خانهاخبار
آپدیت اندروید اوریو برای گوشی OnePlus 5 منتشر شد

آپدیت اندروید اوریو برای گوشی OnePlus 5 منتشر شد

شرکت وان‌پلاس، به‌تازگی آپدیت اندروید اوریو را برای گوشی OnePlus 5 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که 1.5 گیگابایت حجم دارد، آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماهانه اندروید را ارائه می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۵

شرکت وان‎پلاس، اعلام کرده بود که پرچم‌دار امسال خود یعنی OnePlus 5 را در اوایل سال 2018 به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‎کند. با این‎حال، شرکت چینی تصمیم گرفته است تا زودتر از موعد، آپدیت اندروید اوریو را برای پرچم‌‏دار OnePlus 5 منتشر نماید. به‌روزرسانی OxygenOS 5.0 با حجم تقریبی 1.5 گیگابایت برای گوشی OnePlus 5 عرضه شده است و به‎روزرسانی امنیتی ماه دسامبر را نیز شامل می‎شود.

image

در آپدیت منتشر شده برای گوشی OnePlus 5، برخی از قابلیت‎هایی که برای OnePlus 5T درنظر گرفته شده بود؛ ارائه می‎شود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به Parallel Apps و افکت‌های زیبایی برای عکاسی «پرتره» اشاره کرد. لیست تغییرات را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید به «اندروید اوریو 8.0»
  • لانچر: بهینه‌سازی در بخش Shelf – امکان آپلود تصاویر از طریق بخش Shot
  • دوربین: رابط‌کاربری جدید – بهینه‌سازی‌هایی برای کیفیت تصاویر – اضافه‌شدن افکت‎ زیبایی برای عکاسی پرتره
  • گالری: اضافه‎‌شدن زبانه «Places» برای مشاهده تصاویر براساس موقعیت جغرافیایی
  • ساعت: اضافه شدن ویژگی تقویم
  • تغییرات سیستمی: قابلیت Parallel Apps – طراحی جدید «تنظیمات سریع» یا Quick Settings – طراحی جدید برای Lift Up Display – اضافه شدن قابلیت Adaptive Model به قسمت «کالیبره کردن نمایشگر» - بهینه‌سازی‎هایی برای Battery Saver – به‌روزرسانی امنیتی ماه دسامبر

کارل پی، مؤسس وان‏‎پلاس همچنین در توئیتر خود اعلام کرده است که قابلیت Face Unlock (تشخیص چهره) به‌زودی به گوشی OnePlus 5 اضافه خواهد شد. این قابلیت برای اولین‎بار در گوشی OnePlus 5T ارائه شده است اما به دلیل عملکرد بسیار خوب، بسیاری از خریداران OnePlus 5 انتظار داشتند که این ویژگی را دریافت کنند. در همین رابطه اعلام شده است:

در پی تقاضای زیاد، قابلیت Face Unlock به گوشی OnePlus 5 می‌آید. از بازخورد شما سپاس‌گزاریم؛ کریسمس مبارک!

باید توجه داشته باشید که آپدیت OTA اندروید اوریو 8.0 برای درصد کمی از گوشی‎های OnePlus 5 عرضه خواهد شد و ممکن است انتشار این به‎روزرسانی، چندین روز به طول بیانجامد. اگر مایل هستید تا هرچه سریع‌تر گوشی OnePlus 5 خود را به اندروید اوریو آپدیت کنید، تنها کافی است با استفاده از یک برنامه که IP شما را تغییر می‌دهد، موقعیت خود را به کانادا، آلمان، فنلاند یا هنگ کنگ تغییر دهید. ضمن اینکه می‌تواند فایل ایمیج این به‌روزرسانی را از این لینک دانلود کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

برابوس

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
سلام آقای جهانی. من نمی‌تونم آپدیت کنم. حتی با ....شکن. رابط کاربریم هیدروژن هست. لطفا راهنمایی کنید