خانهاخبار
تصویر دوربین سه گانه P11 هوآوی فاش شد

تصویر دوربین سه گانه P11 هوآوی فاش شد

شایعه تازه‌ای درباره پرچم‌دار بعدی هوآوی منتشر شده است و ادعا می‌کند این گوشی احتمالا به 5 دوربین مجهز می‌شود. گفته می‌شود دوربین اصلی این گوشی سه گانه و 40 مگا پیکسلی است.
۱۳۹۶/۹/۱۹

ایوان بلاس، فاش کننده معروف، چند روز پیش در حساب شخصی توییترش تصاویر پوستر تبلیغاتی مربوط به P11، پرچم‌دار بعدی هوآوی، را منتشر و ادعا کرد که این گوشی قرار است به دوربین اصلی 40 مگا پیکسلی مجهز شود. حالا پس از گذشت تنها دو روز از انتشار این شایعه تصویر تازه‌ای منسوب به دوربین پرچم‌دار مذکور لو رفته است و از احتمال مجهز شدن آن به دوربین اصلی سه گانه خبر می‌دهد. در این تصویر شاهد هستیم که دوربین P11 به سه لنز مجهز می‌شود و احتمالا در پنل پشتی آن قرار می‌گیرد. هنوز هیچ خبر قطعی درباره این موضوع منتشر نشده و نمی‌دانیم آیا P11 قرار است واقعا به چنین دوربین مجهز شود یا خیر. از طرفی در دو روز گذشته شاهد انتشار این خبرها توسط منابع مختلف بوده‌ایم و همین موضوع باعث می‌شود احتمال صحت آن افزایش یابد.

image

این دوربین سه گانه احتمالا از قابلیت بزرگنمایی هیبریدی 5 برابر پشتیبانی می‌کند و به لنزهایی از برند Leica مجهز می‌شود. چند روز پیش که ایوان بلاس این شایعه را منتشر کرد، بسیاری از کاربران پرسیدند که کمپانی هوآوی چگونه قرار است دوربین 40 مگا پیکسلی در پرچم‌دار بعدی‌اش تعبیه کند اما از ضخامت بدنه آن جلوگیری کند. حالا که تصویر منسوب به این دوربین منتشر شده است، احتمالا پاسخ سوالتان را هم دریافت کرده‌اید چراکه ظاهرا قرار است این 40 مگا پیکسل درواقع جمع کیفیت هر سه لنز با هم باشد. ایوان بلاس همچنین اشاره کرده بود که دوربین 24 مگا پیکسلی سلفی در پنل جلوی P11 تعبیه می‌شود. حالا سوال پیش می‌آید که با توجه به تعبیه دوربین اصلی با سه لنز مجزا آیا ممکن است دوربین سلفی این گوشی هم از نوع دوگانه و با لنز 12 مگا پیکسلی طراحی شود؟ باید بگوییم هر دو سناریو برای هوآوی ممکن و منطقی به نظر می‌رسد. اگر خاطرتان باشد، در پوستر تبلیغاتی منسوب به P11 از این پرچم‌دار با نام PCE یاد شده بود و هنوز خبری در تحلیل این موضوع منتشر نشده است. به همین خاطر هنوز مطمئن نیستیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی P11 همچنان به روند گذشته ادامه دهد یا قرار است از سری تازه PCE رونمایی کند.

در شایعه قبلی اشاره شده بود که دوربین تازه P11 قادر است نور محیط را در مقایسه با نسخه قبلی این سری 100% بیشتر جذب کند که ادعای بزرگی برای سازنده آن است. همچنین گفته شده بود که هوآوی می‌خواهد از قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته در اپلیکیشن عکاسی پرچم‌دار بعدی‌اش بهره ببرد و ویژگی فریم‌بندی خودکار را هم به آن اضافه کند.

از آنجا که دو گوشی P10 و P10 Plus در فوریه سال جاری میلادی معرفی شدند، انتظار می‌رود پرچم‌دار P11 هوآوی در سه ماهه اول سال 2018 رسما رونمایی شود. پیش بینی می‌شود که حاشیه‌های صفحه نمایش حالا در دوگانه P11 و P11 Plus باریک‌تر شوند و برخی ویژگی‌های فنی دیگر آن‌ها هم نسبت به نسل قبلی بهبود یابند. البته هر دو گوشی نسل قبلی همچنان پرچم‌داران قابلی هستند اما هوآوی با تعبیه دوربین اصلی سه گانه و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته ظاهرا قصد دارد یک قدم بلند رو به جلو بردارد.

بدنه‌های دوگانه P11 و P11 Plus احتمالا از جنس فلز ساخته می‌شوند و از پردازنده 64 بیتی توانمند Kirin 970 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرند. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با طراحی بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 و احتمالا در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 معرفی شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Seven son

۱۳۹۶/۹/۱۹
چخبره??

کامران

۱۳۹۶/۹/۱۹
هواوی حرف نداره کلا، من که بی صبرانه منتظرم فقط امیدوارم سری جدیدی نباشه (pce) همون p11 باشه، من نزدیک دوسالو نیم یا سه ساله که p8 دارم و هیچ عیبی ازش ندیدم و هنوزم مثل روز اول برام زیباست و طراحی و کیفیت دلنوازی داره در ضمن دوستانی که میگن هواوی داره الکی تعداد دوربین رو زیاد میکنه و به کیفیت اهمیت نمیده بدونن طبق اعلام DXO مارک دوربین میت 10امتیاز 97گرفت و حتی آیفون ایکس هم وقتی اومد نتونست امتیاز بالاتر از 97بگیره و نکته دیگه اینه که استفاده از سه دوربین به احتمال زیاد درجهت بالا بردن مقدار زوم هست (تا 5برابر) پس خواهشا بی مورد نظر ندین، هواوی بدون شک بهترین برند چینی و از بهترین شرکت های تولید گوشی در دنیاس (که البته جایگاه دوم رو در زمینه فروش بعد از سامسونگ داره)

Omid

۱۳۹۶/۹/۱۹
ن اچ تی سی خوبه که خودش اولین 2 دوربین رو میسازه بعدش میره کپی میکنه بعدشم گند میزنه به کیفین

Irany

۱۳۹۶/۹/۱۹
خوب هر چی باعث پیشرفت بشه بهتره ماشین اول چهار سیلندر بود بعد شیش اومد بعد هشت اومده الان هم دوازده سیلندر و شانزده سلیندر اومد که مصرف سوختش بهتره چهار و شیش سلیندرای دیگس
این ماشین اونم گوشی
مشکل دقیقتون با چیه چون این فناوری رو چینیا پیش میبرن نه امریکاییا یا کره ایا
اگه مشکلتون با چینیاس حق دارین
اگه مشکلتون با فناوریه خوب نخرید مسلما بعدا شرکت سامسونگ و اپل از همین چینیا تقلید میکنن

Farhad

۱۳۹۶/۹/۱۹
فردا پس فردا گوشی میزنن پشتش کلا دوربین باشه ،جلوش صفحه نمایش.