خانهاخبار
چگونه عکاسی حالت پرتره پیکسل 2 را روی گوشی‌های نکسوس داشته باشیم؟

چگونه عکاسی حالت پرتره پیکسل 2 را روی گوشی‌های نکسوس داشته باشیم؟

یک توسعه دهنده آزاد اندروید قابلیت پرتره گوشی‌های پیکسل 2 را برای Nexus 5X و Nexus 6P پورت کرده است تا از این پس کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر گوگل نیز قادر به گرفتن عکس‌هایی با حالت پرتره باشند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۲
image

با اینکه گوشی‌های پیکسل 2 گوگل مشکلات سخت‌افزار و نرم‌افزاری عدیده‌ای دارند، نباید قدرت بالای دوربین این گوشی‌ها را نادیده گرفت.

یکی از امکانت خوب دوربین گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به حالت پرتره مربوط می‎شود که با تکیه بر یادگیری ماشین می‌تواند بدون نیاز به لنز دوم تصاویر پرتره زیبایی خلق کند.

یکی از توسعه دهندگان آزاد اندروید به نام Charles Chow در نسخه جدید اپلیکیشن Camera NX کار کرده است تا کاربران گوشی‌های نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی و نسل اول پیکسل نیز بتوانند با حالت پرتره عکاسی کنند.

برای داشتن این ویژگی نیازی به روت کردن گوشی نیست و با هر دو دوربین گوشی می‌توانید عکس‌های پرتره بگیرید. تنها کاری که باید کنید این است که فایل APK را از این لینک دانلود و روی گوشی خود نصب نمایید. سپس وارد Camera NX شوید و در منو همبرگی Portrait را انتخاب کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
اینا الان شد مشکلات ساده هنگی جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر کدومش هزار تا بدبختی آورده واسه گوگل- شما نگران نباش نوت 8 فقط نسخه اسنپدراگون اپراتور AT&T اونم انگشت شمار اینطور شده که با آپدیت ساده حل میشه ولی مشکلات دوربین و وای فای پیکسل نه.آخه هنگ تی سی رو چه به گوشی زدن خخخخخخخخخخخخخخ

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
بعضی هاش حل شده ولی بعضی موارد خیر

beny

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
دوست عزيز با داشتن گوشي يا با سرچ در گوگل ميتوانيد پيگير مشكلات باشيد كه تمامي آنها با بسته هاي به روز رساني برطرف شده اند. همانطور كه در سايت هاي بررسي (ولو با آپديت متن بررسي در بازه هاي زماني جديدتر) اين گوشي هم هيچكدام از مشكلات به عنوان نقطه ضعف ذكر نشده است

رضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
دقیقا واضح بگو مشکلش چیه

Mehdi

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
سلام و خسته نباشید. لطفا یک برسی تخصصی درباره لنزهای سایبر شات گوشی های قدیم اریکسون بزارید و دلیل استفاده نکردن از این لنز ها تو گوشی های جدید بازار توضیح بدید . با توجه به اینکه لنزهای سایبر شات توانایی های دارن که لنزهای فعلی پرچم دارها موبایل از داشتن این توانایی بی بهره هستن .من قبلا هم این درخواست رو داشتم ولی مطلبی دراین باره نزاشتین.