خانهاخبار
معرفی گوشی چهار دوربینه Honor در 22 آذر

معرفی گوشی چهار دوربینه Honor در 22 آذر

برند زیرمجموعه هوآوی تیزر معرفی یک گوشی تازه را برای 13 دسامبر منتشر کرده است. Honor چند هفته پیش از پرچم‌دار V10 رونمایی کرد و حالا مشخصا اعلام نکرده است که چه دستگاهی قرار است در روزهای آینده معرفی شود. پیش بینی می‌شود این گوشی تازه از 4 دوربین بهره ببرد.
۱۳۹۶/۹/۱۹

برند زیرمجموعه کمپانی هوآوی که به نام Honor آن را می‌شناسیم، چند هفته پیش گوشی پرچم‌دار خود را به نام Honor V10 رسما معرفی کرد. حساب رسمی این برند در شبکه اجتماعی Weibo تصویری از یک پوستر تبلیغاتی تازه منتشر کرده است که از معرفی یک گوشی تازه در تاریخ  دسامبر (22ام آذر) خبر می‌دهد. پیش بینی می‌شود این گوشی Honor Note 9 یا Honor 9 Lite باشد.

image

یکی از بازیگران و خوانندگان محبوب چینی به نام هو جی با کمپانی Honor در طراحی این تیزر تازه همکاری کرده است. در این پوستر شاهد هستیم که دو تصویر مختلف از این هنرمند به نمایش درآمده است. هو جی در یکی از این تصاویر یک عینک آفتابی بر چشم دارد و در تصویر دیگر همان عینک را پشت سرش قرار داده است. همچنین عدد 4 با فونت بسیار بزرگ و رنگ سفید در پس زمینه این پوستر دیده می‌شود. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که این گوشی تازه به دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی مجهز شود و حسگر سلفی آن در پنل جلو هم دو دوربین داشته باشد.

البته برند Honor پیش از این هم یک گوشی با 4 دوربین و با نام‌های تجاری مختلف معرفی کرده بود. این گوشی به نام Honor 9i در کشور هند، Huawei Maimang 6 در چین ، Huawei Nova 2i در مالزی و همچنین به نام Huawei Mate 10 Lite در سایر کشورهای جهان رونمایی شد.

از طرفی شایعه شده بود که این سازنده می‌خواهد گوشی Honor 9 Lite / Youth را هم در کنار Honor V10 معرفی کند اما شاهد بودیم که Honor تنها از V10 پرده برداشت. حالا حدس می‌زنیم که رویداد 13 دسامبر درواقع برای معرفی گوشی Honor 9 Lite یا شاید Honor Note 9 برگزار شود.

اجازه دهید به این نکته هم اشاره کنیم که روند نام‌گذاری محصولات تازه هوآوی و برند Honor کمی از روال معمول فاصله گرفته و کاربران را دچار سردرگمی کرده است. معرفی یک گوشی واحد با چندین نام تجاری مختلف برای بازارهای متعدد اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

در این زمینه به جز Maimang 6 و سایر نام‌های تجاری مرتبط با آن، باید به Honor 8 Lite اشاره کنیم که همچنین به نام‌های Honor P8 Lite (2017) در فرانسه، Huawei P9 Lite (2017) در ترکیه و Huawei Nova Lite در سنگاپور عرضه شد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mojtaba9849

۱۳۹۶/۹/۲۰
چینی ها همیشه به بازی با اعداد شهرت دارند بهترین دوربین گوشی ، پیکسل هست که فقط یک دوربین داره

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۰
اشتباه فکر میکنی چون حاکم بازار سامسونگه ..آخه ۴ دوربینه هم شد نوآوری؟؟؟ یکم فکر کن....

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۹
نمیدونم چرا احساس میکنم هواوی این روزا به گوشی ها حکم رانی میکنه....
هر روز خبر ، هر روز نوآوری
شرکت های دیگه انگار دست رو دست گذاشتن :|

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۹
چقد گوشی معرفی میکنه جدیدااااا ?