ارائه خواهد داد. با وجود اینکه Galaxy S9+ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند، مدل 5.8 اینچی فاقد دوربین دوگانه است و مانند نسل قبل با یک سنسور دوربین ارائه می‎شود. نسخه Plus گلکسی اس 9 اولین گوشی سامسونگ نیست که با دوربین دوتایی ارائه می‎شود؛ این سازنده، پیش‌تر فبلت Galaxy Note 8 را معرفی کرده است که از ترکیب دو دوربین در پنل پشتی، بهره می‏‌گیرد.

گفته شده است که سامسونگ، سری Galaxy S9 را در نیمه مارس وارد بازار می‎کند؛ قیمت پایه برای پرچم‎داران جدید این شرکت، 700 دلار است. باید اشاره کرد که سامسونگ برای عرضه‌ی پرچم‌داران جدید خود در چهار رنگ مختلف برنامه‌ریزی کرده است؛ Galaxy S9 در رنگ‌ «بنفش» نیز ارائه خواهد شد تا نظر خریداران بیشتری را جلب نماید.

 DeX Pad نیز به عنوان نسل جدید پایه DeX معرفی خواهد شد که سامسونگ، موفق به ثبت نام تجاری آن شده است؛ گفته می‎شود در نسل جدید داک DeX، گوشی به صورت افقی روی داک قرار می‌گیرد و همین موضوع، امکان استفاده از نمایشگر را به عنوان تاچ‌پد فراهم خواهد کرد. در حال‌حاضر، مشخص نیست DeX Pad چه تغییرات دیگری نسبت به نسل قبل دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
حتما کلیپ محکمترین گوشی های سال 2017 رو ببین جی اس ام گذاشته .میگه u11 ضعیفترین گوشی سال 2017 بوده خخ
فاتحه اچ تی سی خونده اس

مسعود

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
با سلام دوست عزیز خواستم بگم حاشیه درسته نه هاشیه
ممنون

مهرداد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
دوتا مورد!!!! اول اینکه چرا این گوشی انقد ضخیمه؟ دوم اینکه چرا انقد هاشیه پایین صفحه بزرگ بود؟ نزدیک به 1 سانت حتی بیشتر به نظر میرسید!!!!! چون در بدترین حالت هم ضخامت و هم مقدار هاشیه صفحه، میتونه هم اندازه اس 8 باشه، ولی این فیلم بیشتر به یه گوشی فیک و سطح پایین نزدیک بود تا یه گوشی پرچمدار 2018!!!!!

hnik708

۱۳۹۶/۱۰/۱۵
حرف نداره.فقط منتظرم بیاد پلاس بگیرم

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
چرا انقدرحاشیه های بالا وپایین زیاده؟نسبت صفحه نمایشش به بدنه گوشی ازs8هم کمتره.