خانهاخبار
در اینستاگرام هشتگ‌ها را همانند افراد دنبال کنید!

در اینستاگرام هشتگ‌ها را همانند افراد دنبال کنید!

اینستاگرام در آخرین به روز رسانی خود قابلیت دنبال کردن هشتگ‌ها را هم‌چون دنبال کردن افراد، فعال کرده است.
۱۳۹۶/۹/۲۵

اینستاگرام به وعده خود عمل کرد و قابلیت دنبال کردن هشتگ‌ها را برای کاربران خود فراهم کرد. به این ترتیب کاربران راه‌های جدیدی برای نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود خواهند داشت و بسیار ساده‌تر می‌توانند علائق خود را در این شبکه اجتماعی بیابند و با مردم ارتباط داشته باشند. روزانه میلیون‌ها نفر در اینستاگرام فعالیت دارند و عکس و ویدئوهای خود را با هشتگ برچسب‌گذاری می‌کنند. هشتگ‌های هم‌چون #پائيز ، #یلدا ، #بزن نمونه‌هایی از هشتگ‌هایی هستند که مردم پای عکس‌های خود می‌زنند و احساسات و علائق خود را نشان می‌دهند.

image

فالو کردن هشتگ‌ها همانند دنبال کردن دوستان و اقوام‌تان است. برای پیدا کردن هشتگ‌ها و دنبال کردن آن‌ها، کافی است عنوان مورد نظرتان را جستجو کنید یا روی هشتگ‌های پایین پست‌های دیگر کاربران ضربه بزنید. بعد از اینکه وارد صفحه مربوط به هشتگ مورد نظرتان شدید، روی نوار «دنبال کردن» ضربه بزنید تا بتوانید از این به بعد تمام پست‌ها و استوری‌های مربوط به این هشتگ را مشاهده کنید. لیست هشتگ‌هایی که فالو می‌کنید هم‌چون لیست فالوئرهای شما در صفحه خصوصی‌تان نشان داده می‌شود. اگر حساب کاربری شما خصوصی است، تنها دنبال کنندگان شما قادر به دیدن این لیست خواهند بود، در غیر این صورت برای همه کاربران اینستاگرام قابل مشاهده است. هم‌چون پیدا کردن افراد از لیست فالوئرهای دیگر کاربران، هشتگ‌ها را هم می‌توانید از لیست هشتگ‌های فالو شده دوستان و اقوام‌تان بیابید و در صورت تمایل فالو کنید. اگر هشتگی را دنبال کرده‌اید که پس از مدتی دیگر نمی‌خواهید آن را فالو کنید، به سادگی می‌توانید با ضربه زدن روی نوار «دنبال نکردن» آن را آنفالو کنید. 

این قابلیت برای هر دو نسخه اندروید و ios اینستاگرام در دسترس است. اپلیکیشن خود را به روز رسانی کنید تا بتوانید هشتگ‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)