خانهاخبار
برنامه سامسونگ برای عرضه جهانی (2018) Galaxy J2 Pro

برنامه سامسونگ برای عرضه جهانی (2018) Galaxy J2 Pro

گوشی (Galaxy J2 Pro (2018 پایین رده بعدی سامسونگ است که اوایل سال آینده با 1.5 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی رسما معرفی می‌شود و سامسونگ قصد دارد آن را به صورت جهانی عرضه کند.
۱۳۹۶/۹/۱۸

خبرگزاری آنلاین Sammobile روز پنج‌شنبه گذشته در خلال گزارشی با اشاره به فهرست نسخه‌های نرم افزاری مختلف (2018)Galaxy J2 Pro  اعلام کرد گوشی پایین رده بعدی سامسونگ که در طی هفته گذشته هم شاهد انتشار برخی تصاویر رندر شده منسوب به آن بودیم، قرار است در اغلب کشورهای جهان عرضه شود. البته وجود نسخه‌های نرم‌ افزاری متعدد و مختلف نمی‌تواند الزاما تضمین قطعی برای عرضه این پایین رده تازه در کشورهای خاصی باشد اما این شایعه تازه توسط خبرگزاری‌های مختلفی مورد تحلیل قرار گرفته و حتی اسامی احتمالی کشورهای میزبان آن هم پیش بینی شده است. از طرفی حدس می‌زنیم سامسونگ گوشی Galaxy J2 Pro (2018) را به یک‌باره در کشورهای متعدد عرضه نکند بلکه آن را ابتدا وارد بازار یک کشور کند و بعد عرضه‌اش را در خلال بازه زمانی مشخصی به سایر کشورها هم گسترش دهد.

گفته می‌شود که کشورهای هند، مالزی، اندونزی و ویتنام در اولویت دریافت گوشی Galaxy J2 Pro (2018) هستند. این گوشی همچنین در کره جنوبی که مبدا برند سامسونگ است، معرفی نمی‌شود و وارد این بازار هم نخواهد شد چراکه سهم بازار سامسونگ در چین در خلال سال‌های اخیر با افزایش فروش و موفقیت‌های سایر سازندگان چینی ازجمله شیائومی و هوآوی و با توجه به گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ای که با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کنند، به شدت کاهش یافته است و این غول تکنولوژی باید تلاش کند محصولات تازه‌ای را وارد بازار چین کند که توانایی رویارویی و رقابت با محصولات قدرتمند سایر سازندگان چینی را داشته باشند.

image

همچنین پیش بینی می‌شود گوشی Galaxy J2 Pro (2018) در انگلستان منحصرا توسط Carphone Warehouse عرضه شود. سایر کشورهای اروپایی که قرار است میزبان این گوشی پایین رده شوند هم آلمان، لهستان و اوکراین هستند. البته گوشی مذکور به بازار سایر کشورهای موجود در این قاره کهن هم راه می‌یابد اما همان‌طور که از این گزارش تازه برمی‌آید، کاربران این کشورها دیگر دستگاه‌هایی با نسخه‌های سفت افزاری به خصوص و بومی‌سازی شده دریافت نخواهند کرد. همین منبع همچنین ادعا می‌کند که انتظار می‌رود سامسونگ در سال 2018 هم چند گوشی پایین رده دیگر را در دو قاره آمریکای شمالی و جنوبی عرضه کند، اما احتمالا از عرضه Galaxy J2 Pro (2018) در این مناطق صرف نظر خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که فروش گوشی Galaxy J2 Pro (2018) در روسیه، اغلب کشورهای آسیایی و همچنین کشورهای آفریقایی موفقیت آمیز باشد. هنوز تاریخ نهایی عرضه آن مشخص نیست اما احتمالا در اوایل سال 2018 رسما معرفی می‌شود و در فصل بهار هم وارد همه بازارهای هدف سامسونگ خواهد شد. این گوشی احتمالا 190 دلار قیمت‌گذاری می‌شود اما قیمت نهایی آن ممکن است با توجه به هزینه‌های مالیات یا اپراتورهای ارائه دهنده آن دستخوش تغییر شود.

با توجه به شایعه‌های قبلی، گوشی پایین رده Galaxy J2 Pro (2018) صفحه نمایش 5 اینچی دارد و ضخامتش حدودا 8.6 میلی متر است. این گوشی به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 430 با 8 هسته پردازشی از نوع ARM Cortex A53 با قدرت فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 5.5 GPU مجهز می‌شود. Galaxy J2 Pro (2018) همچنین 1.5 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۹/۱۸
با سلام و خسته نباشید خیلی گوشی قشنگی شده ولی کاش سامسونگ چراغ اعلان نو تیفیکیشن را هم تعبیه کند و محتویات داخل جعبه .. شارژر و ... را رنگ سیاه بزند که زیباتر دیده میشود . تشکر