خانهاخبار
جدیدترین شایعات از ظرفیت باتری گلکسی اس 9 سامسونگ

جدیدترین شایعات از ظرفیت باتری گلکسی اس 9 سامسونگ

اخیرا منبعی از چین خبری را منتشر کرده است مبنی بر اینکه گلکسی اس 9 سامسونگ از باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار شده و با تکنولوژی شارژ سریع 3.0 روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۲۷

با معرفی گوشی هوشمند جدید، شاهد سخت‌افزاری به‌مراتب توانمندتر نسبت به نسل قبلی هستیم، البته این موضوع حداقل در مورد ظرفیت باتری صدق نمی‌کند. با این حال شاهد معرفی تلفن هوشمندی نیز بوده‌ایم که نسبت به مدل قبلی از باتری با ظرفیت بالاتر برخوردار باشد، اما چنین اتفاقی به‌ندرت رخ می‌دهد.

عدم افزایش ظرفیت باتری از مواردی است که کاربران بابت آن از سامسونگ انتقاد می‌کنند؛ برای مثال شرکت کره‌ای ظرفیت باتری گلکسی اس 8 پلاس را نسبت به گلکسی اس 7 اج کاهش داد یا گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی نوت 7 با باتری عرضه شد که از ظرفیت کمتری استفاده می‌کرد. در سال ۲۰۱۵ نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم؛ گلکسی اس 6 در حالی روانه بازار شد که نسبت به گلکسی اس 5، ظرفیت باتری آن از ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعت به ۲۵۵۰ میلی‌آمپرساعت کاهش یافته بود.

همین امر باعث شده است کاربران نسبت به ظرفیت باتری گلکسی اس 9 نگران باشند. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از گلکسی اس 9 در اختیار داریم، اما می‌دانیم که از نظر ابعاد، گلکسی اس 9 نسبت به گلکسی اس 8 کمی ضخیم‌تر است. این ضخامت به معنی فضای بیشتر برای استفاده از باتری با ظرفیت بالاتری تلقی می‌شود، البته هنوز منبعی رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

image

با این حال اخباری در فضای مجازی قرار گرفته است مبنی بر اینکه سامسونگ در نظر دارد گلکسی اس 9 را با باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی کند. منبع این خبر به این موضوع نیز اشاره کرده است که گلکسی اس 9 از قابلیت شارژ سریع 3.0 بهره می‌برد؛ قابلیتی که انتظار می‌رفت مدت‌ها پیش به محصولات سامسونگ اضافه شود.

شایان ذکر است که سامسونگ، گلکسی اس 8 را با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و گلکسی اس 8 پلاس را نیز با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت روانه بازار کرد. در صورتی که میزان ظرفیت باتری گلکسی اس 9 افزایش یابد، دور از ذهن نیست که چنین اتفاقی برای مدل پلاس نیز صورت گیرد.

image

مدیریت بهینه شده مصرف انرژی در سیستم‌عامل اندروید 8 و در کنار آن کاهش میزان مصرف انرژی سخت‌افزارهای جدید به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. با این حال استفاده گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت بالا از خواسته‌های کاربران است. نظر شما چیست؟ آیا افزایش ظرفیت باتری گلکسی اس 9 برای شما راضی کننده است یا انتظار باتری با ظرفیت بالاتری را دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۷
ما انتظارِ باتری به مراتب قوی تری از سامسونگ داشتیم. البته باتری خیلی قوی هم خوب نیست؛ حساب کن یه لحظه منفجر بشه!سر از کردستانِ عراق در میاری