خانهاخبار
راهنمای اپلیکیشن S Health طراحی Galaxy S9 را فاش می‌کند

راهنمای اپلیکیشن S Health طراحی Galaxy S9 را فاش می‌کند

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 را معرفی کند. تصویر تازه‌ای مربوط به این گوشی‌ها منتشر شده است که طراحی ظاهری و بخشی از پنل پشتی آن را لو می‌دهد.
۱۳۹۶/۹/۱۸

یکی از منابع آگاه چینی تصویر تازه‌ای منتشر کرده که ظاهرا اسکرین شاتی از اجرای اپلیکیشن S Health روی گوشی Galaxy S9 سامسونگ است. این تصویر نشان می‌دهد که کاربر از حسگر ضربان قلب گوشی S9 در پنل پشتی استفاده می‌کند تا نتیجه آن را در اپلیکیشن S Health مشاهده کند. این حسگر سمت راست دوربین اصلی گوشی مذکور قرار گرفته درحالی‌که حسگر اثرانگشت ظاهرا زیر لنزها تعبیه شده است. این تصویر لو رفته همچنین به احتمال وقوع یکی از شایعه‌های تازه که ادعا می‌کرد لنزهای دوربین دوگانه S9 و S9 Plus برخلاف Note 8 به‌صورت عمودی چینش می‌شوند، قوت می‌بخشد.

image

با توجه به این موضوع که این حسگر ضربان قلب می‌تواند شماتیک دستگاه میزبانش را وقتی که S Health روی Galaxy S7، Galaxy S8 و Galaxy Note 8 اجرا می‌شود به خوبی به نمایش بگذارد، ممکن است همچنین قادر باشد تصویر درستی هم از S9 و S9 Plus را به ما نشان دهد. با توجه به همین تصویر می‌توان پیش بینی کرد که پرچمدار بعدی سامسونگ برخلاف Note 8 چندان بزرگ و زاویه‌دار نخواهد بود بلکه در طراحی ظاهری به جای پیروی از فبلت‌های سری Note با استانداردهای زیبایی سری Galaxy S ساخته می‌شود. این خبر در حال حاضر با توجه به سابقه نامشخص منبع آن همچنان در وضعیت شایعه باقی می‌ماند اما لازم است این نکته را هم بگوییم که اغلب اطلاعات استخراج شده از این تصویر تازه با آنچه قبلا درباره دوگانه S9 شنیده بودیم، مطابقت دارد.

image

انتظار می‌رود دوگانه Galaxy S9 نسخه‌های بهبودیافته‌ای از Galaxy S8 باشند و تغییرات چشمگیری در آن‌ها اتفاق نیفتد. درواقع این پرچم‌داران هم قرار است از سیاست معمول سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری Galaxy S پیروی کنند اما گفته می‌شود تفاوت دو نسخه نسل S9 قطعا از تفاوت‌های جزئی میان دو نسخه S8 و S8 Plus بیشتر خواهد بود. با توجه به تازه‌ترین گزارش‌ها درباره این پرچم‌داران، Galaxy S9 Plus به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و تنها نسخه در میان این دوگانه خواهد بود که قرار است از چیپست حافظه 512 گیگابایتی که سامسونگ تولید انبوه آن را از چند روز پیش رسما آغاز کرد، بهره ببرد. نسخه Galaxy S9 هم قرار است به 4 گیگابایت رم مجهز شود و برخی منابع آگاه گفته‌اند از دوربین اصلی با یک لنز بهره می‌برد اما این احتمال با توجه به ترند محبوب دوربین دوگانه چندان هم قوی نیست. انتظار می‌رود دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ در اواخر زمستان یا اوایل بهار و احتمالا در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 رسما رونمایی شوند. از طرفی ممکن است سامسونگ به جای معرفی پرچم‌دارانش در خلال یک رویداد تجاری که در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، یک رویداد اختصاصی در کره جنوبی ترتیب دهد و همان‌جا از S9 و S9 Plus پرده بردارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۳
هر گُلی خلاصه زده` به سر خودشو و کیم سونگ یونگ زده