خانهاخبار
سهم اندروید اوریو همچنان کمتر از 1 درصد

سهم اندروید اوریو همچنان کمتر از 1 درصد

گوگل در گزارش ماه دسامبر خود اعلام کرده است سهم اندروید 8 هنوز به 1 درصد نرسیده و همچنان نسخه مارشمالو پراستفاده‌ترین نسخه اندروید میان کاربران است.
۱۳۹۶/۹/۲۱

درحالی که iOS 11 روی 60 درصد از آی‌دیوایس‌های اپل نصب شده است؛ سهم نسخه 8 اندروید هنوز به 1 درصد نیز نرسیده است.

در تازه‌ترین گزارش گوگل از سهم نسخه‌های مختلف اندورید شاهد هستیم؛ اندروید اوریو، پس از گذشت سه ماه تنها روی 0.5 درصد گوشی‌های فعال اندرویدی نصب شده است و هنوز توانسته است سهم خود را به 1 درصد برساند؛ موردی که بسیار تاسف بار است.

با مقایسه امار ماه دسامبر با نوامبر 2017 درمیابیم سهم اندروید 8 در طول یک ماه گذشته تنها 0.2 درصد رشد داشته است. در این گزارش اندروید مارشمالو با 29.7 درصد بشترین سهم را دارد و پس از آن اندروید لالی‌پاپ و نوقا به ترتیب دوم و سوم هستند. همچنین اندروید کیت کت، جلی‌بین، آیس کریم و جینجر برد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

شکاف میان نسخه‌های مختلف اندروید و نرخ پایین آپدیت‌ شدن دستگاه‌های اندروید همیشه محل اعتراض کاربران بوده است ولی هنوز گوگل نتوانتسه است فکری به حال اینم مسئله کند. در نسخه 8 اندروید گوگل ویژگی اضافه کرده است تا شرکت‌های تولید کننده بتوانند در زمان کوتاهتری آپدیت‌های نرم‌افزاری را منتشر کنند ولی به نظر نمی‌رسد حتی این تغییر هم تاثیر محسوسی بر این شکاف داشته باشد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۹/۲۱
یکسال بعد که اندروید P معرفی میشه تازه میتونیم اندروید o رو تو گوشیامون تجربه کنیم :)) افتضاحه!!!