خانهاخبار
احتمال معرفی Enjoy 7S هوآوی در 27ام آذر

احتمال معرفی Enjoy 7S هوآوی در 27ام آذر

هوآوی و Honor قصد دارند سال 2017 را با معرفی یک گوشی دیگر در دسامبر به پایان برسانند. هوآوی پوستر معرفی گوشی‌ تازه‌اش موسوم به Enjoy 7S را برای 27 آذر منتشر کرده است. این گوشی احتمالا یک میان رده با صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود.
۱۳۹۶/۹/۲۴

برند Honor اخیرا تائید  کرد که قصد دارد گوشی Honor 9 Lite را در تاریخ 21 دسامبر (30ام آذر) رسما معرفی کند. هوآوی، برند مادر Honor، هم قرار است از یک گوشی تازه تا پیش از پایان سال 2017 رونمایی کند. این کمپانی چینی چند روز پیش در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که از یک گوشی تازه با طراحی بدون حاشیه در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) رسما پرده برمی‌دارد. پیش بینی می‌شود منظور از این گوشی مرموز که سازنده رسما نامش را اعلام نکرده است، همان Enjoy 7S باشد و هفته آینده معرفی شود.

image

هوآوی پوستر مربوط به معرفی گوشی تازه‌اش را هم منتشر کرده و ظاهرا قرار است رویدادش را در شهر شیان چین برگزار کند. البته تصویر دیگری هم منسوب به Huawei Enjoy 7S منتشر شده است که آن را در نماهای مختلف به نمایش می‌گذارد و مشخصات طراحی ظاهری‌اش را هم فاش می‌کند. این گوشی همچنین چند روز پیش در پایگاه TENAA رویت شد و برخی مشخصات فنی‌اش در پایگاه آژانس رگولاتوری مذکور به انتشار رسید.

پایگاه رگولاتوری چین که به نام TENAA آن را می‌شناسیم، ادعا می‌کند که هوآوی قرار است Enjoy 7S را در 4 نسخه مختلف با شناسه‌های FIG-AL00، FIG-AL10، FIG-TL00 و FIG-TL10 معرفی کند. IT Home درباره این شناسه‌ها ادعا می‌کند که اولین نسخه ظاهرا از همه شبکه‌های ارتباطی و اپراتورهای داخلی کشور چین پشتیبانی می‌کند. دومین نسخه احتمالا به صورت انحصاری توسط اپراتور China Mobile ارائه می‌شود و دو نسخه باقی مانده هم نسخه‌های شخصی‌سازی شده بر اساس معیارهای عمومی‌تر هستند.

طبق فهرستی که آژانس TENAA از مشخصات گوشی Enjoy 7S منتشر کرده است، این گوشی صفحه نمایش 5.65 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و نسبت تصویر 18:9 ارائه می‌کند. انتظار می‌رود گوشی مذکور از پردازنده میان رده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 659 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد و در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شود. این نسخه‌ها 3 و 4 گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی‌شان هم به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت است.

image

دوربین اصلی گوشی Enjoy 7S از نوع دوگانه با دو لنز 13 و 2 مگا پیکسلی و چینش افقی طراحی شده و گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت هم در پنل پشتی طراحی شده و لوگوی برند هوآوی در نیمه پایینی این پنل نقش بسته است. یک حسگر 8 مگا پیکسلی در حاشیه بالای پنل نمایش تعبیه شده است تا تصاویر سلفی را ثبت کند و ظرفیت باتری‌اش معادل 2900 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی Enjoy 7S نصب می‌شوند و شاسی آن هم از جنس فلز ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد که نسخه سطج بالای این گوشی 1599 یوان قیمت‌گذاری شود.

گوشی‌های سری Huawei Enjoy معمولا فقط در کشور چین معرفی می‌شوند اما این غول تکنولوژی اغلب آن‌ها را به نام‌های دیگری وارد بازار سایر کشورها می‌کند. برای مثال گوشی Enjoy 7 Plus به نام Holly 4 Plus وارد کشور هند شد و به نام Huawei Y7 Prime هم در سایر بازارها به فروش رسید. به همین خاطر انتظار می‌رود که Enjoy 7 تازه هوآوی هم با همین نام منحصرا در کشور چین معرفی شود و به نام یا نام‌های دیگری در سایر کشورها به فروش برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)