خانهاخبار
گوشی پرچم‌دار HTC U12 با نمایشگر 4K عرضه خواهد شد

گوشی پرچم‌دار HTC U12 با نمایشگر 4K عرضه خواهد شد

براساس یک شایعه جدید، شرکت اچ‌تی‌سی درنظر دارد تا فبلت پرچم‌دار HTC U12 را در سال جاری میلادی با صفحه‌نمایش 4K ارائه دهد؛ این مدل به دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

نشریه دیجی‌تایمز، به‌تازگی گزارش داده است که گوشی پرچم‎دار HTC U12 به نمایشگر 4K مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این اطلاعات به نقل منابع مطلع از محصولات جدید اچ‌تی‌سی، به‌‏دست آمده و گمانه‌زنی نیست.

تایوانی‌ها، گوشی‌ پرچم‌دار HTC U11 را در نیمه اول سال 2017 به بازار عرضه کرده‌اند و با توجه به روند نام‌گذاری پرچم‌داران این شرکت، قابل پیش‏‌بینی است که HTC U12 در سال جدید میلادی به عنوان جانشین HTC U11 معرفی شود.

در رابطه با جانشین احتمالی پرچم‌دار 2017 اچ‌تی‎سی، اعلام شده است که تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی به HTC U12 قدرت می‌دهد؛ این تراشه از پردازنده نیمه‌اختصاصی Kryo 385 بهره می‎گیرد و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 برای آن درنظر گرفته شده است. گفته می‎شود آدرنو 630 در رندر محتوای گرافیکی، 30 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل دارد؛ ضمن اینکه مصرف انرژی آن تا 30 درصد کاهش یافته است.

image

عرضه HTC U12 با صفحه‌نمایش 4K باعث خواهد شد تا پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها از رقبای اندرویدی خود متمایز باشد زیرا در حال‌حاضر، استفاده از نمایشگرهای QHD+ در میان گوشی‌‏های پرچم‏دار رایج است؛ البته، سونی دو گوشی Xperia Z5 Premium و Xperia XZ Premium را با نمایشگر 4K عرضه کرده و انتظار می‌رود یک گوشی دیگر با چنین نمایشگری در سال 2018 ارائه دهد. آخرین محصول عرضه شده توسط اچ‌تی‌‏سی، فبلت HTC U11 Plus است که نمایشگر 6 اینچی QHD+ دارد.

تایوانی‌ها روی موضع خود مبنی بر عدم استفاده از دوربین دوگانه در طی سال 2016 و 2017 پافشاری کرده‌اند؛ HTC 10 و پرچم‌دار HTC U11 فاقد دوربین دوگانه است. هرچند، این روند در سال آینده تکرار نخواهد شد و گفته می‎شود که HTC U12 با بهره‌گیری از دو دوربین در پنل پشتی راهی بازار می‎شود.

براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت HTC ممکن است گوشی‌های کم‌تری در سال 2018 ارائه دهد. همین موضوع، باعث شکل‌گیری شایعات مختلفی مبنی بر عرضه‌ یک گوشی پرچم‌دار توسط تایوانی‌ها در سال 2018 شده است. حتی اگر این شایعات صحت نداشته باشد، شرکت اچ‌‏تی‎سی برای ادامه‌ی روند پیشین خود با مشکل مواجه خواهد بود زیرا با دریافت یک میلیارد دلار، پذیرفته است که صدها مهندس خود را در اوایل سال جاری میلادی به استخدام گوگل درآورد. مدتی پیش، لیست گوشی‌های پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون 845 فاش شد که در میان آن‌ها، نام دو گوشی HTC U12 و HTC U12 Plus جلب‌توجه می‌کند؛ به همین جهت، ممکن است تایوانی‌ها، نسخه «پلاس» گوشی پرچم‌دار 2018 خود را در اواخر سال جاری میلادی ارائه دهند. البته این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده و تنها گمانه‌زنی است.

