خانهاخبار
دوربین کانن EOS 7D MK III تابستان سال آینده عرضه می‌شود

دوربین کانن EOS 7D MK III تابستان سال آینده عرضه می‌شود

کانن در نظر دارد در ماه مارس ۲۰۱۸ از دوربین جدیدی به نام EOS 7D MK III رونمایی کند. دوربین کانن EOS 7D MK III از یک سنسور کاملا جدید برخوردار است و توانایی ضبط ویدیو با فرمت 4K دارد.
۱۳۹۶/۹/۲۹

تاکنون شاهد انتشار شایعات مختلفی بودیم مبنی بر اینکه کانن، یکی از پیشتازان در صنعت ساخت دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی، محصول جدیدی به نام EOS 7D MK III معرفی و عرضه می‌کند. دوربین کانن EOS 7D MK III درواقع یک دوربین DSLR است و طبق شایعات قبلی احتمالا در مارس ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.

حال اخبار جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه دوربین کانن EOS 7D MK III در تابستان سال آینده عرضه می‌شود. مدل قبلی این محصول که EOS 7D MK II نام داشت در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. با در نظر گرفتن اینکه ۴ سال از عرضه EOS 7D MK II می‌گذرد، عرضه یک مدل جدید با قابلیت‌های مدرن منطقی به نظر می‌رسد.

متاسفانه در مورد مشخصات سخت‌افزاری دوربین کانن EOS 7D MK III اطلاعاتی در اختیار نداریم، اما طبق شایعات، محصول جدید کانن قادر به ضبط ویدیو با فرمت 4K می‌شود.

ضبط ویدیو با فرمت 4K یکی از قابلیت‌هایی است که کاربران زیادی به آن اهمیت می‌دهند. این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این قابلیت در گوشی هوشمند بالارده نیز یافت می‌شود و مجهز شدن EOS 7D MK III به این تکنولوژی، انتخابی کاملا درست است.

در برخی شایعات به وجود یک سنسور کاملا جدید در دوربین کانن EOS 7D MK III اشاره شد. با این حساب محصول جدید کانن مجهز به سنسوری می‌شود که در دیگر دوربین‌های این شرکت ژاپنی استفاده نشده است.

image

در حال حاضر باید صبر کنیم تا کانن در ماه مارس از محصول جدیدش رونمایی کند. نظر شما در مورد دوربین جدید کانن چیست؟ آیا علاقه به خرید این محصول دارید یا EOS 7D MK II خود را به مدل جدیدتر ارتقا می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۹/۲۹
منتظر اومدنش به بازار هستیم