خانهاخبار
آیفون پرفروش‌ترین گجت سال ۲۰۱۷ لقب گرفت

آیفون پرفروش‌ترین گجت سال ۲۰۱۷ لقب گرفت

با وجود رقابت سختی که میان سامسونگ و اپل وجود دارد، به نظر می‌رسد که اپل موفق‌تر عمل کرده و میزان فروش آیفون در سال ۲۰۱۷ به ۲۳۳ میلیون دستگاه رسیده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۰

شرکتی به نام GBH تحقیقاتی انجام داده است که طبق آن، آیفون اپل توانسته پرفروش‌ترین گجت سال ۲۰۱۷ باشد. درواقع شرکت آمریکایی در سال ۲۰۱۷ موفق به فروش ۲۳۳ میلیون آیفون شده است.

این رقم به‌قدری بالا است که اگر میزان فروش ۴ محصول بعدی در لیست پرفروش‌ترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ را جمع بزنیم، به مجموع آیفون فروخته شده در سال ۲۰۱۷ نمی‌رسد. گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند. مجموع فروش این دو تلفن هوشمند به ۳۳ میلیون رسیده که رقم بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

در جایگاه سوم، بلندگوی هوشمند آمازون به نام اکو دات قرار دارد که فروشی بالغ بر ۲۴ میلیون دستگاه داشته است. اپل واچ با مجموع فروش ۲۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۷ جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و کنسول نینتندو سوییچ با فروش ۱۵ میلیون دستگاه نیز در جایگاه پنجم قرار دارد.

سال ۲۰۱۶ نیز آیفون توانست با فروش مجموع ۲۱۱ میلیون دستگاه، پر‌فروش‌ترین گجت سال شود. دنیل ایوس، تحلیلگر شرکت GBH معتقد است که موفقیت آیفون ادامه دارد و سال ۲۰۱۸ نیز پرفروش‌ترین گجت سال می‌شود، البته مشخص نیست که آیا نسبت به سال ۲۰۱۷ اپل تعداد بیشتری آیفون می‌فروشد یا خیر.

پتریک مورهید، تحلیلگر شرکت مورهید، معتقد است که اپل سال آینده میلادی قیمت آیفون را کاهش می‌دهد، البته این کاهش قیمت شامل آیفون ایکس نمی‌شود.

image

نکته دیگری که آمار منتشر شده به ما نشان می‌دهند موفقیت آمازون در برابر گوگل است. این دو شرکت قیمت بلندگو هوشمندشان به نام‌های اکو دات و گوگل هوم مینی را به ۲۹.۹۹ دلار کاهش دادند. با این حال، طبق آمارها به نظر می‌رسد که آمازون موفق‌تر از گوگل عمل کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
سلام...آیفون x بهترینه...در جریان باشین الان آیفون x تو کل دنیا فقط یه جا ارزون شده اونم سایت وسنا هست.به نظرم هرکسی خواست بخره بره از سایت وسنا خرید کنه که قیمتهاش خیلی مناسبه

مسعود

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
من الان چند ساله که مشتری سامسونگ و اندرویدم .اما تو این چند سال فقط ضرر کردم این گوشی رو میخری فرداش یه مدل دیگه با فلان پردازش میاد هنوز یه ماه نشده با ضرر ردش میکنی ...تصمیم گرفتم با اپل کار کنم و آیپد بخرم چون آی او اس قابل مقایسه نیست ..درسته محدوده ولی بخاطر امنیت و کیفیتشه ...تازشم کیفیت تصویر سامسونگ چون ال ای دی استفاده میکنه بالاست و گر نه آش دهن سوزی هم نیست ...یه گوشی سامسونگ خریدم یک میلیون و هفتصد یه ماه نشد فروختمش طرف هشتصد تومن خرید ..

italodance

۱۳۹۶/۱۰/۱۱
مردم همیشه برعکس رسانه ها فکر می کنند اینو هما جا میبینیم تو انتخابات امریکا تو ایران و اخبارش دیگه معلومه

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اونی که مرده اپله که از هواوی هم عقب افتاده این آمار فروش کلی نیست وگرنه اپل سومه

اپل

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اپل بهترین بوده و هست و خواهدبود