از دیگر محصولات احتمالی که توسط شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد، می‌توان به نسخه میان‌رده فبلت بدون حاشیه HTC U11 Plus اشاره کرد؛ این مدل، قیمت بالایی دارد و همین موضوع باعث شده است تا تایوانی‌ها برای حضور جدی‌تر در بازار محصولات میان‌رده، به دنبال عرضه نسخه‌ای ارزان‌قیمت از HTC U11+ باشند. براساس شایعات، این گوشی با نام احتمالی HTC U11 Eyes وارد بازار خواهد شد و نمایشگر 5.99 اینچی Super LCD5 برای آن درنظر گرفته شده است. گفته می‏‌شود گوشی جدید تایوانی‏‌ها، نمایشگری با رزولوشن FHD+ (یا 1080 در 2160 پیکسل) و نسبت ابعاد 18:9 دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
هنگی جان 10 خط از مشکلات پیکسل نوشتم بازم نگرفتی حتما اونا هم تقصیر ال جی و سامسونگه؟
هر روز خبر جدیدی از مشکلات پیکسل گزارش میشه وسیله ای که هنگ تی سی بهش دست زده باشه دوزار نمی ارزه

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
1-دوربین دوگانه هنگ تی سی از دوربین تکی داغون تر
2-اینترنت همراه ؟ جوابتو ندم بهتره
3-آندروید رو گوگل زده نه هنگ تی سی
4-تکنولوژی 5gمگه اومده ؟ خخخخخخخخخ تازه اگرم بیاد کار هواویه هنگ تی سی تکنولوژیش کجابود فقط قطعه اسمبل میکنه
کیفیتی که هنگ تی سی امروزه ارائه میکنه به قدری پایینه که در گوشی های فیک هم نمیبینیم
تقلیدی که هنگ تی سی میکنه در هیچ کمپانی ندیدیم مثل هنگی galaxy u ultra فول کپی
اون زمانی که سامسونگ گوشی میزد هنگ تی سی وجود خارجی نداشت مانی جان
yh شما هم مثل گوشیت هنگ کردی ها .قلم هوشمند نوت کجا اون یه خودکاری که صفحه رو فشار میداد کجا :)))))))))

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
و اضافه کنم :
* اولین گوشی نمایشگر HD جهان .
* اولین گوشی کیبوردی جهان.
* اولین گوشی نمایشگر Full HD جهان.
* اولین موبایل چهار هسته ای جهان .
* اولین سلفی مجهز به OIS .
* اولین گوشی تمام لمس جهان در سال 2001 .
* اولین گوشی سافایر تولید انبوه جهان .
* اولین موبایل 4G جهان ‌.
* اولین موبایل جهان با ثبت تصاویر پرتره و عمق دار .
* اولین اسمارتفون جهان مجهز به چهار میکروفون جهت دار که می‌تواند صدا را 360 درجه ضبط کند .

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
اولین کمپانی که دوربین با دهانه دیافراگم بزرگ و تعداد پیکسل کمتر و اندازه پیکسل بزرگتر رو مورد استفاده قرار داد و مورد تمسخر قرار گرفت(امروز تمامی کمپانیها بدون استثنا از این رویه پیروی میکند) به خصوص سلطان هنگ سام هنگ
اولین کمپانی که اسپیکر استریو رو به گوشیها آورد
اولین گوشی اندرویدی که سنسور اثر انگشت رو باب کرد(البته قبلا موتورولا استفاده کرده بود ولی اینقدر ضایع بود که خودشون هم پشیمون شدن)... ولی حتی قبل آیفون اچ تی سی آورد و باب کرد.....
اولین گوشی مجهز به سلفی قویHTC DSIRE EYE که اولین بار اچ تی سی آورد و بابش کرد
اولین کمپانی که گوشی هوشمند در دنیا زد:)))))))))))
اولین کمپانی که اندروید رو به دنیا معرفی کرد و الان بعضیا دارن از صدقه سریش استفاده میکنند
اولین کمپانی که ویندوز فون رو به گوشیا آورد
اولین کمپانی که قلم هوشمند رو ابداع کرد و در اولین تبلتش ارایه کرد(نوت دقیقا از اون الگو بردرای شده)
..... سامسونگ اون موقع داشت با افتخار یخچالی معرفی میکرد که آب سرد کن داره:)))))))))))))))))))

مانی

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
امیدورم طرفداران کاذب برندهای دیگه نظر فضایی در مورد صفحه نمایش ندن، خدایی نکرده یوخ فکر نکنید طرف حرفم با سعید و دوستانشه :))
هرچند همیشه اولین ها برا اچ تی سی بوده:
1- دوربین دوگانه
2- اینترنت همراه
3- اندرویید
4- بدنه یکپارچه آلمینیوم
5- تکنولوژی 5G
و ...