خانهاخبار
تصاویر مفهومی از پرچم‌دار بدون حاشیه P11 Lite هوآوی

تصاویر مفهومی از پرچم‌دار بدون حاشیه P11 Lite هوآوی

تصاویر تازه‌ای از لوازم جانبی منسوب به گوشی P11 Lite منتشر شده‌اند و طراحی این پرچم‌دار تازه را به نمایش گذاشته‌اند. نکته جالب اینجاست که تصاویر مذکور شبیه نیستند و برخی تفاوت‌های اساسی در طراحی ظاهری‌شان دیده می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۸

ماکت گوشی P11 Lite هوآوی روز گذشته در چند صفحه اینترنتی مختلف در فضای وب دیده شد. این ماکت‌ها درواقع برای نمایش محصولاتی ازجمله محافظ صفحه نمایش و قاب گوشی مذکور مورد استفاده قرار گرفتند و در وب‌سایت رسمی آمازون ژاپن به نمایش درآمدند. گوشی پرچم‌دار P11 Lite احتمالا در فوریه سال آینده و در خلال کنفرانس جهانی MWC 2018 معرفی می‌شود. از آنجا که تصاویر منتشر شده تازه متعلق به ماکت غیرواقعی آن هستند، هنوز نمی‌توان ادعا کرد که طراحی نهایی پرچم‌دار بعدی هوآوی دقیقا مشابه همین نمونه‌ها باشد.

image

مشخصات کالاهای اصلی این صفحه‌های اینترنتی به مشخصات جزئی گوشی P11 Lite اشاره‌ای نکرده‌اند اما ما موفق شده‌ایم برخی ویژگی‌های آن را استخراج کنیم. پیش از هر چیز به نسخه‌های مختلف این پرچم‌دار در رنگ‌های مختلف توجه کنید. البته هوآوی معرفی گوشی‌هایش را در رنگ‌های مختلف به یک روند رایج تبدیل کرده است و حالا با توجه به این تصاویر تازه هم به نظر می‌رسد که قرار است P11 Lite را در رنگ‌های مشکی و طلایی وارد بازار کند. همچنین رنگ حاشیه‌های پنل جلو هم با توجه به رنگ بدنه طراحی شده است. برای مثال، حاشیه‌های پنل شیشه‌ای در نسخه مشکی هم مشکی هستند و حاشیه‌های پنل جلو در نسخه طلایی به رنگ سفید دیده می‌شوند.

image

علاوه بر این تصاویر با تمرکز روی محافظ صفحه نمایش، تصاویر دیگری هم از ماکت P11 Lite هوآوی منتشر شده‌اند که قاب محافظ بدنه آن را به نمایش می‌گذارند؛ البته طراحی ظاهری این ماکت کمی نسبت به تصویر فوق متفاوت دیده می‌شود. در تصویر فوق شاهد بودیم که دکمه فیزیکی پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ گوشی قرار گرفته بودند؛ اما این تصویر نشان می‌دهد که همه دکمه‌های فیزیکی مذکور در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. تفاوت چشمگیر دیگر هم اینجاست که طراحی بدون حاشیه تصویر قبلی در این ماکت دیده نمی‌شود. البته حاشیه‌ها اینجا هم باریک شده‌اند اما همچنان نسبت به تصویر فوق ضخیم به نظر می‌رسند. به خاطر همین تفاوت‌هاست که تاکید می‌کنیم در حال حاضر مشخص نیست که گوشی مذکور سرانجام با کدام طراحی معرفی خواهد شد. تصویر مربوط به محافظ صفحه نشان می‌دهد که هوآوی در طراحی این گوشی عمیقا از آیفون 10 الهام گرفته است؛ در حالی که در تصاویر متعلق به قاب محافظ بدنه شاهد هستیم کمپانی هوآوی روند طراحی‌های خودش را بدون الهام از سایر سازندگان در پیش گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

OMID

۱۳۹۶/۱۰/۹
اره واقعاجالبه
چقدر اخه خوردکردن یک برند؟؟

mohammad.sh

۱۳۹۶/۱۰/۸
اصلن هم کپی از ایفون ۱۰ نیس ????

Ss

۱۳۹۶/۱۰/۸
آخه نمیدونم چرا سما عکس های پایینش رو نگاه نمیکنید که عکس آیفون ایکس رو میزارید هواوی دکنه های ولوم سمت راست میزاره و البته دکمه میوت نمیزاره اون عکس های بالا برای آیفون ایکس و عکس های پایین پی ۱۱ لایت نمیدونم چرا عکس های بالا رو حذف نمیکنید

Arshia

۱۳۹۶/۱۰/۸
فک نمی کنم خود p11 اینجوری باشه چه برسه به نسخه lite