خانهاخبار
اپل ایرپادهای جدیدش را سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد

اپل ایرپادهای جدیدش را سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد

براساس گزارش جدیدی که مینگ‌چی کو منتشر کرده است، ایرپادهای جدید اپل در نیمه دوم سال 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. میزان عرضه ایرپادهای بی‌سیم ردر سال آینده به 26 میلیون افزایش خواهند یافت.
۱۳۹۶/۹/۳۰

مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر ارشد KGI Securities که پیش‌بینی‌‏های زیادی را پیرامون محصولات آینده اپل انجام داده است، ادعا می‎کند که نسخه جدید ایرپادهای این شرکت در نیمه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد. اگرچه وی به تغییرات و پیشرفت‌‏هایی که اپل در نسل جدید ایرپادهای بی‌سیم خود ایجاد خواهد کرد؛ اشاره‌ای نداشته است. با این وجود، گفته می‎شود که در نسل دوم هدفون‎های بی‎سیم اپل از اجزای کوچک‌تری از جنس کواراتز استفاده خواهد شد که توسط TXC تأمین می‌شود.

مینگ‌چی کو در رابطه با محدودیت عرضه ایرپادهای بی‏سیم نیز صحبت کرده است که منجر شده تا این هدفون‎ها تا اوایل ماه ژانویه موجود نباشند. به گفته‏ی وی، علت اصلی این موضوع که اپل نتوانسته تولید ایرپادهای بی‏‌سیم را افزایش دهد، مربوط به مشکلات موجود در مدار چاپی انعطاف‌پذیر باتری است و همین موضوع باعث شده تا کوپرتینویی‌‏ها در تأمین سفارش‌های کاربران در سال جدید میلادی ناتوان باشد. گفته شده است که اپل در سال آینده، عرضه ایرپادهای را با دو برابر افزایش به 26 میلیون واحد خواهد رساند.

image

از زمان معرفی ایرپادها، تنها یک تغییر روی این محصولات اعمال شده است؛ شرکت اپل، کیس‎ شارژ جدیدی را برای هدفون‌های بلوتوثی خود ارائه داده که می‌تواند به وسیله پد AirPower شارژ شود؛ علاوه‎براین، آیفون‏‌های 2017 که از شارژ بی‏‌سیم پشتیبانی می‌کنند و ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 3 نیز روی این پد شارژ خواهد شد. کیس شارژ ایرپادها و پد AirPower در اوایل سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت اما بعید است که ایرپادهای جدید به همراه این دو محصول ارائه شوند زیرا تحلیل‌گر KGI Securities به نیمه دوم سال آینده برای عرضه نسل جدید هدفون‏‌های بی‌سیم اپل اشاره کرده است.

طراحی ایرپادهای جدید، چندان دستخوش تغییر نخواهد شد؛ به جای آن، ممکن است تغییراتی در طراحی ایرپادها اعمال شود که جای‌گیری آن‏ها را در گوش بهتر نماید و همچنین کیفیت صدای هدفون‌‏های بی‏‌سیم خود را ارتقا دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)