خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه منتشر شد

رندرهای گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه منتشر شد

رندرهای فاش شده از Galaxy S9 Plus، تأیید می‌کند که این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و ضخامت آن نسبت به نسل قبل، افزایش یافته است. این مدل فاقد سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش خواهد بود.
۱۳۹۶/۹/۲۴

بسیاری از علاقه‌مندان برای عرضه پرچمداران جدید سامسونگ لحظه‌شماری می‌کنند؛ تصاویر رندری منتشر شده از گلکسی اس 9 پلاس، توجه بیشتری را به اعضای جدید سری Galaxy S معطوف خواهد کرد. با توجه به این تصاویر، جایگزین Galaxy S8 Plus با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و چینش سنسورهای دوربین به صور عمودی است؛ در گلکسی نوت 8 که اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوتایی محسوب می‌شود، دوربین‌های اصلی به صورت افقی چیده‎ شده‎اند.

image

رندرهای جدیدی که OnLeakes از گلکسی اس 9 پلاس منتشر کرده است، به احتمال زیاد صحت داشته باشد؛ معمولاً، رندرهایی که توسط @OnLeakes در توئیتر ارائه می‎شوند، دقت بالایی دارند و جزئیات مربوط به پرچمداران معرفی نشده را به خوبی ارائه می‏دهند. به همین جهت، غافل‌گیر نخواهیم شد در صورتی‌که گلکسی اس 9 پلاس با چنین طراحی راهی بازار شود.

تصاویر به‌دست آمده، نشان می‏دهد که گلکسی اس 9 پلاس از نظر فلسفه طراحی تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد و به طراحی سری «گلکسی اس 8» پای‌بند خواهد بود. سامسونگ طراحی گلکسی اس 8 را نسبت به نسل قبل تغییر داده است و به همین جهت، جای تعجب ندارد که کُره‌ای‌ها برای نسل جدید روی بهبود مشخصات سخت‎افزاری، به جای تغییر طراحی متمرکز شوند.

image

رندرهای منتشر شده، یک گوشی را با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی به نمایش می‌گذارند؛ این در حالی است که در شایعات قبلی، به عرضه گلکسی اس 9 پلاس با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی مانند نسل قبل اشاره شده بود. البته رندرهای به‏دست آمده از گلکسی اس 9 نیز، نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً صفحه‌نمایش 5.65 اینچی خواهد داشت؛ با این‌حال، مطمئن نیستیم که اطلاعات تازه فاش شده تا چه اندازه صحت دارد. حاشیه‎های بالا و پایین صفحه‎نمایش نیز تنها 0.1 میلی‌متر ضخامت دارند که نسبتاً باریک‌تر از حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس هستند.

ابعاد گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ، 157.7 در 73.8 در 8.5 میلی‎متر است؛ باید اشاره کرد که نسل جدید گلکسی اس 8 پلاس، اندکی نسبت به این گوشی کوچک‎تر خواهد بود زیرا S8 Plus سامسونگ، 159.5 میلی‎متر طول و 73.4 میلی‌متر عرض داشت. ضمن اینکه ضخامت گلکسی S8 Plus تنها 8.1 میلی‌متر بوده است. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، Galaxy S9 Plus ضخامت زیادی خواهد داشت و نمی‌توان آن‌را یک گوشی باریک درنظر گرفت

image
.

یکی‌دیگر از مواردی که رندرهای منتشر شده جلب‌توجه می‌کند، جای‌گیری دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی است. گلکس اس 8 پلاس تنها به یک دوربین مجهز شده بود اما به‌نظر می‎رسد نسخه پلاس، از یک دوربین با یک لنز استفاده خواهد کرد. سنسورهای دوربین در گلکسی اس 9 پلاس، چینش عمودی دارند تا شما را به یاد پرچمدارانی مانند آیفون 10 یا هوآوی میت 10 بیاندازد. با توجه به رندرهای به‌دست آمده، سامسونگ از سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد؛ حسگر اثرانگشت پرچمدار جدید سامسونگ در پنل پشتی جای گرفته و شرکت سازنده، آن‌را به زیر دوربین اصلی دوگاه انتقال داده است.

image

دیگر نکاتی که در این تصاویر جلب‌توجه می‌کند، عرضه گلکسی اس 9 پلاس با حسگر تشخیص ضربان قلب، فلاش LED تکی و درگاه یواس‌بی تایپ سی است. ضمن اینکه جک هدفون در لبه‎ی پایین گوشی قرار دارد و سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز به همراه Galaxy S9 Plus ارائه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Seven son

۱۳۹۶/۹/۲۴
اگه قیمتش زیر۳میلیون باشه میخرمش

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۴
همیشه شرکت ها گوشیِ انقلابی را با "عدد رند" میدن بیرون.
-آیفون۵
-آیفون۱۰
سری S سامسونگ هم گلکسی۱۰ خوب و آرمانی خواهد بود. حالا احتمالاً با اسم دیگری معرفی بشه.
خداوند طول عمر بده باشیم و ببینیم s10 را

samuel1987

۱۳۹۶/۹/۲۴
کوتاه بخام باشه حرفم بسیار بسیار خوب و پرفایده هست که گلکسی S9 plus از دوربین دوگانه بهرمنده اما متاسفم که تا اینجا طبق اخبار رسیده گلکسی S9 معمولی براکس نسخه پلاس از دوربین دوگانه بهره نخواهد برد، اونی که تلفن همراه کوچکتر خوش دست تر (s9 معمولی) نچندان بزرگ مانند(s9 پلاس) دوست داره گناهی نکرده که باید از دوربین دوگانه بی بهره باشه! باید هر دو نسخه از دوربین دوگانه بهره ببرن و فقط در اندازه متفاوت باشن، من که طبق سلیقه شخصی تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ (فبلت) را بیشتر دوست دارم و...