خانهاخبار
تصویر رندر شده گوشی Changxiang 7S هوآوی فاش شد

تصویر رندر شده گوشی Changxiang 7S هوآوی فاش شد

بازار شایعه‌ها درباره گوشی‌های تازه هوآوی و honor حسابی داغ است و هر روز شاهد انتشار خبر تازه‌ای در این باره هستیم. ایوان بلاس مشهور تصویر رندر شده‌ای از یک گوشی میان رده هوآوی به نام Changxiang 7S منتشر کرده که برخی ویژگی‌هایش شبیه Honor 9 Lite است.
۱۳۹۶/۹/۲۵

ایوان بلاس، فاش کننده معروف، باز هم خبر تازه‌ای منتشر کرده است. این فاش کننده در حساب رسمی توییترش با نام کاربری @evleaks اطلاعات و تصویر رندر شده تازه‌ای را منسوب به یک گوشی هوآوی به نام Changxiang 7S (CX7S) توییت کرد. این تصویر گوشی مذکور را در نمای روبرو نشان می‌دهد و بسیاری از ویژگی‌های طراحی ظاهری‌اش را به نمایش می‌گذارد. در کنار مشخصات فنی که ایوان بلاس منتشر کرده است، می‌توان به جمع‌بندی کلی درباره Changxiang 7S رسید. در حال حاضر نمی‌دانیم این گوشی قرار است کی و با چه قیمتی معرفی شود، اما می‌توان ادعا کرد که Chamgxiang 7S ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود و احتمالا با نام یا نام‌های تجاری دیگری وارد سایر بازارها خواهد شد.

image

این تصویر فقط نمای روبروی گوشی Changxiang 7S را به نمایش می‌گذارد و قادر نیستیم پنل پشتی آن را هم مشاهده کنیم اما حدس می‌زنیم بدنه این گوشی از جنس فلز طراحی شده باشد. حاشیه‌های پنل نمایش نسبت به گوشی‌های قدیمی باریک‌تر شده‌اند اما در حد طراحی پرچم‌داران امسال باریک نیستند. لوگوی برند هوآوی در حاشیه پایین پنل جلو نقش بسته است و همه دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا هم در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. درگاه سیم‌کارت در کناره سمت چپ گوشی تعبیه شده است و همان‌طور که ملاحظه می‌کنید این تصویر رندر شده ظاهرا به نسخه طلایی Changxiang 7S تعلق دارد که پنل جلویش به رنگ سفید طراحی شده است. با توجه به مشخصات ظاهری طراحی، پیش بینی می‌شود که این گوشی یک میان رده باشد. Changxiang 7S احتمالا صفحه نمایش 5.65 اینچی فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 از نوع LCD دارد و از نسبت تصویر 18:9 هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از پردازنده 64 بیتی kirin 659 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 2.36 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با حافظه رم 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها به ترتیب 32 و 64 گیگابایت خواهد بود و احتمالا از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کنند.

گوشی changxiang 7S به دوربین اصلی با لنز دوگانه 13 و 2 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. مشخصات کلی این گوشی تازه هوآوی تا حدود زیادی شبیه نسخه تازه Honor 9 Lite  است که Honor قصد دارد در هفته آینده رسما معرفی کند. ضخامت بدنه میان رده تازه هوآوی همچنین 7.5 میلی متر است و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند. ایوان بلاس همچنین اعلام کرده است که گوشی مذکور احتمالا 143 گرم وزن دارد.

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، در خلال هفته آینده شاهد معرفی Huawei Enjoy 7S و Honor 9 Lite خواهیم. Changziang 7S ممکن است یکی از نسخه‌های همین گوشی‌ها باشد و انحصارا در چین عرضه شود. از طرفی حتی امکان دارد سال آینده شاهد معرفی این میان رده با نام تجاری دیگری باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)