خانهاخبار
LG G7 به عنوان پرچمدار 2018 ال‌جی عرضه نخواهد شد

LG G7 به عنوان پرچمدار 2018 ال‌جی عرضه نخواهد شد

براساس گزارش جدید، LG G7 به عنوان پرچم‏دار نیمه اول 2018 ال‌جی عرضه نخواهد شد و ممکن است این شرکت، مدل دیگری را با نام تجاری کاملاً متفاوت معرفی نماید.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

براساس گزارش رسانه‌های معتبر کره جنوبی در روز چهارشنبه، ال‌جی الکترونیکس در حال طی پروسه‌ای برای تغییر نام تجاری سری گوشی‌های اندرویدی LG G است و گوشی جدید این شرکت که پیش‌تر گمان می‎رفت LG G7 باشد، با نام تجاری متفاوتی عرضه خواهد شد.

منابع مطلع، مدعی هستند که پرچم‌داران جدید ال‌جی از سری G، همچنان به عنوان عضوی از این خانواده معرفی خواهند شد؛ یکی از گزینه‌های ال‌جی برای تغییر نام تجاری پرچم‏دار 2018 خود، عرضه آن با شماره دو رقمی است. باید اشاره کرد که در پرچم‌داران اخیر این شرکت از سری G، از یک رقم برای نام‌گذاری آن‌ها استفاده شده است؛ به عنوان مثال، LG G6 در سال 2017 به بازار عرضه شده بود.

image

ال‌جی در توجیه تصمیم خود برای عرضه پرچم‌دار جدیدش با نام تجاری متفاوت، مدعی است که شرکت‎های دیگر مانند سامسونگ و اپل نیز چنین روندی را اتخاذ کرده‎اند؛ هرچند، مقامات این شرکت برای نام‌گذاری پرچم‌دار 2018 ال‌جی به تصمیم نهایی دست نیافته‌اند.

یکی از دلایلی که در توجیه این ادعا می‌تواند منطقی به‎نظر برسد، تصور اشتباه مشتریان از نحوه‎ی نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند است؛ اغلب گمان می‌کنیم که شماره مدل بالاتر، به معنای قدرت‎ بیشتر و محصولات جدیدتر است. به عنوان مثال، سامسونگ در سال 2016 از عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت 6 صرف‌نظر کرد و گلکسی نوت 7 را معرفی نمود؛ هرچند، عرضه این فبلت رده‌بالا پس از چندین ماه، متوقف شد.

شرکت ال‌جی همچنین ممکن است سری جدیدی را برای نامیدن گوشی‌ پرچم‌دار نیمه اول 2018 خود معرفی کند؛ در پی تغییرات چشمگیر در محصولات سری G در طی سه سال اخیر، استفاده از نام تجاری جدید باعث خواهد شد تا تغییرات پرچم‎داران نیمه اول 2018 این شرکت، واضح‌تر باشد و روند تبلیغ را برای آن‌ها ساده‌تر نماید. به دنبال عرضه LG G5 در بهار 2015، کُره‎ای‌ها گوشی ماژولار LG G5 را در سال 2016 معرفی کردند که در پی فروش ضعیف، LG G6 در سال 2017 با طراحی بدون حاشیه و عدم بهره‌گیری از طراحی ماژولار ارائه شد.

همان‌طور که گفته شد، نام تجاری گوشی‌های پرچم‌دار جدید ال‌جی برای نیمه اول سال 2018 مشخص نشده است؛ با این‌ وجود، شاید کُره‌ای‎ها با تغییر نام پرچم‌دار خود، شانسی برای فروش بیشتر آن نسبت به نسل‌های قبلی به‌دست آورند. LG G6 با وجود حاشیه‌های باریک، چندان موفق نبود؛ شاید یکی از دلایل شکست آن‌را بتوان سخت‌افزار ضعیف‌تر نسبت به دیگر پرچم‌داران عرضه شده در نیمه اول سال 2017 عنوان کرد. براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی، ممکن است در نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلون به صورت رسمی معرفی شود.

نمایشگاه MWC در طی چند سال اخیر، میزبان پرچم‌داران جدید ال‌جی بوده است؛ LG G6 آخرین گوشی این شرکت از سری G به شمار می‌رود که در فوریه 2016 معرفی شد. در نیمه بهار نیز، احتمالاً جانشین پرچم‎دار LG G6 وارد بازار خواهد شد تا شانس خود را برای رقابت با گوشی‌های دیگر بیازماید؛ گفته شده است که در ماه فوریه، سامسونگ سری Galaxy S9 را معرفی خواهد کرد و هوآوی سه گوشی رده‌بالا از سری Huawei P عرضه می‌کند که براساس شایعات، Huawei P20، Huawei P20 Pro و Huawei P20 Plus نامیده خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
خدمت این حمید یا همون کریم و سعید fm متوهم عرض کنم که اس8 و نوت 8 پرفروش ترین پرچمداران اندرویدی سال 2017 بودن و هنپ جی هم با اقتدار بار دیگر با معرفی هنگی g6 شکست تجاری دیگری رو مثل هنگی g5 ماژولارو هنگی g4 بوت لوپی تجربه کرد
در کل مقایسه این دو برند خیلی خنده داره یکی مثل سامسونگ هفتمین برند با ارز ش دنیاست و یکی مثل هنگ جی جزو 50 تا هم نیست
یعنی باور کن حمید چاخان فروش گوشی های سری j حداقل بیست برابر فروش کل هنگ جی بوده اینو شک نکن
اینم حرف آخرم Hang Is Good

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
نه عزیز اشتباه نکن اس 8 یه شکست تجاری بود و نوت 7 مخصوصا اس 8 واس 8 پلاس که رو هم 25 میلیون فروش نکرد و بدترین فروش تاریخ سامی بود بعدش جی 5 اگه ماژولار بود نزدیک 20 میلیون فروخت و دقیقا شروع به نوآوری و ایده. جدیده که الان اسشنال فون و موتورولا گوشی ماژولار دارن و بعدنم اپل و سامی میزنن مثل الان گالکسی ایکس کپی الجی جی فلکسه که الجی احتمالا سال آینده جی فلکس 3 رو به بازار میاره در مورد وی 30 هم همه جای دنیا اومده به غیر از ایران و چند کشور دیگه که متأسفانه از بی عرضگیه مدیا پردازشه و احتمالا تا اواخر دی یا اوایل بهمن به بازار ایران وارد می شه

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
جی 5 یک شکست تجاری بزرگ بود مثل جی 4 یا جی 6--وی30 هم که هنوز ایران نیومده کلا ال جی خوابه

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
دنبال ال جی نرو نه به مشتری هاش اهمیت میده مخصوصا ایران نه کیفیت داره الان وی 30 هنوز نیومده دنبال چی هستی؟

سعیدfm

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
باید خدمت شما طفل متوهمی که میگی جی 5 تو بهار 2015 عرضه شده باید بگم که تو بهار 2016 عرضه شده بعدشم منظورت از فروش ضعیف جی 6 هست که اشتباه نوشتی جی 5 و ثانیا الجی برای اینکه مهلت استفاده از. ساختن گوشی ماژولار و تعداد سفارش محصولو نداشت جی 6 ولی در اصل ماژولار تو همه گوشی ها استفاده می شه مثل اسشنال فون الان یا حتی گوشی های موتورولا