خانهاخبار
گلکسی اس 9 به نمایشگری با ابعاد مشابه نسل قبل مجهز خواهد شد

گلکسی اس 9 به نمایشگری با ابعاد مشابه نسل قبل مجهز خواهد شد

براساس اطلاعات به‌دست آمده، Galaxy S9 به صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز خواهد شد و سامسونگ، برنامه‌ای برای تغییر در ابعاد نمایشگر پرچمدار جدید خود ندارد.
۱۳۹۶/۹/۲۱

گوشی پرچمدار گلکسی اس 9، یکی از اولین محصولات رده‌بالایی خواهد بود که در سال آینده خواهیم دید؛ تا به‌حال، شایعات زیادی از این مدل به‌دست آمده است که مشخصات‌فنی یا طراحی احتمالی آن‌را به طور کامل فاش می‏کند.

در جدیدترین گمانه‏زنی، اعلام شده است که گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل، تفاوت‌ها و شباهت‌هایی خواهد داشت؛ گفته می‌شود هر دو مدل از پرچمدار 2018 سامسونگ به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز خواهند بود. تفاوت‌ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 8 نیز در حاشیه‌های اطراف نمایشگر خلاصه می‎شود؛ آن‎طور که پیداست، سامسونگ موفق شده است تا حاشیه‌های اضافی را از اطراف نمایشگر گلکسی اس 9 حذف کند و به همین جهت، امکان دارد شاهد تغییراتی در اندازه صفحه‏‌نمایش پرچمدار جدید کُره‏ای‎ها باشیم. البته پیش‏تر اعلام شده بود که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با نمایشگری 5.8 اینچی و 6.2 اینچی مانند گلکسی اس 8 عرضه خواهند شد.

image

براساس شایعه‌ای که مدتی پیش به‎دست آمده بود، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه گلکسی اس 9 به نزدیک به 90 درصد خواهد رسید؛ این نسبت، بیانگیر میزان فضایی است که پنل جلوی گوشی با نمایشگر پوشانده می‌شود. به عبارت بهتر در گلکسی اس 9، نزدیک به 90 درصد از پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش آن اختصاص یافته است.

با توجه به اینکه سامسونگ تصمیمی برای افزایش ابعاد نمایشگر ندارد و از نسبت 18.5 به 9 مانند نسل قبل استفاده خواهد کرد، گلکسی اس 9 کشیدگی مانند نسل قبل خواهد داشت و این موضوع می‎تواند یکپارچگی بیشتری بین محصولات سامسونگ به‎وجود آورد؛ برای اطلاع، بد نیست بدانید که سری Galaxy A نیز به صفحه‎نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز خواهند شد و سامسونگ، تصمیم دارد تا آن‌ها را در دو مدل Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus ارائه دهد.

پیش‌تر گمان می‌رفت سامسونگ در اوایل سال آینده و در ماه ژانویه، گوشی پرچمدار Galaxy S9 را معرفی خواهد کرد؛ با این‌حال، سخنگوی این شرکت به شایعات پایان داده است و در خبری که به نقل از وی منتشر شده، اشاره می‎شود که شرکت سازنده برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی‌‏های پرچمدار جدید خود در ماه ژانویه و در نزدیک به نمایشگاه CES ندارد. به همین جهت، اکنون انتظار داریم تا Galaxy S9 و نسخه «پلاس» آن به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی شود.

جدا از اندازه نمایشگر یا مشخصات احتمالی که پرچمداران جدید سامسونگ به آن مجهز خواهند شد، اعلام شده است که کره‌ای‌ها پرچمدار خود را در یک رنگ جدید ارائه می‌دهند؛ انتظار می‌رود رنگ «بنفش» گلکسی اس 9 نیز به همراه رنگ‌های دیگر مانند آبی و مشکی عرضه شود. همچنین پیش‌بینی شده است که داک جدید DeX که با نام DeX Pad ارائه خواهد شد؛ تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل دارد که امکان استفاده از نمایشگر گوشی را به عنوان ماوس و صفحه‎کلید فراهم خواهد کرد. از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، بنابراین توصیه می‌شود به آن‌ها با دیده شک و تردید نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۲
چون سامسونگ بزرگترین برند موبایله به همراه اپل .جی اس ام هم خودش که خبر نمیذاره منبع داره آخ رهر خبر وقتی فون آرنا و جی اس ام آرنا بیشتر خبر هاشون در مورد سامسونگه جی اس ام ترجمه نکنه چون یه عده اندک راضی نیستن؟

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۲
بدون هیچ شکی بهترین گوشی سال 2018 همینه با فاصله زیاد.تنها رقیبش اپله بقیه نقش هویج دارن

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۲
90 درصد اخبارتون راجع به گوشیه که هنو وجود نداره جدا انقدر اخبار گوشی که وجود نداره جذابه که شما تا این حد به این موضوع میپردازید من موندم بین این همه اخبار جالب تو حوزه تکنولوژی اخبار شما شده این که حس گر اثر انگشت این گوشی رفت پشت روز بعد اومد جلو روز بعد ترش رفت تو صفحه نمایش بعد حاشیش یک هزارم میلیمتر کمتر شد دوربینش از سمت راست رفت چپ روز بعد ابعاد صفحه نمایشش همون قبلیست و ....

samuel1987

۱۳۹۶/۹/۲۱
اگه با خودم روراست باشم باید بگم گلکسی S8 و note8 نه اینکه کامل بودن اما مشکل بسیار آشکار و آزار دهنده برای بعضی ها محل قرارگیری نامناسب سنسور اثر انگشت کنار لنز دوربین هست، شکل صفحه نمایش s8 بسیار زیبا هست، ابعاد صفحه نمایش S8 پلاس رو بیشتر دوست داشتم و S8 معمولیش که خیلی گرفتنش در دست راحت تر هست و معتقدم note8 با زیبایی بسیار و کارآمدی خیلی بیخود دراز هست و در دست گرفتن و لمس سنسور اثرانگشتش مشکل، حالا اگه سنسور اثرانگشتش زیر صفحه نمایش بود مانند سامسونگ گلکسی S7 و note7 و حتی مانند ال جی V30 و اچ تی سی U11 plus در جای بسیار مناسب در پشت با فاصله نسبت به لنز میشود درازیش رو تحمل کرد و حتی فراموش، امیدوارم در سال 2018 همراه با ارزانی مشکلات دیگر هم رفع بشه در تمام تلفن همراه های شرکت ها
??
Amen