خانهاخبار
نسخه 2018 گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

نسخه 2018 گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و افشای اطلاعات مختلف، مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus به صورت رسمی معرفی شده است. ادامه مطلب را در جی‌ا‌‌س‌ام دنبال کنید.
۱۳۹۶/۹/۲۸

اعضای جدید سری Galaxy A که به‌تازگی توسط سامسونگ معرفی شده‌اند، طراحی و تجربه کاربری نزدیک به Galaxy S8 ارائه می‎دهند؛ هر دو مدل با صفحه‌نمایش Infinity Display همراه خواهند بود و گواهی IP68 دارند. برای اینکه لذت کار با میان‎رده‎های جدید سامسونگ دوچندان شود، برای Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده است. شرکت سازنده، اعضای جدید سری Galaxy A را در اوایل ژانویه 2018 عرضه خواهد کرد. قیمت Galaxy A8 سامسونگ، 499 یورو است و نسخه پلاس را می‎توانید با پرداخت 599 یورو خریداری کنید.

image

دریافت استاندارد IP68 برای اعضای جدید سری Galaxy A، بدین معنی است که Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه می‌توانند در آب غوطه‎ور شوند؛ همچنین بدنه آن‌ها نسبت به گردوغبار مقاوم است. Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus اولین خانواده از سری Galaxy A به شمار می‎روند که از هدست واقعیت‌مجازی Gear VR پشتیبانی خواهند کرد. سامسونگ، اعضای جدید سری Galaxy A را در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و خاکستری عرضه خواهد کرد.

image

Galaxy A8 Plus

 با وجود انتشار آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای گوشی‏های اندرویدی، Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus از نسخه قدیمی‌تر یعنی اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‎کند. سامسونگ این دو گوشی را به عنوان جایگزین مدل 2017 گلکسی A5 و گلکسی A7 عرضه خواهد کرد. نسخه کوچک‌تر از گوشی‌های جدید سامسونگ، نمایشگر 5.6 اینچی با رزولوشن Full HD + دارد؛ رزولوشن نمایشگر به طور دقیق، 1080 در 2220 پیکسل است. Galaxy A8 Plus نیز با صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن Full HD + عرضه خواهد شد؛ نسبت ابعاد صفحه‌نمایش میان‏‌رده‌های جدید سامسونگ 18.5:9 است. روی نمایشگر نیز با یک شیشه دارای انحنا پوشانده شده است تا تجربه بهتری از کار با میان‌رده‌های سامسونگ به‎دست آورید.

image

Galaxy A8

اگزینوس 7885 با هشت هسته پردازشی (متشکل از دو هسته Cortex A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز)، قلب تپنده‌‏ی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus است. نسخه کوچک‌تر با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و مدل «پلاس» نیز بسته به بازار عرضه، چهار یا شش گیگابایت رم دارد.

دوربین سلفی دوگانه از جمله قابلیت‏‌های هیجان‌انگیزی است که اعضای جدید سری Galaxy A ارائه می‎دهند. برای دوربین سلفی، از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و F1.9 استفاده شده است که یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز با F1.9 در کنار آن قرار دارد. استفاده از این دو سنسور به کاربران کمک خواهد کرد تا عکس‌هایی با افکت بوکه به ثبت برسانند؛ با این‌حال، برای ثبت تصاویر معمولی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. قابلیت Live Focus نیز به شما اجازه می‎دهد تا حتی پس از ثبت تصاویر پرتره سلفی، میزان تاری پس‌زمینه را مشخص کنید.

image

Galaxy A8

در پشت گوشی، سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی با F1.7 استفاده کرده است. دوربین اصلی از فناوری VDis (ثبیت‌‏کننده دیجیتالی ویدیو) بهره می‎گیرد و قابلیت‌هایی مانند Hyperlapse یا Food Mode دارد. سامسونگ، اعضای جدید سری گلکسی A را در دو مدل با 32 و 64 گیگابایت حافظه ارائه می‎دهد که می‌توانید با کارت حافظه، فضای ذخیره‌‏سازی را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید. برخورداری از بلوتوث 5.0، NFC و پورت USB Type-C را می‎توان از جمله مزایای مدل 2018 سری Galaxy A برشمرد. باتری 3000 میلی‎آمپر ساعت برای گوشی Galaxy A8 و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت برای گوشی Galaxy A8 Plus درنظر گرفته شده است. در رابطه با مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A، سامسونگ اعلام کرده است: «قابلیت‎های محبوب پرچمداران‎مان را به سری Galaxy A آورده‎ایم». 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Aliii

۱۳۹۷/۴/۲۳
سلام من j7 pro داشتم خیلی گوشیه خوبیه اما نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه. باطریش فوق العاده نیست رویاییه.من از وقتی بیزار میشدم تا موقعی که میخوابیدم دستم بود با نت ۴.۵ همش چت میکردم بازی سنگین میکردم با این حال روی ۱ بار میزدمش شارژ دیگه فکرشو کنین با وای فای چقدر بیشتر میموند.من که اصلا گوشیم داغ نمیشد واقعا خوب بود.اما معایبی هم داره مثلا هم قیمتای این گوشی دوربین بهتری دارن.واسه سلفی گرفتن حتی ۱% دستتون بلرزه عکس خراب میشه طوری که دق ادم رو در میاره.فلش سلفیش هم کیفیت عکس رو خیلی میاره پایین.دوربین اصلی و سلفیش توی شب بیرون از خونه اصلا خوب نیست مخصوصا دوربین اصلیش.دوربین سلفیش توی روز عکسای خوبی میگیره اما اگه ۱%هم دستتون نلرزه.تنها نکات مثبت این گوشی باطری فوق العادش و داغ نکردنو صحفه نمایش خوبشه وگرنه اصلا دوربینای خوبی نداره.

Rose

۱۳۹۷/۳/۲
من این گوشیو اواسط اردیبهشت دو و هفتصد خریدم خیلی ازش راضیم واقعا عالیه بخصوص باتری و فست شارژ بودنش

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱
ارزششو نداره یه mate 10 میشه خرید پیرو حرف برخی دوستان با یکم پول بیشتر دوربین بهتر پردازنده بهتر و حتی یه پرچمدار تمام عیار گیرتون میاد و حتی هوش مصنوعی سامسونگ همه رو رنجونده با این قیمتاش اینفینیتی دیسپلی یا صفحه نمایش خمیده بزرگترین اشتباهه من یه نوت ۸ خریدم به خدا سه ملیونو هفتصد تومن الان صفحه نمایشش شکسته از دستم افتاد میبرم میگه lcd یکو پونصد هزینه نصب ۲۵۰ تومن اینهدکه میگم اشتباهه الان دارم باز با نوت۵ قبلیم کار میکنم نمایش خمیده خیلی خوبه نمیگم بده ولی خیلی ظریفه کلا مواظب باشید

saghi

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ببخشید یه سوال داشتم
خواستم بدونم شما اطلاعی از سری 2018گوشی های جی 7پرو ندارید؟؟؟ممنون

آرش

۱۳۹۶/۹/۲۹
سامسونگ با این قیمت اسم رو میذاره میان رده؟؟
فک کنم اینا کلا تعریفشون از میان رده با ما فرف داره :|
تو این قیمت پرچمدار هواوی الجی حتی با یکم پول بیشتر s8 میشه خرید :|