خانهاخبار
احتمال رشد ۷۳ درصدی سود سامسونگ در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۷

احتمال رشد ۷۳ درصدی سود سامسونگ در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۷

تحلیلگران اعلام کردند که سامسونگ توانسته نسبت به سه‌ماهه سال ۲۰۱۶ با ۷۳ درصد رشد روبه‌رو شود و درآمدی بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار در سه‌ماهه سال ۲۰۱۷ داشته باشد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

۲۰۱۷ سال بسیار خوبی برای سامسونگ بود. تحلیلگران معتقدند سامسونگ توانسته در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ به ۱۶ تریلیون وون، برابر با ۱۵ میلیارد دلار برسد. اگر این گفته صحت داشته باشد، سامسونگ موفق شده نسبت به سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ با رشد ۷۳ درصدی درآمدش روبه‌رو شود.

این ارقام با جمع‌آوری اطلاعات از ۱۹ خانه کارگزاری جمع‌آوری شده است. تحلیلگران معتقدند که ساخت و فروش قطعات نیمه‌رسانا بیشترین بخش از درآمد سامسونگ را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ تشکیل داده است.

تحلیلگران نظر دیگری نیز در مورد آینده سامسونگ دارند. یکی از درآمدهای اصلی شرکت کره‌ای را فروش قطعات نیمه‌رسانا و تراشه ناند تشکیل می‌دهد، اما میزان تقاضا و قیمت این تراشه‌ها رو به کاهش است. همین امر روی ارزش سهام سامسونگ نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

بعضی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مورد میزان تخمینی درآمد سامسونگ در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ تغییر نظر دادند. از نگاه این شرکت‌ها، سامسونگ با کاهش ۵ درصدی، به درآمدی بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

image

با این حال، تمام نظرات نسبت به آینده سامسونگ منفی نیست و بعضی از شرکت‌ها به آینده شرکت کره‌ای با دید مثبتی می‌نگرند. شرکت HIS که در زمینه سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند تخمین زده که درآمد سامسونگ کمتر از انتظارات خواهد بود، اما این شرکت همچنان با قدرت جایگاه خود در بازار را حفظ می‌کند. سامسونگ هنوز آمار درآمدش در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را منتشر نکرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حیدر اسماعیلی

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سال ۲۰۱۸