خانهاخبار
تصاویر رندر شده تازه از (Galaxy J2 Pro (2018 سامسونگ

تصاویر رندر شده تازه از (Galaxy J2 Pro (2018 سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در اولین ماه‌های سال 2018 گوشی پایین رده (Galaxy J2 Pro (2018 را رسما معرفی کند. پس از انتشار تصاویر مختلف و اسناد مجوز FCC این گوشی، حالا تصاویر رندر شده قاب‌های محافظ سیلیکونی آن فاش شده است.
۱۳۹۶/۹/۲۰

شایعه‌های مختلف حاکی از آن است که سامسونگ می‌خواهد یک گوشی پایین رده تازه به نام Galaxy J2 Pro (2018) را به زودی معرفی کند. تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی چند روز پیش در فضای وب فاش شد و حالا شاهد انتشار تصاویر قاب محافظ سیلیکونی آن هستیم که ظاهرا توسط یک سازنده لوازم جانبی شخص ثالث ساخته و منتشر شده است. این تصاویر تازه برخی مشخصات و ویژگی‌های ظاهری گوشی Galaxy J2 Pro (2018) را که قبلا در گزارش‌های قبلی دیده بودیم، مورد تأیید قرار می‌دهد. در این تصاویر رندر شده شاهد هستیم که جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی گوشی مذکور حذف نشده و در لبه بالایی آن تعبیه شده است. همان‌طور که گفتیم گوشی مذکور قرار است یک پایین رده تازه باشد و حاشیه‌های صفحه نمایش آن هم طبق آنچه انتظار می‌رود همچنان ضخیم باقی می‌مانند و نسبت تصویرش احتمالا 16:9 خواهد بود.

image

تصویر نمای روبروی این گوشی تا حدودی شبیه تصویر رندر شده منسوب به Galaxy J2 Pro (2018) است که هفته پیش منتشر شد و نمای پشتی قاب سیلیکونی این گزارش تازه هم موقعیت مربوط به طراحی دوربین اصلی و بلندگوی گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

گزارش‌ها و تصاویر مختلفی منسوب به گوشی Galaxy J2 Pro (2018) در خلال هفته‌های گذشته منتشر شد. منابع غیر رسمی مختلفی اقدام به انتشار تصاویر رندر شده و شایعه‌های مربوط به این گوشی کردند و از طرف دیگر، شاهد انتشار اسناد مربوط به دریافت مجوز آن از Bluetooth SIG و FCC با شناسه SM-J250F هم بودیم. اگر خاطرتان باشد، چند هفته پیش هم وب‌سایت آفریقای جنوبی سامسونگ سهوا وجود گوشی Galaxy J2 Pro (2018) را تأیید کرد. با توجه به همه این نشانه‌ها پیش‌بینی می‌شود هر روز به معرفی رسمی این گوشی نزدیک‌تر شویم و در نتیجه سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث هم دیگر اطلاعات کافی درباره ابعاد گوشی مذکور و جزئیات طراحی ظاهری‌اش را دریافت کرده باشند. بر اساس این تصاویر رندر شده انتظار می‌رود Galaxy J2 Pro (2018) به دکمه فیزیکی پاور در کناره سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ مجهز شود؛ اما دکمه اختصاصی بیکسبی برای آن در نظر گرفته نشود. دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین پنل جلو قرار می‌گیرد اما هنوز مشخص نیست که از حسگر اثرانگشت هم پشتیبانی می‌کند یا نه. دریچه‌های بریده شده پنل پشتی هم از احتمال تعبیه دوربین اصلی با لنز بزرگ خبر می‌دهد و فلش هم زیر آن طراحی می‌شود. دریچه دیگری هم سمت راست موقعیت دوربین قرار گرفته است که پیش بینی می‌شود متعلق به بلندگوی اصلی گوشی مذکور باشد.

سامسونگ معمولا بازارهای نوپا  را به عنوان بازار هدف گوشی‌های سری Galaxy J خود در نظر می‌گیرد اما برخی گزارش‌های اخیر معتقدند که احتمالا این سیاست برای Galaxy J2 Pro (2018) دستخوش تغییر می‌شود و کشورهای متعددی در سطح جهانی قادر خواهند بود آن را عرضه کنند. البته انتظار می‌رود کشورهای مالزی، هند، اندونزی و ویتنام اولین میزبانان این گوشی باشند. Galaxy J2 Pro (2018) احتمالا در ابتدای سال آینده میلادی و به قیمت 190 دلار وارد بازار می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)