خانهاخبار
ال جی در تامین پنل اولد آیفون 10 نقشی نداشته است

ال جی در تامین پنل اولد آیفون 10 نقشی نداشته است

با تایید ال جی دیسپلی مشخص شد که تنها سامسونگ وظیفه تامین پنل اولد آیفون 10 را به عهده داشته و ال جی نقشی در این زمینه ندارد.
۱۳۹۶/۱۰/۹

قبل از ساخت و عرضه آیفون 10 اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه محصول جدید اپل از پنل اولد استفاده می‌کند. همین امر سوالی را در ذهن کاربران به وجود آورد مبنی بر اینکه کدامیک از شرکت‌ها وظیفه تامین پنل اولد آیفون 10 را به عهده دارند.

طبیعتا ال جی و سامسونگ که از بزرگ‌ترین سازندگان پنل اولد هستند، گزینه‌های اصلی برای تامین پنل اولد آیفون 10 به شمار می‌رفتند. سامسونگ در کنار محصولات خودش برای شرکت‌های دیگر نیز پنل اولد می‌ساخت، همین امر باعث شد ال جی بهترین گزینه برای اپل به نظر برسد.

حال مشخص شده که ال جی در ساخت و تامین پنل اولد برای آیفون 10 نقشی نداشته است. با این حساب اپل برای تامین پنل اولد آیفون 10 تنها به سامسونگ اکتفا کرده است؛ پنلی که برای اولین بار در آیفون استفاده می‌شود. در این میان آینده همکاری اپل با ال جی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا شرکت کره‌ای به اپل در تامین پنل اولد کمک می‌کند یا خیر.

ال جی دیسپلی نیز تایید کرده که هنوز برای تامین پنل اولد آیفون تصمیمی نگرفته است. ال جی به دنبال گسترش بازار خود و تنگ‌تر کردن رقابت با سامسونگ است. این شرکت از دولت کره جنوبی اجازه گرفته تا کارخانه ساخت پنل اولد به ارزش ۴.۵ میلیارد دلار در چین تاسیس کند.

image

در حال حاضر رقابت با سامسونگ برای ال جی بسیار دشوار است. سامسونگ ۹۷ درصد از بازار جهانی پنل اولد برای گوشی هوشمند را در اختیار دارد و گویا قصد دارد سهمش را بیشتر نیز کند

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
با گندی که ال جی سر پیکسل 2 در آرود عمرا اپل بره طرف ال جی Hang Is Good

رضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ممد چاخان دیسپلی میت دوزار اعتبار نداره اگه بهترین بود که صفحه ش پیکسل نمی سوزوند

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
به همین خیال باش متوهم

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
باشه به همین خیال باش فقط اینو بدون که سال دیگه پنل کل آیفون ها رو الجی میزنه اینم منبعش
https://www.phonearena.com/news/iPhone-with-6.5-inch-OLED-screen-could-debut-this-year-LG-Display-to-start-shipping-panels-for-Apple-in-H2-2018_id101246

Alireza

۱۳۹۶/۱۰/۹
والا اینجور که همه میدونن سامسونگ خودش استاد کپی کردنه.شارژ بی سیم رو از g3 الجی کپی کرد.اثر انگشت 5s رو تو s6 کپی کرد.فریم دور گوشی هم که کلا از آیفون 6 کپی کرد.سامسونگ هیچ نوآوری انجام نداده تو دنیای تکنولوژی.صفحه نمایش دوم رو هم قبل از s8 چند گوشی مثل اسنشال فون و شیاومی و g6 زده بودن.همون اسپیکر مونو داغون رو تو گوشی هاش زده و واسه طرفداران موسیقی هم کاری نمیکنه.سال پیش هم از صنعت دوربین سازی کناره گیری کرد.سامسونگ تو این مدت فقط پنل آیفون x رو ساخته و بس.