خانهاخبار
کدام‌یک از پرچم‌داران سال آینده به اسنپدراگون 845 مجهز خواهند شد؟

کدام‌یک از پرچم‌داران سال آینده به اسنپدراگون 845 مجهز خواهند شد؟

با توجه به لیست به‌دست آمده از گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 845، گلکسی اس 9 و LG G7 در ماه فوریه با این تراشه معرفی خواهند شد. سونی نیز گوشی پرچم‏‌دار خود را در سه ماهه دوم عرضه می‎کند.
۱۳۹۶/۱۰/۸

شرکت کوالکام، تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 845 را به صورت رسمی در اوایل ماه جاری میلادی معرفی کرد و به‌تازگی، لیست محصولات مجهز به این چیپ‎ست فاش شده است. قابل پیش‌بینی است که عمده گوشی‌های پرچم‌دار در سال 2018 به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده‎ باشند؛ در سال 2017، تعداد زیادی از پرچم‌داران به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز شده‌اند و در سال 2016 نیز، گوشی‌های پرچم‌دار بسته به زمان عرضه با تراشه اسنپدراگون 820 یا اسنپدراگون 821 ارائه شده بودند.

در لیست به‌دست آمده، گوشی‌های پرچم‏دار مجهز به اسنپدراگون 845، براساس زمان عرضه دسته‌بندی شده‎اند. اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه در ماه فوریه معرفی خواهند شد که شامل چهار مدل Galaxy S9، Galaxy S9 Plus، LG G7 و LG G7 Plus است. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر عرضه پرچم‌داران 2018 سامسونگ در ماه فوریه منتشر شده بود. دو گوشی LG G7 و LG G7 Plus با توجه به روندی که ال‌جی برای متمایز ساختن نسخه عادی و Plus پرچم‏داران خود اتخاذ می‌‏کند؛ چندان متفاوت نخواهند بود و ممکن است در برخی قابلیت‌ها مانند حافظه داخلی تفاوت داشته باشند.

به دنبال Galaxy S9 و LG G7، شیائومی از گوشی Xiaomi Mi 7 در ماه آوریل رونمایی خواهد کرد که اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت پردازشی آن‎را تأمین می‏کند. HTC U12 نیز در ماه مه (May) به جمع گوشی‎های مجهز به اسنپدراگون 845 خواهد پیوست و وان‎پلاس نیز با عرضه گوشی OnePlus 6 در ماه ژوئیه با دیگر سازندگان رقابت می‎کند. هرچند بازه زمانی اعلام شده با شایعات پیشین مبنی بر معرفی احتمالی OnePlus 6 در ماه مارس، هم‌‏خوانی ندارد.

image

گوشی Nubia Z18 زدتی‌ای و اکسپریا ایکس‎زد Pro-A (به‌‏نظر می‌‏رسد نام فاش شده، جعلی باشد!) نیز در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. در ماه اوت (August) نیز نوکیا 10 به صورت رسمی با تراشه اسنپدراگون 845 رونمایی می‎شود.

در نیمه دوم سال 2018، سامسونگ از نسل جدید فبلت Galaxy Note و ال‌جی از جانشین LG V30 رونمایی خواهد کرد که در لیست به‏دست آمده، به آن‏ها اشاره شده است. گفته می‎شود در ماه سپتامبر، سامسونگ از فبلت Galaxy Note 9 رونمایی خواهد کرد و ال‏جی نیز گوشی LG V40 را به صورت رسمی معرفی می‌‏کند. فبلت بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 3 که جایگزین Mi Mix 2 است، در همین ماه توسط شیائومی معرفی خواهد شد.

شرکت گوگل نیز از ماه اکتبر برای رونمایی از گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL استفاده خواهد کرد؛ ZTE نیز گوشی Nubia Z18S را ارائه می‌دهد. در همین ماه، جانشین Xperia XZ 1 با نام Xperia XZ2 به صورت رسمی معرفی خواهد شد و اچ‌تی‌‏سی نیز نسخه Plus فبلت پرچم‌دار HTC U12 را عرضه می‎کند.

گفته شده است که موتورولا موتو زد (مدل 2019) نیز در ماه نوامبر 2018 عرضه خواهد شد و OnePlus 6T به همراه گوشی تاشوی Samsung W2019 در دسامبر، معرفی می‎شود. اگر این لیست صحت داشته باشد، با گوشی‌های پرچم‏دار احتمالی در سال آینده که با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد؛ آشنا می‎شویم. با این‎حال، جای برخی از گوشی‌ها از جمله نسل جدید Essential PH-1 و Razer Phone در این لیست خالی است؛ به شرطی که اسنشال و Razer برای عرضه پرچم‎داران جدید خود در سال آینده برنامه‌ریزی کرده باشند. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)