خانهاخبار
آیفون 8 و آیفون 10 روزانه یک میلیون دستگاه فروش دارند

آیفون 8 و آیفون 10 روزانه یک میلیون دستگاه فروش دارند

طبق تحلیل‌های منتشر شده، مجموع فروش آیفون 8 و آیفون 10 روزانه از مرز یک میلیون دستگاه گذشته است. شرکت Localytics در حالی این آمار را منتشر می‌کند که اپل از اعلام ارقام دقیق خودداری کرده است.
۱۳۹۶/۹/۲۸

در صورتی که به بازار گوشی هوشمند رجوع کنید با برندها و محصولات مختلفی روبه‌رو می‌شوید. هریک از این محصولات دارای قابلیت‌ها و امکانات جالبی است که کاربر را برای خرید، وسوسه می‌کند. در میان این دستگاه‌ها، آیفون‌های جدید اپل قرار دارند که گران‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شوند.

با این حال آنچه اهمیت فراوانی دارد علاقه کاربران برای خرید آیفون 8 و آیفون 10 است. طبق آماری که توسط شرکت Localytics منتشر شده است، مجموع فروش آیفون‌های جدید به یک میلیون دستگاه در روز می‌رسد.

در این آمار ذکر شده است که ۲.۲۲ درصد از آیفون‌های موجود در بازار، آیفون 8 است و میزان فروش این دستگاه از زمان عرضه تاکنون به ۱۷.۵ میلیون عدد می‌رسد. آیفون 8 پلاس از آیفون 8 و آیفون 10 محبوب‌تر است و ۲.۹۴ درصد از آیفون‌های موجود در بازار را تشکیل می‌دهد.

اپل از زمان عرضه تاکنون توانسته ۲۳.۲ آیفون 8 پلاس بفروشد که رقمی تامل برانگیز است. در میان سه گوشی هوشمند جدید اپل، آیفون 10 از نظر فروش در رده دوم قرار دارد و شرکت آمریکایی توانسته ۲۰.۷ عدد از این محصول را بفروشد؛ این رقم برابر است با ۲.۶۳ درصد از آیفون‌های موجود در بازار.

شایان ذکر است که رقم‌های ذکر شده بر اساس آمار و تحلیل‌های شرکت Localytics است و اپل اصولا از انتشار آمار و ارقام در مورد فروش محصولاتش خودداری می‌کند.

image

 

تحلیلگران معتقد هستند که آیفون 10 فروشی بیشتر از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهد داشت. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز علاقه‌مند به خرید آیفون‌های جدید هستید؟ آیا با نظر تحلیلگران در مورد موفقیت آیفون 10 نسبت به دو محصول دیگر اپل موافق هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

عاطفه پاکدل

۱۳۹۶/۱۰/۵
من موافق آیفون ایکس هستم.از شرکت وسنا با بهترین قیمت خرید انجام دادم و خیلی راضی هستم.از شرکت جی اس ام ممنون هستم بابت در اختیار گذاشتن آخرین اخبار از دنیای فناوری و به خصوص آیفون x

محمد

۱۳۹۶/۹/۳۰
اگه احساس پشیمونی رو دوست داری بهت پیشنهاد میکنم سریع تر این کارو بکنی.

ناصر

۱۳۹۶/۹/۲۹
اره بفروش بگیر داداش برو از این سایت وسنا هم بگیر که 700000 تومن هم توی جشنواره شب یلدا تخفیف زده

رضا

۱۳۹۶/۹/۲۸
آره راست میگه تو این دو ماهه 40 میلیون گوشی این 3 آیفون فروخت چه خبره نهایتش 15 16 میلیون فروخته باشه

saeed

۱۳۹۶/۹/۲۸
اصلا اپل به کنار. به کلی آمریکا تو زمینه تکنولوژی حرف اول دنیا رو میزنه واقعا هم مشهوده این اول بودن. کل سیستم عامل های چه کامپیوتر چه موبایل ها همش ماله امریکا هس. و این فروش اپل هم واقعا شگفت انگیزه. این نشون از بازاریابی کاملا هوشمند اپل داره.